Capitolul 6//Liar

1.3K 193 11
                                    


Lumina puternică a soarelui de afară trece încet prin materialul draperiilor ,sărutându-i pielea pentru a-l trezi.

E deja dimineață și Jimin s-a trezit cu un mic căscat .El e fericit pentru că știe că Yoongi este aici,îmbrățișându-l pentru că a promis că va sta cu el până băiatul se va trezi.

Dar el poate simți cum inima lui s-a frânt.

Pentru că el nu simte aceeași căldură care l-a ținut în siguranță când a avut coșmarul noaptea trecută.

El nu aude vocea blândă care îl face să-și dorească o dorință de dimineață.

El nu vede zâmbetul drăcesc și totuși călduros pe care Yoongi i-l arată de fiecare dată când el e în jur.

Pentru că Yoongi nu e aici.Patul se simte gol.Chiar dacă ei s-au întâlnit de puțin timp și chiar dacă e prima oară când dorm împreună Jimin a simțit ceva neplăcut când s-a întâlnit cu nimic când s-a trezit în dimineața aceasta.

De ce?Pentru că Yoongi i-a promis că va sta.

Dar el și-a încălcat promisiunea iar Jimin urăște mincinoșii.

"Yoongi hyung"Jimin l-a strigat în cazul în care el e afară ,dar nu e nici un răspuns.

Băiatul a înghițit în sec ,el poate simți că demonul său nu e aici,dar el încă l-a strigat în timp ce încet a ieșit din cameră.

Fața sa s-a umplut de dezamăgire când a văzut că Yoongi nu e aici.Demonul nu e nicăieri în casă,ceea ce îl face pe Jimin nervos și totuși supărat.Și îngrijorat.Tânărul a suspinat,"Ai mințit."

Băiatul încearcă să gândească pozitiv ,că demonul doar ia aer curat de dimineață,dar asta e complet ridicol pentru că demonii nu au nevoie de aer proaspăt.

Asta l-a lovit pe Jimin mai tare pentru că ei sunt din lumi diferite și încă tânărul a dezvoltat sentimente pentru un demon într-un timp scurt.

El își poate simți inima înțepându-l;Jimin și-a luat un prosop și e pregătit să facă un duș.Apa rece îi face corpul să tremure,dar lui nu îi pasă de condiția corpului său în timp ce mintea sa e ocupată cu Yoongi care a dispărut brusc după ce a promis.

Exact ca și părinții săi care au dispărut în mod tragic.

Gândurile negative,amintirile și sentimentele pe care și le dorește să nu le aibă îl rănesc până când genunchii săi au început să tremure și l-au făcut să se întindă sub duș,pe podeaua rece.

"Mamă,tată,î-îmi e dor devoi.H-hyung,Yoongi hyung,u-unde ești?"a murmurat Jimin ,cu o voce tremurată ,apa rece de sub el făcându-l să simtă totul transformându-se în întuneric.

În timp ce simte că ochii săi devin mai grei gândul felului în care Yoongi l-a îmbrățișat a apărut în mintea lui.Încet lacrimile sale au căzut,amestecându-se cu apa până când s-a prăbușit din cauza oboselii și răcelii corpului său.

........


Jimin simte o energie bruscă în jurul corpului său și și-a deschis ochii.Îl doare tot corpul și e rece,totul îl doare chiar acum.

El simte dezamăgirea chiar dacă e încă întins neputincios pe suprafața rece.

Dar ceva e ciudat,dușul s-a oprit.

S-a ridicat încet ținându-se de chiuvetă."H-hyung?"Jimin l-a strigat,dar mai mult a sunat ca o șoaptă din cauza corpului său obosit.

Nici un răspuns.

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum