Capitolul 32//Books

909 124 24
                                    

"Nu vreau să mă trezesc~!"s-a plâns Jimin când Yoongi a continuat să îi spună să se trezească.

Yoongi a tras pătura de pe corpul tânărului iar băiatul a decis să nu își deschidă încă ochii chiar și pentru încă puțin timp.

"Copilul ăsta,jur," a mormăit glumeț demonul și a sărit pe el în timp ce îi ciufulește părul jucăuș.

Jimin s-a smiorcăint,rugându-l să-l lase să mai doarmă puțin dar desigur,Yoongi încă i-a spus să se trezească.

"Nu ai mâncat cum trebuie de două zile!Acum ridică-ți fundul sexy și du-te să te speli,"a spus bărbatul ,încrucișându-și brațele în timp ce se uită la Jimin care e încă pe jumătate adormit.

"Te voi lua pentru o masă decentă,acum te rog mergi și spală-te,"Yoongi a tras brațul tânărului și l-a împins încet spre baie.

Jimin e sigur un rebel când e dimineață dar demonul e în cu totul alt nivel dacă cineva îl trezește dimineața și desigur,furia sa va dispărea imediat când e vorba despre micul său om.

"Bine,bine~",a răspuns tânărul,scoțându-și limba jucăuș și înainte ca Yoongi să poată răspunde,el deja a închis ușa în timp ce râde în baie.

Demonul și-a scuturat capul ,zâmbind ușor la cât de jucăuș este lordul său.

Totul despre el e doar dincolo de perfecțiune și Yoongi nu va minți,el e cel mai drăguț om care va exista vreodată în această lume,același lucru și cu inima sa frumoasă.

Yoongi a zâmbit în timp ce îl așteaptă pe băiat să termine când și-a amintit că Jimin a înjurat pentru prima dată în fața sa seara trecută,înainte să se culce.

"C-ce s-a întâmplat cu gâtul tău?a întrebat Jimin când tocmai a realizat că Yoongi este rănit.

Demonul și-a scuturat capul încet,"Nimic,nu te îngrijo-"

"Spune-mi hyung!",băiatul s-a bosumflat,făcându-i inima demonul să se agite în propriul ei fel.El niciodată nu a gândit că poate avea o inimă care să simtă aceste sentimente,totuși el are.

Yoongi a murmurat,în timp ce îi piaptănă părul încet.

"Hoseok,tipul care a fost în spatele tuturor acestor lucruri a făcut asta prin a-și înfige unghiile în pielea mea iar când unghiile i-au trecut prin piele el deja și-a întărit strânsoarea pentru a-mi rupe mușchii gâtului,ceea ce a reușit,"a răspuns calm Yoongi,accidental prea specific ceea ce l-a făcut pe Jimin dezgustat și enervat.

Tânărul a inspirat gălăgios în timp ce și-a strâns maxilarul.Chiar dacă el crede că arată grozav făcând asta,sincer Yoongi găsește asta doar cu totul adorabil.

El a expirat nervos,"Acest bărbat nebun, cum dracu a putut să f-facă asta?El nu are o inimă d-de -"

Yoongi l-a întrerupt ,"Baby,cu multă sinceritate tu arăți sexy ca dracu doar prin a înjura un cuvânt dar la naiba nu,eu încă îmi vreau băiatul.Plus,sunt bine."

Tânărul s-a bosumflat,"Dar el-"

"Ajunge,lordul meu.Sunt cu adevărat bine aici pentru că lordul meu perfect e deja aici, îmbrățișându-mă ca un koala," a spus Yoongi,lăsându-i un sărut scurt pe frunte.

Timid,Jimin l-a îmbrățișat și și-a înfundat fața în corpul demonului."Te iubesc hyung.Te rog nu te răni din nou,nimeni nu merită să fie rănit."

"El chiar e un înger,"și-a spus Yoongi,imaginându-și fața angelică a lui Jimin.

"Sunt gataaaaaa!"a strigat tânărul fericit când a pășit afară din baie,tot curat cu un  hanorac mare alb ,cu blugi albaștri și părul aranjat.

Imaginea cu Jimin purtând asta e foarte încântătoare dar asta cumva îi reamintește de cineva care iubea să poarte hanorace.

Hoseok.Persoana care l-a trădat pentru altcineva,ceea ce l-a lăsat pe Yoongi rănit cu durerea nostalgică a lor,

Până când a întâlnit dragostea adevărată a vieții sale.

"Jimin."

Tânărul a mers energic spre Yoongi care se uită la el cu ochi drăgăstoși de pe pat,"Da,vampirul meu?"

Demonul a râs în timp ce l-a tras pe tânăr pe pat în timp ce jucăuș i-a strâns obrajii plinuți,"Nu-mi spune așa,nătângule!"

Jimin a chicotit,arătându-și dinții bărbatului până când stomacul său s-a înmuiat.

"Uite,burtica lui Jiminnie plânge.Acum ar trebui să mergem foarte repede,haide baby," a spus Yoongi,ridicându-i corpul.

Obrajii lui Jimin sunt deja roșii de la porecla 'baby',el nu poate trece încă peste faptul că Yoongi îi spune așa.

Ei au mers spre cel mai apropiat restaurant occidental de vreme ce Jimin iubește mâncarea occidentală,iar demonul  moare să îi îndeplinească fiecare dorință deci el l-a adus fericit aici.

Jimin s-a așezat în zona pentru mese ,uitându-se în sus la Yoongi care încă e în picioare în timp ce se uită la meniul de pe perete.

"Deci Jiminnie îți poți întreba burtica ce fel de mâncare vrea?" a întrebat Yoongi,dându-i un zâmbet jucăuș.

Jimin a râs încet,"Ah hyung,mă tratezi ca pe un copil!"

Yoongi i-a mângâiat capul blând,"În regulă,în regulă,ce vrei să mănânci?"

Tânărul a murmurat,"Tu știi."

Demonul i-a făcut cu ochiul,arătând natural făcând acest lucru."Eu știu."

Jimin a zâmbit la faptul că demonul chiar îl știe bine.În timp ce demonul i-a spus că se va întoarce de vreme ce vrea să comande mâncarea,Jimin stă așezat cu un zâmbet pe fața sa pentru că Yoongi încă se uită la el de la distanță de vreme ce el e chiar extrem de protectiv după ce s-a întâmplat recent.

"Ah!"

Jimin s-a uitat imediat în spatele său spre intrarea de unde a venit sunetul.Aici e cineva care din greșeală s-a împiedicat,făcându-i cărțile să se împrăștie pe podea.

Jimin fiind el,fără ezitare a mers repede la persoană care arată ca și cum mai are puțin și plânge din cauza rușinii.

Magicianul a luat ridicat fiecare carte,același lucru și cu bărbatul tânăr și i-a dat un zâmbet și le-a oferit înapoi politicos."Aici,cărțile tale!Te rog ai grijă data viitoare,okay?

Obrajii străinului s-au înroșit ușor din cauza bunătății cuiva pe care nu l-a mai întâlnit niciodată înainte.

"Ah,îți mulțumesc mult!Dar de ce m-ai ajutat?"el a întrebat din curiozitate de vreme ce nimănui nu-i pasă de el de vreme ce acum câteva clipe s-a umilit în public ,dar încă zâmbind la Jimin care deja are un mic zâmbet pe fața sa.

Jimin a dat din cap în timp ce a făcut sunetul 'mhm!' ,apoi a răspuns ,"Pentru că oricine este important în această lume,același lucru ți se aplică și ție!Desigur că te-aș ajuta,oricine te va ajuta,ei sunt doar ocupați în acest moment cu excepția mea pentru că nu am nimic de făcut.Hehe!"

Fiind cât pe pozitiv poate,el a reușit să vadă fericirea pură și recunoscătoare din ochii celuilalt.

Jimin s-a înclinat spre el drăguț,"Sunt Park Jimin,mă bucur să te cunosc!"

Străinul a zâmbit la el cu zâmbetul său dreptunghiular."Sunt KimTaehyung,și eu mă bucur să te cunosc."

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum