Capitolul 40//Awake

690 112 27
                                    

Mirosul de iarbă,sunetul păsărilor ciripind și mai ales vocea iubirii sale îi fac ochii să se deschidă încet.

Lumina soarelui i-a rănit ochii imediat ce i-a deschis încet,dar aici e capul cuiva care îl adăpostește de lumină.

"Yah!Min Yoongi!"

Urechile lui Yoongi îi pot garanta clar,e Jimin care e clar nervos.

Ei bine,da,acesta e băiatul meu.

"Yah,tu mai bine explică!"a spus nervos Jimin în timp ce și-a încrucișat brațele.Yoongi doar s-a holbat la el până l-a lăsat pe tânăr fără nici o idee când a început brusc să chicotească.

"Ești drăguț când ești nervos,"s-a oprit Yoongi,ciupindu-i obrazul pătat de roșeață a lordului său.

Sincer,lui i-a fost dor de tânăr.Nu știe ce s-a întâmplat,cât de mult și cum dar tot ce știe e că este speriat dar nu îi va admite asta niciodată lui Jimin.

Tânărul brusc și-a lansat  îmbrățișarea strânsă în jurul gâtului lui Yoongi,făcându-i pe amândoi să cadă pe iarbă cu greutatea lui Jimin peste demon."H-hyung unde a-ai fost?"

Yoongi și-a înghițit nodul din gât,"Ce vrei să spui?"

Tânărul și-a întărit strânsoarea ,nelăsându-și demonul să se îndepărteze nici măcar puțin ,cu obrazul său pe gâtul lui Yoongi.

"Când m-am trezit ieri tu nu erai așa cum o făceai mereu!Am crezut că cineva te-a răpit!",a spus Jimin ,lovind spatele bărbatului în mod repetat.

Ah,copilul ăsta adorabil.

"Răpit?Sunt un demon baby,"a șoptit răgușit Yoongi,mușcându-i blând urechea pentru a-i reaminti că el este suficient de puternic și doar să țină minte asta;el e un demon.

Jimin s-a bosumfalt,"Tu m-ai lăsat o zi întreagă!"

Yoongi a ridicat bărbiat tânărului,"Serios?"

Tânărul a mormăit iritat și l-a împins,"Tu crezi că e o glumă și crezi că te poți juca prin jur fără să explici?"

Yoongi a oftat,el a apucat blând brațul tânărului,"Să mergem acasă baby."

Jimin și-a încrucișat brațele ,împingându-l slab pe demon,"Facturile spitalului,cine naiba le va plăti?"

Demonul a clipit.

Chiar.Sunt în grădina spitalului,același loc unde îngerul i-a închis ochii.

"O voi face eu deci nu-ți face griji,"a spus Yoongi,scoțându-și portofelul care e încă în aceeași condiție;Gros.

Jimin a îngânat,"De unde iei venituri atât de mari?Tu abia faci ceva în lumea asta."

Demonul a râs la cât de obraznic e Jimin când nu este într-o stare bună,"Tu ești prea inocent să știi,acum să mergem lordul meu."

Jimin a mers în timp ce a păsit apăsat,"Am un contract cu un demon ca tine și tu încă mă numești inocent?"

Yoongi l-a urmat și și-a odihnit brațul în jurul gâtului lordului său,"Tu de abia înjuri."

Jimin s-a bosumflat în timp ce se uită în jos,"Pot înjura..."

Ah,drăgălășenia.

"Nu o face și baby te rog nu fi ursuz cu mine.Promit că voi explica totul când vom ajunge acasă,okay?",a întrebat bărbatul dulce în timp ce observa reacțiile lui Jimin.Tânărul s-a oprit din a-și lovi picioarele ,ceea ce este bine pentru că Yoongi poate jura că podeaua va crăpa oricând dacă va continua să facă asta.

Jimin doar a încuviințat când au ajuns la recepția spitalului și l-a lăsat pe bărbat să plătească taxele.După ce a terminat ,Yoongi a apucat mâna tânărului și au mers unul lângă altul spre cel mai apropiat taxi în liniște.

Demonul și-a rezemat capul pe umărul magicianului și și-a închis ochii.El este obosit,tot ce are nevoie este sângele lui Jimin.

"Yoongi hyung,trezește-te.Suntem acasă,"a spus încet Jimin,el nu mai este nervos ,el așteaptă explicația lui Yoongi pentru că pentru el,ceea ce e cel mai important este că Yoongi e bine și asta e.

E deja întuneric afară,de vreme ce Jimin l-a găsit în grădină când era deja după-amiză târziu.Yoongi a căscat,zâmbind când Jimin i-a apucat mâna după ce i-a plătit șoferului folosind banii demonului.

Jimin a scos cheile și a descuiat ușa și înainte ca el să poată aprinde luminile,el este deja lipit de perete.

"Hush,vreau să stau în întuneric în acest fel cu tine,"a șoptit Yoongi,lingându-i urechea seducător.

Jimin și-a închis ochii,el doar iubește să fie supus sub  Yoongi.

Yoongi și-a scos cureaua și a legat ambele încheieturi ale tânărului deasupra capulului  său.Jimin nu poate vedea nimic în întuneric dar el încă îl lasă pe demon să îl controleze.

"Hyung,c-ce faci?",a întrebat timid băiatul.Yoongi a rânjit leneș,el și-a pus mâna pe fruntea lui Jimin și a ridicat-o apoi spre părul său moale,apucându-l pentru a-l face pe magician să se uite în sus.

"Înainte să îți spun ce s-a întâmplat,lasă-l pe daddy să-și guste băiatul întâi,"a spus răgușit demonul,referindu-se atât la sânge cât și la-

"Fute-mă daddy."

Lordul meu e inocent?Poate nu e în seara asta.


---



The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum