Capitolul 10//New

1.2K 179 27
                                    

Jimin stă pe pat cu un mic căscat scăpându-i pe gură,el s-a uitat în jur și obrajii lui s-au înroșit puțin ,el și-a amintit că dormea sigur pe podea și a doua zi dimineață,care e acum,el este în pat.

Mai specific,în patul lui Yoongi.Vina a început să crească înăuntrul lui,amintirile de ieri îi rănesc pieptul dar el știe,pieptul lui Yoongi e de două ori mai rănit decât ce simte el chiar acum.

Jimin a oftat și a mers spre duș,zilele sale sunt mereu aceleași,dar el nu se plânge.Cariera sa începe să crească mai mult și desigur el e destul de mulțumit.

Yoongi deja și-a făcut un duș înainte ca Jimin să se trezească pentru că nu vrea să întârzie.

El are o surpriză pentru Jimin și nu vrea să întârzie.

El are o surpriză pentru tânăr pe care abia așteaptă să i-o spună .Sincer el nu a dormit toată noaptea pentru că s-a gândit la cum să-l facă pe Jimin fericit,și da,el a găsit soluția.

Lui Yoongi chiar îi pasă de băiat și nu doar din cauza contractului,dar din cauza sentimentelor pe care încearcă să le ascundă.

"Jiminnie ești gata?Să mergem,trebuie să îți spun ceva" a spus Yoongi,arătându-și zâmbetul drăgut.

"Jiminnie ești gata?Să mergem,trebuie să îți spun ceva" a spus Yoongi,arătându-și zâmbetul drăgut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Lil meow meow and his gummy smile *-* :3*

Inima lui Jimin s-a topit când a auzit porecla 'Jiminnie'  ieșind pe limba lui Yoongi care nu a mai folosit porecla de cand 'lucrul' s-a întâmplat acum două sau trei săptămâni.

El a aprobat copilăros în răspuns în timp ce s-a apropiat de demon,dând din mâini.

Yoongi a chicotit la cât de adorabil e Jimin dar desigur că el nu a spus asta tare."În regulă .Să mergem undeva" a spus Yoongi ,apucând încheietura lordului său și tânărul și-a ținut gura închisă cu brusca atingere blândă.Chiar dacă atingerea nu e nimic de comparat cu cele mai intime pe care le-au împărțit,Jimin încă apreciază orice atingere blândă pe care ei o împart.

Și Yoongi apreciază,de aceea buzele lui s-au ridicat într-un zâmbet când a apucat încheietura subțire.

Unii oameni din jurul lor au început să se uite la ei,și ambii știu de ce se holbează oamenii.Nu pentru că îi judecă de vreme ce Yoongi îi ține încheietura tânătului,e pentru că ei se uită la Yoongi.Ei se uită la zâmbetul demonului care nu arată nimic pozitiv în ochii și zâmbetul său pe lângă aura întunecată.Așa e cum se uită oamenii din jur la demonul care se bucură de viața sa,dar oamenii nu găsesc nimic frumos în zâmbetul său.

Cu excepția lui Jimin,el mereu găsește felul în care Yoongi zâmbește atractiv.Zâmbet blând,zâmbet drăcesc,ambele sunt frumoase pentru el să se uite.

Pentru că zâmbetul lui Yoongi e comoara pe care eu o voi prețui cel mai mult.

În timp ce ei aleargă spre locul unde demonul vrea să îl ducă ,Yoongi a zâmbit mai larg când a auzit că Jimin a spus asta în mintea sa,dar a rămas tăcut.

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum