Ei sunt întinși pe pat,practic făcând nimic sub lumina lunii.
A trecut o lună de la evenimentele care s-au petrecut între ei și creaturile din infern.
Totuși,aceste amintiri sunt încă proaspete dar ei au decis să nu mai vorbească despre asta.
Și desigur ambii sunt încă curioși despre povestea fiecăruia dar ei nu pot începe o conversație pentru că tematica este cam sensibilă.
Jimin s-a strecurat mai aproape în îmbrățișarea lui Yoongi și și-a rezemat capul pe pieptul demonului."Hyung."
Yoongi s-a uitat la fața îngrijorată care vrea să întrebe ceva,"Știu că vrei să mă întrebi despre tot,doar aștept să spui asta."
Jimin a oftat,împreunându-și mâna cu cea mai mare a lui Yoongi."Îmi vei spune cine este el de fapt?Și,cel mai importnat,de ce?"
Yoongi a expirat zgomotos,el a știut că într-o zi va trebui să îi spună tânărului care e povestea adevărată din spatele dezastrului și acum este ziua."Îți voi spune totul dar ține în minte că adevărata me iubire ești tu și vei fi pentru totdeauna.Acesta e doar trecutul meu,promit,"a spus dulce demonul,mângâind blând obrazul lui Jimin.
Tânărul a zâmbit timid,"Ești sigur că ești un demon?Ești ca un înger pentru mine hyung."
Yoongi a chicotit,"Oh drace nu,nu mă compara cu acei îngeri slabi de rahat."
Jimin s-a bosumflat,"Dar eu sunt un înger."
Bărbatul s-a uitat tăcut la el,"Nu te juca,Park Jimin."
Jimin a ridicat din umeri în timp ce îi dă zâmbetul răutăcios pe care Yoongi îl găsește drăguț."Doar spun."
Bărbatul cu păr argintiu i-a lovit încet capul,"Yeah yeah,îngerul meu.Acum,vrei să îmi continui povestea sau nu?"
Jimin a încuviințat,spunându-i să continue,deci Yoongi a început.
"Hoseoke ste doar un om normal-asta fiind când l-am întâlnit în 1961 și-"
Ochii lui Jimin s-au mărit,"La naiba!1960?!"
Yoongi a încuviințat,"Nu mă întrerupe.Să continui, și a fost un sclav pe care l-am găsit pe o preerie murdară unde toate copurile moarte erau puse dar el încă nu era mort,el doar a pretins că este în acel moment pentru a se salva."
Jimin și-a înghițit nodul din gât,încă încuviințând pentru a-l lăsa să continue.
"Doar s-a întâmplat să fiu acolo pentru a suge sângele oricărui om de vreme ce locul avea cel mai puternic miros de sânge și acela a fost momentul unde l-am găsit sub corpurile moarte,"a spus Yoongi,trăgându-l pe tânăr mai aproape de pieptul său de vreme ce știe că Jimin va deveni sensibil mai târziu când va atinge cel mai înalt punc al poveștii.
"El a cerut ajutor și a spus că va face orice pentru mine deci am acceptat înțelegerea,"a spus demonul.
Jimin a îngânat,"Dar de ce ai acceptat asta?"
"Pentru că eram plictisit,"a spus scurt Yoongi,chicotind la cât de lipsit de sens este motivul chiar dacă este adevărul.
El a continuat să vorbească,"Și acela a fost momentul când primul meu contract a fost făcut,iar el este primul meu om.Contractul a fost extrem de simplu,el îmi va da sângele lui de câte ori vreau iar eu îl voi proteja de războiul care a avut loc atunci,"a spus Yoongi,câștigând o încuviințare cu capul de la Jimin.
"Anii au trecut iar contractul a început să devină personal.Noi ne-amîndrăgostit,el e cel care m-a tras în viața de îndrăgostit pe care niciodată nu mă așteptam să-"
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
أدب الهواةNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^