Noaptea în care s-au întâmplat atât de multe lucruri trece cu ei în pat,îmbrățișându-se.
Relația lor e bazată pe contract și nici unul nu a întrebat de relația dintre cei doi pentru că ei cred că e prea rapid și desigur ,imposibil.
Sângele,dezordinea,Yoongi a curățat totul imediat după ce l-a pus pe Jimin în pat în timp ce se holba la podea.
Acum,în acest moment ei se îmbrățișează.Ei bine,asta e ce Yoongi vrea pentru că în realitate Jimin nu îl îmbrățișează înapoi.În loc să își îmbrățișeze demonul el se holbează la tavan,amintindu-și tot ce s-a întâmplat.
"Jiminnie îmi pare rău."
Jimin a înghițit în sec,el îl crede pe demonul lui dar după ce s-a întâmplat încrederea lui se clatină.
Dacă Yoongi mă va omorî?Dacă minte?
Yoongi știe că tânărul este conștient că el poate auzi totul dar el e încă traumatizat cu tot ce s-a întâmplat.
Bărbatul i-a ridicat gentil capul tânărului."Nu te voi omorî și nu te mint lordul meu.Crede-mă pe mine,nu pe el"a spus demonul calm,uitându-se la trăsăturile frumoase ale feței sale.
Împrejurimile sunt întunecate dar ochii lor s-au adaptat la întuneric pentru a se uita unul la altul.
Jimin a suspinat,el se simte rău din cauză că are probleme cu încrederea cu Yoongi."Î-îmi pare rău,e doar că..el mi-a spus că t-tu omori oamenii ș-și mâncarea ta e carnea umană",el a spus,bâlbâindu-se pentru că se simte vinovat și puțin speriat.
Yoongi i-a mângâiat părul drăgăstos,"Nu,nu sunt așa.El doar încearcă să te păcălească,ești naiv Jiminnie și demonii iubesc oamenii naivi."
Jimin și-a mușcat buzele,"De ce?"
"Pentru că oamenii naivi sunt ținte ușoare pentru ei pentru a te mânca de viu sau să obțină un contract cu tine.Ei vor oameni ca tine Jiminnie" a explicat încet Yoongi,vocea sa sunând într-un fel dezamăgită.
Jimin a încuviințat chiar dacă e încă confuz cu tot ce s-a întâmplat prea rapid în viața sa,deci el a întrebat cel mai important lucru care are nevoie de o explicație.
"Unde ai fost?De ce m-ai mințit?De ce ai încălcat promisiunea de a sta până mă trezesc?"a întrebat Jimin;e practic o întrebare dar s-a întâmplat să fie trei aruncate în pieptul lui Yoongi din cauza a cât de rănit arată tânărul.
"Lasă-mă să explic,bine?"Jimin a încuviințat ,nerăbdător să știe."Bine.Când dormeai simțurile mele s-au dublat pentru a merge undeva.Am știut că e greșit să te las așa dar a trebuit să plec pentru că simțurile mele îmi spuneau că e ceva ce are legătură și cu tine și nu vreau ca tu să fii rănit din cauza mea,deci am plecat în locul în care am crezut că trebuie să ajung dar înainte ca tu să te trezești.E ca și cum ceva mă ducea acolo .Fără să realizez,a fost o capcană"a explicat demonul,uitându-se fix în ochii lui Jimin pentru a-l faces ă știe că nu minte.
Yoongi spune adevărul.
Jimin a încuviințat,el vrea mai multe explicații pentru că el știe că această poveste nu e încă completă.
"Tipul care te-a rănit e cel care a făcut planul.El m-a legat cu frânghii de foc pentru că asta e una din abilitățile lui.El te vrea din cauza frumuseții tale interioare pe care o ai,care îl va face mai puternic .Calitatea sângelui omului e bazată pe frumusețea inimii lor și de ceea te-a amenințat ,pentru a face un contract cu el." a răspuns Yoongi,sigur Jimin știe că e dezamăgit de sine.
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanfictionNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^