Jimin știe că acesta e Yoongi.Nu îi mai pasă dacă este doar o imagine sau realitate,el vrea disperat să îl vadă.
"Yoongi hyung!"a strigat tânărul dar demonul cumva îl ignoră,stând cu spatele la Jimin.
Băiatul s-a ridicat din poziția îngenuncheată dar doar a primit o strânsoare puternică în jurul încheieturilor și genunchilor ce sunt legate cu ceva invizibil.
"Hyung!Ajută-mă!",Jimin a strigat din nou,dar demonul încă nu îl aude.
Ochii tânărului s-au lărgit la imagine când Yoongi s-a mișcat puțin spre stânga,dezvăluindu-l pe Hoseok cu aceeași poziție ca și el,stând îngenuncheat fără speranță.Diferența este că nu e împotriva voinței sale ca Jimin.El arată ca și cum e pregătit pentru ceva rău cu lanțurile în jurul brațelor și picioarelor.
Tânărul a continuat să privească în liniște,renunțând să-i mai atragă atenția de vreme ce nu i se răspunde.El vrea să creadă că tot ce este în fața sa sunt doar imagini dar capul îl doare atât de tare de când a băut acel lichid de la cineva misterios.
Sprâncenele încruntate ale lui Jimin s-au relaxat încet chiar dacă în realitate băiatul nu se simte deloc relaxat.E doar reacția naturală a mușchilor săi când este șocat.Buzele sale s-au despărțit puțin ,scăpând mici gâfâieli când l-a văzut pe Yoongi scoțând un cuțit cu o lamă ascuțită pe o parte.Hoseok pe de altă parte se uită îngrozit la Yoongi care a rămas tăcut chiar de când "show-ul" a început.
Încet,Yoongi în costumul său negru a mers în lateralul brunetului,fiindu-i mai ușor lui Jimin să se uite la fața demonului cum trebuie.
Imaginea e perfect opusă de celălalt.Partea întunecată și partea pură,reprezentați de Min Yoongi și Jung Hoseok.
Este Hoseok un înger?Partea pură?
"Fă-o."Jimin l-a auzit pe Hoseok spunând cu sentimente amestecate.
Y-Yoongi va-
Gândurile tânărului au fost întrerupte când ochii săi s-au holbat la imagine cu teamă.
Yoongi l-a apucat cu asprime pe Hoseok de gât și l-a ridicat până picioarele sale nu mai ating pământul doar folosind o singură mână în timp ce cealaltă mână a sa ține cuțitul mare și ascuțit.Imediat fără avertizare,Yoongi a înjunghiat pieptul lui Hoseok unde inima sa este localizată până lama a trecut prin tot corpul său,făcându-i sângele să se scurgă peste tot,urmat de strigătele sale înăbușite.
Lacrimile lui Jimin au început încet să cadă , întoarcându-se de la imagine dar o pereche de mâini i-au ținut spatele când a început să se miște mai departe.
"Locul tău e cel mai bun punct de vedere."
Tânărul s-a uitat repede în spatele său ,în sfârșit ochii săi s-au întâlnit cu deținătorul vocii care l-a întrebat dacă are nevoie de ajutor înainte.Un bărbat arătos cu păr gri,zâmbind la el cu ochi aproape închiși.
Jimin a rămas tăcut ,capul său îl doare prea tare pentru a înțelege toate astea.
Cine e el.
"L-ai speriat,nu-i așa?"
Jimin s-a uitat în fața sa când o alte voce s-a auzit.Alt bărbat cu păr blond,zâmbind la el în același fel.
Ei sunt nebuni?!
Tânărul și-a îmbrățișat corpul cu teamă,uitându-se la imaginea cu Yoongi scoțând lama din corpul mort al lui Hoseok.
El s-a uitat cu grijă la expresiile demonului.
El se bucură de asta?
El regretă asta?
El are ambele expresii.
Jimin a înghițit când Yoongi a aruncat lama în timp ce mâna sa îi pune corpul băiatului pe pământul însângerat.
El și-a auzit inima distrugându-se când demonul s-a aplecat brusc mai aproape de Hoseok.El a crezut că Yoongi îl va îmbrățișa sau îi va săruta buzele,dar nu.Demonul și-a lăsat încet colții afară și a fost pe cale să îi muște gâtul lui Hoseok.
Brusc altcineva i-a împins corpul lui Yoongi de lângă Hoseok ."El îmi datorează sufletul său!"
E el,Jungkook.
Doar prin asta,capul lui Jimin a început să-l doară mult prea dureros până când nu își mai poate deschide ochii în timp ce a început să plângă,îmbrățișându-și genunchii.
"A-ajută-mă..Lasă-mă se ies de a-aici."
El nu știe dar Yoongi este de fapt aici,strigându-i numele pentru a-i atrage atenția dar Jimin nu îl ascultă pentru că nu îl poate asculta,lanțurile îl blochează de la Yoongi.
Același lucru se întâmplă și cu Yoongi,el e prins în micul joc al lui Hoseok.
Între timp ce Jimin este abuzat mental în blestemul lui Jungkook.
"Jimin baby..Te rog,nu p-plânge,"el a șoptit,nereușind să își stăpânească lacrimile care se scurg din ochii săi.
Puiul meu...
---
Ceva puțin mai lung :>
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanficNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^