"Oh nu-ți face griji,nu te voi răni,"a spus Jeon calm,încă arătând liniștit dar asta nu va lăsa jos garda lui Jimin.
Băiatul s-a uitat cu grijă la aspectul demonului.Un corp bine construit,păr castaniu și nu ca ochii lui Yoongi care sunt capabili să își schimbe culoarea,ochii săi sunt roșu închis.
El arată ca și cum nu are regrete pe care să le ascundă în ochii de o culoare unică ca și Yoongi,el se întreabă de ce dar a îndepărtat acest gând de vreme ce cel mai important lucru chiar acum e că el e aici.
"Atunci ce vrei?",a întrebat Jimin în manierele sale chiar dacă a sunat grosolan.
Jeon s-a aplecat mai aproape de masă și și-a rezemat bărbia în palmă,"Nu prea multe,doar pe tine."
Jimin s-a încruntat puțin,"Tu vorbești prostii,nu îndrăzni să mă atingi sau o să țip."
Jeon a râs sarcastic,"Tu crezi că îmi e teamă de oameni?"
Jimin s-a blestemat singur pentru că a uitat că persoana care stă cu picioarele încrucișate nu e un om.El e ca Yoongi,un demon dar mult mai rău.Fără să se gândească el a încuviințat." Yeah,dacă voi țipa toată lumea mă va ajuta deci nu te deranja să faci ceva stupid."
Jeon a îngânat ca răspuns ,el încă arată calm.E ca și cum ceea ce îl amenință Jimin e nimic,doar minciuni albe.
"Ești tu cel care nu trebuie să se deranjeze prea mult,pentru că vezi tu,nu știu cum să explic asta dar uită-te în jurul tău."Jeon a început,rânjind la magicianul confuz.
Jimin s-a uitat în jurul său și nu avăzut nimic în neregulă.Aici încă sunt oameni în jurul său,ele încă în același loc.
"Te-ai întrebat de ce cefeaua ta nu e nicăieri pe masă?",a întrebat demonul,bucurându-se de confuzia de pe fața băiatului.
Jimin a înghițit în sec,inima sa simte că ceva e greșit dar nu știe ce anume.El a încercat să-și de-a seama în timp ce a observat totul din jurul lui.
Fețe fericite.
Acțiuni normale.
Câțiva oameni care își fac treburile lor.
"Ești foarte confuz deci îți voi spune asta foarte simplu," a spus Jeon,câștigând înapoi atenția tânărului.
"Ești prins.Nimeni nu va observa sau măcar te va asculta deoarece am pus în jurul nostru pereți pe care tocmai i-am făcut", a explicat simplu demonul,ceea ce a făcut inima lui Jimin să bată mai repede.
Băiatul și-a scuturat capul în mod repetat,"T-tu minți."
Jeon a râs când a știut că deja îl face să cedeze."Nu o fac,dacă te mint de ce cafeaua ta a fost aruncată?Oh,e pentru că ei au crezut că micuțul lor client deja a plecat."
Jimin știe că el nu minte,doar de la expresia pe care o folosește deja îi spune cât de încrezător este cu abilitățiile sale pentru a-l prinde în capcană ca pe un șoarece.Dar încercatul nu va răni,nu-i așa?Jimin a țipat și s-a ridicat pentru a câștiga atenția tuturor dar nimeni nu îi oferă importanță.
E pentru că ,pentru ei, sunt invizibil.
"N-nu,asta nu poate fi,"a spus Jimin aproape țipând în timp ce a alergat de la masă dar doar s-a izbit de pereții invizibili din jurul său.Este în zadar,orice face duce la același rezultat.
În timp ce Jeon se uită la el cu amuzament și entuziasm."Ai terminat de încercat?",a întrebat calm demonul cu o mască arogantă pe față.
Jimin s-a oprit pentru a respira adânc în timp ce și-a ținut genunchii epuizat.El nu vrea să arate că este slab,el vrea să fie puternic și independent ca Yoongi.Deci el s-a așezat și și-a rezemat capul de perete,controlându-și lacrimile.
"Arăți de parcă ești pe cale să plângi,te rog nu.Ți-am spus că nu te voi răni sau orice," a spus bărbatul,arătându-și partea blândă ,care Jimin știe cât de falsă este.
Jeon a oftat dramatic,"Oh știu,pentru a ne face legătura mai puternică îți voi spune numele meu complet.Cum e asta?"
Jimin s-a uitat la el nervos,"Încetează să faci aceste lucruri fără sens."
Jeon și-a scuturat capul,zâmbind la băiat cu un zâmbet răutăcios."E Jeon Jungkook."
Jimin a împins puternic masa,"Nu te știu,îl știu doar pe Min Yoongi."
Jungkook a chicotit întunecat,"Dar sunt înrudit cu Min Yoongi,foarte mult."
Jimin și-a apucat părul și a țipat frustrat,el se simte pierdut și speriat ca un șoarece prins."Doar lasă-mă să plec!"a țipat Jimin,lacrimi deja curgând din ochii săi închiși.
"Cu o condiție,lasă-mă să-ți spun relația dintre Yoongi al tău și Jung Hoseok folosind imagini în mintea ta,"a spus Jeon,așteptând ca Jimin să sufere mental mai târziu.
"Okay."
Bingo.El a pășit în altă capcană.Capcana dureroasă pe care o va primi de vreme ce a acceptat.
-
Yoongi e în aceeași condiție,el e prins în împrejurimile albe.
Cu același lucru,o înțelegere pentru a-i da drumul.
"Cu o singură condiție,îți voi da drumul dacă mă vei săruta așa cum obișnuiam să o facem.Dar-Asta nu înseamnă că nu ne vom mai întâlni din nou.Doar de data asta,îți voi da drumul dacă mă vei săruta."
"..."
Vreau să-l văd pe Jimin al meu.Asta e ideea rea în a te vedea - te-ai schimbat.
====
Aishh în ultimele zile am lenevit atât de mult și am tradus doar 2 capitole :)))Scuza mea e că am început să mă uit iar la anime :)))Și da...când începi unul nu te poți opri. *-*
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanficNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^