Capitolul 14//First

1.1K 174 12
                                    


Noaptea e plină cu explicații de la tânăr pentru demonul care îl ascultă în timp ce își controlează ura față de femeie.Ei sunt întinși pe pat față în față,cu genunchii lor atingându-se.Micul contact fizic înseamnă mult pentru amândoi.

După ce Jimin și-a terminat explicația a ceea ce s-a întâmplat el a suspinat obosit."Și îmi pare rău hyung" băiatul a murmurat cu un botic,uitându-se în jos la picioarele sale. Yoongi nu a spus nimic,el doar ține fața tânărului.

"Lordul meu,îmi permiți?"demonul a întrebat cu vocea sa strictă.Jimin doar a mormăit în aprobare,zâmbind din cauza mâinii palide a demonului pe obrazul său.

Dar zâmbetul a dispărut și a fost înlocuit cu un suspin din cauza a ce a spus Yoongi după aceea."O pot arde până la moarte?Voi fi mai loial pentru totdeauna dacă mă lași să o fac în seara asta când doarme.Te rog.Iubesc când nenorocitele mor din cauza mea." a spus bărbatul;el a sunat exact ca un copil chiar dacă ce a spus e complet opus de ceea ce ar întreba un copil.

Jimin a râs cu mâna peste gură,"T-tu ești atât de amuzant!"

Demonul a mormăit,el încearcă să fie serios dar lordul său se va comporta ca un copil.Yoongi a apucat ambele încheieturi ale băiatului și le-a ridicat la nivelul ochilor săi.El s-a uitat serios la fața surprinsă a tânărului."Nu voi mai permite nimănui să te atingă în acest fel" a spus Yoongi serios,el chiar urăște când astfel de lucruri se întâmplă.

Dacă e posibil el își dorește o cușcă pentru Jimin deci el nu ar mai merge nicăieri și nimeni nu l-ar mai atinge.

Yeah,sunt demonul tău posesiv.

Tânărul s-a înroșit ca o tomată și s-a uitat în jos,evitând contactul vizual."Dar simt compătimire pentru ea..."

Yoongi a oftat și a înăsprit srânsoarea."Oh Jiminie.De ce să ai milă pentru o târfă ca ea?Te rog,lasă-mă să o ard.Îmi doresc să îi aud strigătele cu sângele ei peste tot."

Jimin și-a mușcat buzele,el nu vrea să 'omoare' pe nimeni .Ei bine nu încă pentru că el crede că oricine merită o a doua șansă."Las-o Yoongi hyung.Dacă ea va face ceva din nou nu vei avea nevoie de permisiunea mea,te voi lăsa să o omori în orice fel ți-ar plăcea.Okay demonul meu bun?" a spus dulce Jimin ,convingându-l pe bărbat să îi ofere o a doua șansă.

Zâmbetul dulce,vocea de miere sunt capabile să îl convingă pe demon."Bine,încă o șansă și dacă o va irosi îi voi zmulge pielea și îi voi da ochii la câini."

Jimin a făcut o față dezgustată,"Ew hyung!Nu am nevoie de detalii,asta e scârbos."

Yoongi a slăbit strânsoarea și a choicotit,"Yeah scârbos ca existența ei."

Tânărul a zâmbit jucăuș,"Demonul meu e gelos huh?"

Yoongi a ridicat din umeri și i-a dat drumul băiatului."Yeah,nu mă pot abține",el a spus direct,încrucișându-și brațele la piept.

Jimin a zâmbit fericit ,nimănui nu i-a păsat vreodată de el în felul acesta de vreme ce lucruri mizerabile s-au întâmplat.Yoongi a observat cât de fericit este tânărul și și-a amintit de brusca confesiune de la ușă.

"Baby" a spus răgușit.

Jimin s-a uitat în sus surprins."Huh?"Yoongi i-a dat zâmbetul său drăcesc ,trăgându-l la pieptul său și s-a întins.

"Tu,baby"a spus Yoongi,înfășurându-și brațele în jurul taliei subțiri deci el nu va pleca nicăieri.Tânărul a zâmbit sfios ,ascunzându-și fața ca de obicei în gâtul palid al demonului.

Yoongi a frecat cu blândețe spatele magicianului,el apreciază mult căldura tânărului."My baby își iubește demonul?"Yoongi a întrebat încet cu vocea sa răgușită care a trimis fiori în corpul băiatului.

Urechile sale devin acum roz,"D-da",el a murmurat cu fața ascunsă și demonul nu prea se bucură de asta.

Bărbatul i-a dat drumul corpului și i l-a ridicat încet,așezându-l deasupra sa și Jimin doar și-a închis ochii rușinat.

Lui Yoongi îi place mult această imagine,el a zâmbit întunecat cu dinții săi ieșind la iveală."Spune asta în timp ce te uiți la mine.Lasă-mă să văd acești ochi frumoși ai tăi."

Jimin și-a ronțăit nervos buza inferioară,el știe că poate avea încredere în bărbat acum,de vreme ce legătura devine din ce în ce mai puternică cu fiecare secundă care trece.


Încet el și-a deschis ochii și asta l-a făcut automat să zâmbească timid pentru că felul în care Yoongi se uită la el e drăgăstos și totuși misterios.

"Te iubesc unicul meu demon" a șoptit fericit,s-a asigurat că 'unicul' e mai lung de vreme ce știe cât de protectiv este demonul și cum îl vrea doar pentru el.

Yoongi și-a lins buzele înfometat,"Ești cel mai adorabil lord pe care l-am avut vreodată.De fapt nimeni nu poate concura cu tine,tu vei fi întotdeauna campionul care e capabil să mă înmoaie."

Complimentul venit brusc al lui Yoongil-a făcut pe băiat să își dorească să-l îmbrățișeze strâns și dragostea e mai puternică și crește."

Brațele lui Jimin care îi suportă greutatea tremură încet și demonul a împins cu asprime șoldurile tânărului spre corpul său,făcându-l pe Jimin să cadă și fețelor să ajungă foarte aproape una de alta.

Yoongi s-a uitat la tânărul frumos care se uită timid la el cu obrajii rozalii.Gentil el a dat la o parte părul de pe fața băiatului și a zâmbit drăcește.

Jimin se simte norocos că experimentează ceva ce nimeni nu a mai experimentat vreodată.Zâmbetul drăcesc,aura întunecată din jurul lor și creatura care îi îmbrățișează șoldurile.Mă îndrăgostesc de un demon.

În mintea lui Yoongi e același lucru.

Zâmbetul adorabil,aura pură din jurul lor și creatura care îi mângâie părul;Mă îndrăgostesc de un om.

Cu multă grijă Yoongi a tras capul tânărului ca buzele lor să se poată întâlni.Buzelel lor s-au conectat perfect ,bărbatul poate simți cât de moi buzele pline sunt peste buzele sale roz.Jimin și-a închis ochii și și-a lăsat corpul să se relaxeze ,el se simte în siguranță.

Yoongi a transformat sărutul dulce în unul pasional,el a mușcat buza inferioară a tânărului și și-a strecurat limba umedă în gura băiatului.El se bucură de căldură,de dulceața lui Jimin.Tânărul a zâmbit în sărutul lor,topindu-se cu felul în care demonul îl sărută înfometat și totuși blând.

E doar prea dulce,modul în care Yoongi îl ține ca și cum e cea mai prețioasă comoară,felul în care demonul îi freacă ușor limba în sărut ca și cum râvnește la el,și simplu,modul în care Yoongi îl iubește e rezumatul perfect al poveștii lor de dragoste.

Jimin încet s-a retras din sărut,uitându-se la Yoongi cu puțin mai multă încredere.El drăgăstos a mângâiat părul gri al demonului în timp ce bărbatul își trece mâinile peste spatele lui.

Jimin l-a îmbrățișat pe demon și Yoongi a schimbat poziția cu băiatul sub el,încă îmbrățișându-i gâtul ca un koala.

Demonul s-a aplecat spre urechea sa,lingându-i lobul urechii,"Lordul meu,ești perfect."

"Demonul meu,ești cel mai bun."

Și așa s-a petrecut primul lor sărut,pasional și totuși drăguț.


---

Ahemmm :> De câte ori citiți imaginați-vă vocea lui Yoongi. :3


The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum