Capitolul 49//Spell

671 100 18
                                    

"Știi ceva?La dracu cu asta."

Yoongi l-a împins pe Jungkook și și-a reglat respirația,el e sătul>

Într-un fel în care el chiar e sătul de Hoseok,dar problema e;el nu va renunța la Yoongi.

Jungkook s-a uitat la demon confuz,încercând să găsească cuvinte pe limba sa."D-deci,nu mai e nimic între noi.Okay?",el a întrebat,ținându-i brațul lui Taehyung.

Lui Yoongi a început să-i pese mai puțin,și fără inimă despre tot acest dezastru când Jugkook l-a numit dezastru;Hoseok.Demonul a luat mâna lui Jimin,împrunându-le degetele pentru a se calma de la gândurile barbare despre Hoseok.

"Rupe vraja și vom pretinde că suntem străini-"

"Cu excepția noastră!"Taehyung șiJimin au întrerupt cuvintele lui Yoongi în același timp,ei au râs când au realizat sincronizarea.

Chiar și într-o astfel de situație,tu încă ai o inimă să-l numești prietenul tău?

Și da,atât Jungkook cât și Yoongi au întrebat în capul lor în același timp.

Ei bine,iubirea e iubire.Iubirea mereu reunește un suflet întunecat și un suflet luminos,exact așa cum personalitățile lor se amestecă foarte bine.Chimia este puternică,și nici măcar un strop de chimicală  e capabil să le ruineze chimia.

Ei și-au închis ochii,cu Jungkook rupând vraja cu vocea sa de miere.Cu asta,ei s-au separat pe drumul fiecăruia;cu Jimin și Yoongi în cafenea ca și cum nimic nu s-a întâmplat în timp ce celălalt cuplu a decis să meargă în alt loc pentru că ei nu mai sunt în jur.

"La revedere Taetae,"a șoptit Jimin,zâmbind cu imagine prietenului său în capul său.

Yoongi și-a rotit ochii la poz itivitatea pe care Jimin o are mereu pentru că el nu se poate asocia.

"Oricum,vraja pe tine este periculoasă,"a spus demonul,făcând zâmbetul magicianului să dispară.

Tânărul s-a bosumflat,îngrijorarea îl acaparează,"Atunci,cum..?"

Yoongi i-a ținut mâna,strângând-o călduros."Cred că doar te voi proteja,blestemul e imposibil de rupt.Noi doar trebuie să așteptăm până se va întâmpla,se întâmplă o dată iar acel moment va fi momentul când te voi proteja,"a spus demonul confident,pentru că singurul lucru care contează e Jimin,lordul său adorabil.

Jimin a zâmbit,"Aw,serios?Mulțumesc,Yoongi hyung!Tu ești cel mai-"

"Bun.Știu baby.Spui asta de multe ori,"Yoongi i-a terminat cuvintele,râzând în timp ce îi ciufulește blând părul.Jimin a încuviințat,"Da,cel mai bun!"

Ei au mâncat într-o liniște confortabilă,uplându-și burticile .Sincer,Jimin încă se gândește la ce s-a întâmplat,e prea agitat.Yoongi fiind el însuși,e capabil să asculte ce vorbește băiatul în capul său.

Hoseok e un om așa rău!

De ce îl deranjează pe Yoongi hyung?

Yoongi încă îl iubește..?

Dar hyung e al meu.

Aish!De ce nu pot fi toți drăguți!?

"Baby,sunt tot al tău,"demonul i-a oprit gândurile,făcându-l pe Jimin să se înroșească."Ah..am uitat pentru un timp că mă poți auzi,"tânărul și-a scărpinat rușinat spatele capului.

Demonul a râs,"Ești adorabil.Oricum,de vreme ce suntem gata,putem merge?"

Jimin a încuviințat ,ridicându-se înpicioare,"Să mergem acasă și să ne ghemuim!"

Yoongi și-a înfășurat brațul înjurul taliei tânărului,șoptind cu vocea sa răgușită,"Sau sex."

Jimin a împins jucăuș capul bărbatului,"Ah hyung,oprește-te!E amuzant când spui asta!",el a râs cu obrajii acoperiți de roșeață.

Vocea lordului său râzând e liniștitor pentru 'inima' lui Yoongi.

Felul în care ochii săi devin mici semilune e cu adevărat frumos.

Yoongi adoră să îi prețuiască frumusețea,vorbind unul cu altul cu râsete în urma lor.Imaginea cu ei e pur și simplu uimitoare,dacă Yoongi ar avea abilitatea să oprească timpul -doar pentru a se holba la cât de fericit este magicianul în jurul său,el cu siguranță ar folosi asta acum pentru că Jimin arată uimitor ca întotdeauna în ochii săi.

Dar acesta e momentul când au uitat de blestem.

Pentru că fără se realizeze,el accidental a rupt promisiunea de a-și proteja lordul.

Jimin a fost lovit de un camion.


----

Nu mă întrebați cum a fost posibil sau ce naiba făcea Yoongi. :))Singurul lucru logic la care mă gândesc e că mergea în spatele lui Jimin iar el a traversat primul și a fost lovit.:)))

Și  știu că am mai spus asta și o voi repeta:Când voi mai avea de gând să cer permisunea să traduc o carte,mă voi asigura că voi  citi acea carte de 2-3 ori pentru a mă asigur că merită. :))

----

Și un mic anunț:

Autoarea cărții cu little space,acea carte pe care vreau să o traduc,mi-a răspuns.

A spus că se bucură că îmi place ceea ce scrie dar este nesigură de a da permisiunea din două motive:unu-cartea nu este terminată *știu că am spus că nu voi mai cere permisunea la cărți neterminate dar nu m-am putut abține la asta :>* și doi-vrea să editeze carte.

I-am spus că o voi întreba din nou când va fi terminată și editată și pe lângă asta mi-a cam lăsat de înțeles că îmi va da permisunea.^^

---

Dacă știți cărți foarte bune în engleză,yaoi,și nu neapărat cu membrii din BTS ,mi le puteți recomnda pentru a le traduce.Din acelea voi alege una și nu cred că va fi ușor.Cel mai greu e să primești acordul autorului de a traduce carte.
Vă aștept recomandările.^^

---

Oh oh și vă mulțumesc pentru cele peste 16k de citiri și peste 3.5k de voturii.<3

Mă bucur că îmi este apreciată munca și mă împinge la a face mai mult.:3

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum