Luna stălucește puternic afară,dar lumina nu poate ajunge în camera lor care e foarte întunecată noaptea.
"N-nu-l omorî!"a țipat Jimin puternic ,implorând cu mâinile sale legate.
Persoana a mârâit într-un mod oribil,lovind stomacul lui Jimin care îi blochează calea spre cineva.
"J-Jiminnie,lasă-mă.Salvează-te.."
"Jimin?",vocea călduroasă l-a strigat pe tânăr care este într-un somn adânc.Bătăile rapide ale inimii lui Jimin sunt cele care l-au trezit pe bărbat în mijlocul nopții ,după ce urechile lui au auzit presiunea sângelui din corpul băiatului crescând.
Mâinile lor sunt încă împreunate în mijlocul patului.Jimin a suspinat puternic în timp ce ochii lui s-au deschis în șoc când a realizat că este un vis urât.
"Hey,ce e-"
Tânărul și-a aruncat corpul spre corpul zvelt al lui Yoongi,îmbrățișându-l strâns în timp ce lacrimi fierbinți îi curg pe obraji.Sentimentele lui sunt amestecate rău.El e fericit că a fost doar un vis.El de asemenea se simte speriat din cauză că Yoongi îl va părăsi.
Cel mai important sentiment este că se simte în siguranță când îl îmbrățișează pe demon,lăsându-și emoțiile să curgă o dată cu lacrimile sale.
"H-hyung,n-nu mă lăsa",a murmurat Jimin în urechea lui Yoongi ,păstrându-și strânsoarea puternică,el nu vrea să-l lase pe Yoongi să știe că e speriat.
Demonul nu a experimentat niciodată așa ceva înainte,dar pentru Jimin e în stare să controleze băiatul plângăcios foarte bine.Se simte foarte natural să îl aibă pe demon îmbrățisându-i corpul.
Yoongi a întors blând îmbrățișarea,mângâind părul tânărului pentru a-l calma.Degetele sale pale se joacă în părul moale al tânărului.
"Jiminnie.."
Jimin a început să plângă puternic din cauza demonului pe care abia îl cunoaște dar care se comportă atât de blând în jurul lui.
Cum poate cineva ca tine să existe?Ești atât de bun cu mine.
"Nu am un răspuns pentru întrebarea din capul tău Jiminnie."Yoongi a chicotit când întrebarea a răsărit în capul tânărului și el e capabil să o audă clar.
În mod normal Jimin s-ar supăra dacă bărbatul ar asculta ce e în mintea lui dar de data asta nu îi pasă pentru că el vrea ca Yoongi să știe că el apreciază fiecare secundă a lui fiind de partea lui Jimin.
După ce corpul tânărului s-a relaxat puțin cu Yoongi îmbrățișându-i corpul tremurând din cauza a prea mult plâns,bărbatul l-a pus încet pe Jimin lângă el și a zâmbit călduros."Nu-ți face griji.Nu voi pleca până moartea ne va despărți."
Jimin și-a șters lacrimile și a tras brațul demonului lângă el pentru a-l îmbrățișa,cu capul ascuns sub el."Te rog nu mă părăsi,nici măcar moartea nu ar trebui să te facă să mă părăsești."
Demonul a simțit din nou acel sentiment călduros în pieptul său,tânărul care îl îmbrățișează ca un copil e doar prea pur în această lume crudă și asta îi face latura protectoare din interiorul demonului să crească puternic doar pentru a-l proteja.
"Nu te voi părăsi lordul meu.Acum dormi,okay?Sunt aici,voi aștepta pentru tine până vei dormi și apoi mă voi alătura", a șoptit Yoongi,cu capul lui Jimin la pieptul său,îmbrățișând talia subțire a demonului.
Jimin a murmurat un 'okay' și și-a închis ochii ,cu căldura din jurul lui care îl ține protejat și în siguranță.Yoongi a zâmbit la scenă,el nu a avut un lord atât de blând și adorabil ca Jimin.
El mereu a avut lordul abuziv care îi ordona non-stop pentru că știa că au semnat contractul și Yoongi trebuie să se supună.
Dar Jimin ,Park Jimin,el niciodată nu a profitat de el,pentru că în adâncul inimii lui mici și dulci lui îi pasă mult de demonul lui care îl protejează când are nevoie de cineva.
"N-noapte bună hyung.Poți sta aici până mă voi trezi dimineață?N-nu vreau să dorm singur",a întrebat Jimin timid,el știe că îi poate spune lui Yoongi tot ce vrea pentru că demonul se va supune ,dar el urăște conceptul.
El vrea să fie blând în jurul demonului și în schimb să îi spună,el vrea să întrebe.Ăsta e Park Jimin,cel mai blând om pe care Yoongi l-a cunoscut vreodată.
"Promit că voi fi oriunde vei vrea lordul meu.Noapte bună omul meu angelic" a șoptit Yoongi,mângâindu-i părul băiatului până a căzut într-un somn adânc.
.......
Uup :>
Voi continua să traduc;voi ați spus că merită deci voi continua.^^
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
Fiksi PenggemarNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^