Capitolul 20//Funfair

1.1K 145 36
                                    

"Hyung,asta a fost grozav!Ei au adorat-o!" a țipat Jimin fericit în timp ce a sărit pe Yoongi pentru a-l îmbrățișa strâns.El tocmai și-a terminat spectacolul și  este foarte recunoscător că a avut mai multă atenție ca data trecută.

Yoongi a zâmbit călduros,trăgându-l afară din auditoriu."Să mergem undeva să celebrăm asta."

Jimin s-a uitat la ceasul său și e 5:07 p.m.,e încă devreme și el chiar se bucură să iasă cu demonul său pentru a crea mai multe amintiri.

"Sigur!Um,putem merge la bâlci?" a întrebat băiatul fericit,bosumflându-se puțin în timp ce imploră încet ca un copil.

Yoongi doar i-a dat un zâmbet strâns,"dacă asta e ceea ce vrei,atunci bâlci să fie."

Jimin a simțit că ceva este greșit când a menționat "bâlciul" dar el a ignorat complet asta deoarece vrea să aibă un timp minunat cu demonul său.

Ei au decis să meargă acolo cu un taxi de vreme ce bâlciul e destul de departe de casa lor.

Jimin și-a rezemat capul de umărul lui Yoongi și în cele din urmă a adormit de vreme ce e obosit de la munca pe care a depus-o toată ziua la auditoriu.

Yoongi nu simte nevoia să doarmă,el a lăsat capul băiatului pe umărul său și s-a uitat cu indiferență pe fereastră.El are expresia necitibilă și totuși dură pe fața sa.

El a oftat;Bâlciul este locul pe care încearcă din greu să îl evite din anumite motive.

El și-a închis ochii și s-a calmat,ascultând bătăile inimii lui Jimin.Acesta e tipul lui de cântec de leagăn,bătăile inimii sale.

Trecutul e trecut pentru Yoongi,trecutul său va rămâne în mintea sa pentru totdeauna chiar dacă vrea să dispară atât de mult.

Ei au ieșit din taxi și cerul deja se întunecă,Jimin a îmbrățișat brațul bărbatului și a mers spre standul cu vată de zahăr.

"Hyung,să luăm una!" a spus Jimin vesel și demonul doar a încuviințat și i-a dat vânzătorului o sumă exactă pentru a plăti pentru ea.

Ei au trecut pe la jocuri și magazine diferite până  aproape de ora 8 pm.Bâlciul e foarte aglomerat și Yoongi nu e un fan al zonelor aglomerate deci el doar a împins pe oricine care i-a făcut pașii să se oprească.

"Hyung,să ne dăm în carusel!"

"Hyung?"Jimin a ciupit încet obrazul bărbatului când nu i-a oferit atenție.

El este prins în gânduri.

Yoongi a clipit,"Huh,carusel?Dar asta e pentru copii."

Jimin s-a bosumflat,"Dar aici sunt tineri adulți care se dau în el,uite!",el a spus ,arătând sprea dolescenții la început de 20 de ani.

Dar pentru Yoongi,el arată ca altceva.Cineva.

El crede că ochii săi îl mint,dar el sigur vede pe cineva.

Cineva pe care a crezut că nu va mai apărea pe aici,pe carusel,exact ca în vremurile trecute.

Vocea lui Jimin sună departe în timp ce ochii săi sunt încă lipiți pe persoana care zâmbește fericită în timp ce se învârte în carusel.

Persoana care poartă hanoracul mare,cu părul castaniu revărsat peste fruntea lui.

"Hyung?"

Yoongi a clipit din nou,capul îl doare după ce la văzut pe el.Bărbatul s-a uitat la fața îngrijorată a lui Jimin și s-a uitat înapoi la carusel ,el a dispărut.

"Te rog nu mă părăsi Jimin" a spus Yoongi,tonul său e serios în timp ce îi mângâie obrajii.Băiatul și-a înclinat capul puțin și a zâmbit drăguț,"Desigur că nu o voi face,Te iuuuuubesc!"

Yoongi își simte lacrimile amenințând să cadă,de când la cunoscut pe Jimin inima sa se înmoaie fără un anumit motiv.

"Și eu te iubesc,putem merge acasă?Îmi pare rău,nu-mi plac locurile aglomerate," a întrebat Yoongi încetișor,el chiar vrea să se întindă în patul său cu Jimin.El urăște atmosfera încărcată de aici.

Jimin a observat că demonul chiar arată incomod încă de când au ajuns aici deci el a acceptat fără să se plângă.

"Sigur,dar să mergem undeva pentru ultima oară și putem merge acasă!" a țipat Jimin fericit pentru a îmbunătăți starea lui demonului.

Bărbatul doar a râs la cât de adorabil e omul său."În regulă lordul meu."

Jimin s-a înroșit din cauza numelui,el încă se simte ciudat când Yoongi îi spune așa dar în adâncul lui îi place,găsește asta drăguț.

El a condus demonul undeva departe de locul aglomerat și mult mai liniștit.

Pe câmp?

"Să ne întindem aici,bine?" a spus Jimin cu vocea sa de miere în timp ce a îmbrățișat strâns demonul până au căzut pe iarbă împreună.

Aici nu e nimeni de vreme ce oamenii se distrează în bâlci,câmpul nu e atât de departe de mulțime și e doar că nu toată lumea știe despre loc iar Jimin știe locul doar pentru că el odată a făcut un spectacol aici și nimeni nu a fost prezent la show-ul său cu excepția a câtorva oameni care s-a întâmplat să fie aici.

"De ce vrei să fii aici Jiminnie?"a întrebat blând Yoongi,corpul său calmându-se lângă băiat,îmbrățișându-i pieptul drăgăstos.

Jimin s-a uitat în ochii căprui ai demonului în timp ce degetele sale îi piaptănă părul moale.

"E doar..."Jimin s-a oprit din vorbit și și-a ronțăit buza inferioară sfios.

"Spune-mi,ce este?Nu îți ascult mintea de când am fost în bâlci deci nu pot ghici ce vrei să îmi spui.Deci continuă baby."Yoongi a cerut cu vocea sa liniștitoareși totuși puternică,el vrea doar să asculte din gura lui Jimin și ascultându-i mintea într-un loc gălăgios e o idee rea.

Ochii săi s-au lărgit când Jimin a întrebat cea mai sensibilă întrebare care îi face inima să bată repede.

"Ai mai iubit pe cineva înainte?"

"Da."


-------


La cât a trăit cred și eu că a mai iubit pe cineva :))
Cine credeți că este 'el'?

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum