Jimin s-a trezut cu Yoongi nefiind lângă el,a căscat și s-a așezat cum trebuie pe pat."Yoongi hyung?",el a strigat.
Dar nu e nici un răspuns încă,tânărul nu a gândit negativ de vreme ce legătura dintre ei devine mai puternică chiar dacă ei nu au declarat încă nimic.
<Cred că este afară.>
Jimin a zâmbit când și-a amintit de sărutul pe care l-au împărțit noaptea trecută.El a sărit din pat cu amintirile frumoase dansând în mintea sa.
Dar atunci când picioarele sale au atins podeaua zâmbetul său a dispărut,la fel și gândurile sale pozitive.Ochii săi în formă de semilune au fost înlocuiți cu ochi înlăcrimați.Chicotele sale au fost înlocuite plânsete.
Este o baltă de sânge pe podea.Întrebarea este simplă în mintea sa;Sângele cui?
Picioarele băiatului tremură puternic,el simte că ceva e greșit ,ceva e groaznic pentru că evident trezindu-te cu sânge peste tot e "greșit".
Vocea sa nu poate ieși;el a mers încet spre ușă cu bătăile inimii sale devenind alerte cu fiecare secundă.
Mâinile băiatului au apucat clanța,el a apăsat-o încet pentru a deschide ușa.Ochii săi sunt deja roșii de la plâns fără un motiv <anume.>
El a deschis ușa și cu asta e deja pe podea.El e prea șocat și traumatizat cu imaginea din fața sa.
"Y-Yoongi hyung..."
Aici este cavalerul său puternic,sursa sa de pozitivitate,fericirea sa și demonul său.El este întins cu inima sa smulsă din piept.Sângele e peste tot,pe corpul său,pe podea.Respirația sa este extrem de lentă,e aproape invizibilă.
Ochii săi frumoși sunt deja acoperiți cu sânge,propriul său sânge.
Yoongi slăbit s-a uitat la lordul său care nu se poate opri din plâns ."Baby.."
Lacrimile lui Jimin sunt în exces,viziunea sa este foarte blurată.Corpul său tremură puternic iar mintea sa e complet goală.
El a alergat spre Yoongi și i-a pus mâna însângerată pe obrazul său.În mod normal demonul i-ar mângâia obrazul ,dar nu și de data asta.
"H-hyung,c-cum a putut asta să se î-întâmple?C-cine a făcut asta?" a întrebat tânărul,inima sa spulberându-se.Ochii săi s-au conectat perfect cu ochii demonului care se holbează la fața sa.
O să mor.
"J-Jimin,dacă nu ne-am fi îndrăgostit eu nu aș fi murit astăzi protejându-te de ceilalți și a-am fi putut crea mai multe amintiri.."a spus slab Yoongi iar lacrimile sale îi curg pe obraji.
Jimin simte că lumea sa deja nu mai e nicăieri,el simte că pierde totul.Pentru că Min Yoongi e totul pentru el.
"C-ce spui hyung?Cine m-mă va răni?..cine sunt ceilalți!" a țipat Jimin frustrat,el era pe cale să aibă o viață mai bună după ce au trecut ani dezile de la tragedie și brusc asta se întâmplă.
De fiecare dată când iuebsc pe cineva ei vor să plece.De ce?
Yoongi a auzit ce e în mintea băiatului ,el i-a strâns slab obrazul călduț.
"E pentru că suntem diferiți.Sunt demonul tău lordul meu.N-noi nu ne putem îndrăgosti unul de altul sau ei t-te vor folosi ca slăbiciunea mea pentru a mă d-distruge dar și pe t-tine."
Pentru prima dată Yoongi și-a lăsat cuvintele să tremure .E pentru că el îl va părăsi pe Jimin,el va muri.
"N-nu mă lăsa Yoongi hyung!"a țipat Jimin,îmbrățișând strâns demonul,nepăsându-i de sângele de pe tricoul și gâtul său.E sângele demonului său prețios oricum,dacă ar putea el ar păstra fiecare detaliu al luiYoongi în viața sa până moartea îl va lua.
"Ai grijă lordul meu.Îmi pare rău că m-am îndrăgostit de tine."
Cu asta zâmbetul slab al lui Yoongi a dispărut.
"Yoongi hyung,t-te rog!Trezește-te!Trezește-te!"
---
Jimin și-a deschis ochii,conectându-și privirea cu cea îngrijorată a demonului care e perfect în regulă."Un vis?"el a șoptit pentru sine și încet a atins fața lui Yoongi.
Bărbatul a oftat și i-a lovit încet capul."Tu țipai în somn.Mă simt ca și cum eu sunt cel care moare din cauza șocului cu tine țipând în acest fel."
Jimin a îmbrățișat repede gâtul demonului ,automat lacrimile sale îi curg pe obraji când a realizat că demonul său e încă aici,îmbrățișându-l înapoi.
"Hyung te rog nu spune asta.E-au am crezut că m-ai părăsit",el a plâns ,ignorând faptul că sună ca un băiețel în acest moment.
Yoongi a zâmbit călduros și a mângâiat părul moale a lordului său cu dragoste.
"Baby nu te voi părăsi.Știi de ce?E pentru că deja te iubesc prea mult pentru a o face" a spus demonul blând,sărutându-i fruntea drăgăstos.
Asta a fost un vis sau..Un indiciu?Cine sunt ceilalți?
------
700 de cuvinte..hmmm cred că este cel mai scurt capitol de până acum.
Voi începe să corectez Little space.Mi s-a spus că sunt multe greșeli și nu o pot lăsa așa.Știu că toate cărțile sunt pline cu greșeli dar le voi corecta când le voi termina.
Dacă mai aveți cartea în librărie și veți primi notificări *nu știu sigur dacă vor fi*este din cauza că voi publica modificările,de accea am anunțat.
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanfictionNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^