Capitolul 52//Contract

711 105 47
                                    

*Citiți notele de la sfârșit,sunt cele mai importante note din toată cartea.*

Este vocea lui Jimin.

Problema e că,atunci când ochii lui Yoongi s-au deschis larg în mijlocul nopții când a auzit vocea,Jimin încă este adormit.

Ceea ce duce la mai multă confuzie în capul său.

Timpul se simte ca și cum a trecut încet și totuși teribil pentru că Yoongi vrea ca timpul să zboare repede,pentru că el așteaptă ca Jimin să se trezească,ca măcar să de un răspuns prin a-și mișca orice parte din corp.Dar nu a câștigat nimic,Jimin încă doarme.

-Dar nu va înceta să spere în el.

Yoongi hyung,nu mă pot mișca.

Demonul cu păr negru și-a îndreptat spatele când a auzit gândul din mintea lui Jimin,însemnând că este treaz.

Yoongi i-a apucat strâns mâna,sărutându-i palma cu dragoste."Baby te aud.Vorbește cu mine,sunt aici lângă tine acum și pentru totdeauna."

Jimin,pe de altă parte nu a răspuns prin limbajul trupului.

Dar demonul e capabil să îi audă vocea înăbușită din capul său,încercând să ajungă la Yoongi.

E durere aici.

Eu o să mor?

Bărbatul știe că tânărul suferă în tăcere,luptând cu sine să se trezească și încercând ce are mai bun să ajungă la lume pentru a-și deschide ochii, deci el îi va da orice tip de suport lui Jimin.

"Nu,dragostea mea.Tu ești foarte bine,e doar puțină durere.Ești prințul meu puternic,nu-i așa?,"Yoongi și-a ales cuvintele cu grijă,pentru nu a-l face pe tânăr să se simtă ca și cum lumea sa a dispărut sub comă.

Da..

"Deci mai stai puțin și luptă mai mult.nu-ți face griji despre aspectul tău chiar acum,încă eșt ilordul meu fermecător,"a spus jucăuș Yoongi,râzând la propriile sale cuvinte.

Bătăile inimii își cresc ritmul din cauza complimentului.

Hyung,îmi amintesc totul.Picioarele mele,ele sunt complet deteriorate de la camionul care s-a îndreptat spre mine.Picioarele mele sunt bine?Ce a spus doctorul?

Lacrimile lui Yoongi au început să se formeze,ochii săi sticloși uitându-se cu tristețe la Jimin.El i-a ținut strâns mâna,neavând îndemnul de a-i spune ceva ca răspuns.

Hyung?Ești aici?

Yoongi și-a șters repede lacrimile,inspirând cu nasul său puțin roșu de la frig și plâns."D-da,sunt aici.

Răspunde-mi,picioarele mele sunt bine?

Demonul s-a mutat mai aproape în timp ce și-a pus o mână pe capul magicianului,el a expirat obosit în timp ce își adună curajul de a fi sincer.

"Baby,picioarele tale..sunt în durere acum."

Hyung..direct la subiect te rog?

Yoongi și-a mușcat buzele,închizându-și ochii umflați.

"Nu vei mai fi capabil să mergi din nou baby,dar este în regulă!Vom găsi o soluție-"

Asta înseamnă că mi s-a încheiat cariera de magician..

Bărbatul și-a simțit pieptul strângându-se,"Nu!Încă poți fi un magician."

E-n regulă hyung!Voi accepta acest adevăr crud,ce e mai important acum este să mă trezesc.Nu-i așa?

Vocea lui,el sună ca și cum deja s-a dat bătut.Dezamăgirea este puternică în tonul său,tristețea i-a înghițit speranța și fericirea lui Jimin.

Yoongi și-a scututrat capul,lăsându-se acaparat de depresie când a auzit durerea din cuvintele sale.

El nu va renunța la Jimin,el de asemenea nu va lăsa cariera băiatului să fie distrusă atât de ușor și cel mai important,el nu își va lăsa niciodată lordul să treacă prin momente grele cu el alături pentru că..pentru asta este făcut contractul.

"Se presupune că trebuie să te protejez și să îți dau zilele bune pe care le meriți,"a spus demonul după un timp ,rupând liniștea din încăpere.

Jimin nu a spus nimic în răspuns dar el e încă aici;așteptând ca Yoongi să își termine cuvintele.

Yoongi s-a ridicat și a sărutat drăgăstos fruntea cu mâna sa pe șoldul lui Jimin,cealaltă ținându-i mâna.

Demonul și-a mușcat buzele,făcând sânge să se scurgă spre bărbia sa.Bărbatul a lins sângele până a dispărut iar ochii săi imediat s-au schimbat în culoarea lor naturală.Ochii demonului,vișinii.

Același lucru și cu colții săi,partea sa demonică a ieșit când propriul sânge i-a ajuns pe limbă.Gustul nu este la fel de bun ca sângele uman dar Yoongi nu se mai poate abține.

El are o singură alegere.

O singură cale.

O soluție.

Pentru a opri daunele blestemului pe care Hoseok l-a pus asupra lordului său.

Yoongi și-a pus mâna sub gâtul magicianului,ridicându-l în genunchi în timp ce se uită la fața sa liniștită sub lumina lunii.

El a mârâit la imaginea frumoasă a iubitului său uman,oh cât de mult îl iubește.

"Lordul meu,dă-mi permisunea să te ajut."

Ajutându-mă cu ce?

"Ești al o sutălea meu om,înțelegerea mea cu iadul se va termina când vei muri și automat abilitatea mea specială se va întoarce.Abilitatea mea te va ajuta,crede-mă,lordul meu,"a șoptit Yoongi ,sânge încă scurgându-se din colțul gurii sale.

Ce abilitate și cum mă va ajuta?

Yoongi are obișnuitul său rânjet pe față în timp ce a răspuns confident.

"Lasă-mă să-ți iau cu blândețe sufletul pentru a schimba sufletul uman într-un suflet demonic.Fii iubitul meu demon,lordul meu.Asta e singura cale de a te aduce înapoi baby."

Oh demonule.Ia-mă cu tine,Yoongi hyung.


"Cum dorești,lordul meu."

-----

Am plănuit să postez mai devreme dar când am vut să o fac am realizat ca nu am ce :)))
Am crezut că mai am câteva capitole de postat dar se pare că m-am înșelat.

Vă anunț că următorul capitol este și ultimul!

---

Și acum o veste bună :3 Am primit permisiunea de a traduce acea carte.Nu știți cât sunt de fericită. :3 Am plănuit să încep să postez după ce termin The contract dar nu mă așteptam să se termine acum.Așa că,după ce traduc cinci capitole din noua carte,voi începe să postez!^^
Atât pentru deliciul vostru dar mai ales pentru am meu *;>>>* capitolele sunt de la lungi la foarte lungi iar cartea are 66-67 de capitole,epilog 1+2 și două capitole extra. ^^


Plănuiesc ca până pe 25 să traduc acele cinci capitole și poate chiar mai multe și să încep.
Voi pune un anunț pe panoul meu în care voi anunța.
Carte este plină de surprize și nu vă spun că suficient să știți că e yaoi și e superbă. :3

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum