Jungkook a bătut din palme și automat împrejurimile s-au schimbat.Aici nu mai sunt oameni în jurul lor și sunt în întuneric beznă,un loc abandonat întunecat,singur cu Jeon Jungkook.
Nu cafenea,nu oameni,nimic.
Jimin simte teamă deoarece el știe,el chiar este prins în capcana demonului care se uită la el fără teamă.
"Deci,ești pregătit să începi?",a întrebat Jungkook răutăcios ,lingându-și buzele,distrându-se în acest moment.
Jimin a oftat și și-a închis ochii în timp ce a încuviințat pentru a continua.El vrea să scape din asta,plus, știind mai multe despre demonul său nu va durea.
Nu-i așa?
Jungook a venit lângă tânăr care este așezat pe scaun cu ochii săi închiși,încet el a apucat capul lui Jimin cu ambele mâini în timp ce a rânjit.
Tu te vei bucura de priveliște Jimin.
Într-o secundă,s-a simțit ca o explozie de energie dureroasă în capul băiatului,făcându-l să țipe de durere dar curând lăsându-l gâfâind pentru a putea respira în timp ce și-a deschis ochii și deja este în alt loc.
Undeva unde este noapte,singur ,fără urmă de Jeon jungkook.
"Bună?",a chemat Jimin pentru cineva dar aici nu e nimeni.Vocea sa a sunat în aer inutil,băiatul a mers înainte și a auzit muzica puternică și a văzut luminile colorate peste tot.
Un...bâlci?
Dar unul gol și totuși funcțional?
----
Atât de scurtttt :((
Ahemmm ce credeți că va vedea Jimin? :>
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanfictionNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^