Capitolul 44//Lost

723 115 23
                                    

"Noi nu putem."

Expresia lui Yoongi a căzut de la fața sa zâmbitoare de câte ori este cu Jimin.

Gândurile sale îngrozitoare îl vânează într-o secundă,  dar limba sa l-a lăsat fără cuvinte să vorbească.

Jimin a atins mâna demonului pentru a-l mângâia dar Yoongi și-a tras imediat mâna și a părăsit camera fără să mai arunce o privire la tânăr.

Vederea magicianului devine blurată,el a luat perna și și-a ascuns fața în ea pentru a plânge.

E-el mă urăște,eu chiar sunt inutil.

Yoongi și-a închis strâns ochii,el poate auzi fiecare gând fals pe care Jimin îl gândește .Dar-

O parte l-a făcut să realizeze,aici nu e nici un singur cuvânt despre înger în gândurile sale.

Yoongi  s-a împărțit în două ,o parte îi spune că el chiar crede asta, în timp ce o parte îi spune că Jimin știe că demonul îi poate auzi gândurile deci el își controlează gândurile pentru că el nu e un om.

Cuvintele dureroase și amintirile îi trimit durere înăuntrul său,Yoongi a decis să iasă și să ia aer curat pentru un timp pentru a-și curăța mintea.

Se pare că ziua de azi nu a început bine.

El a reușit să își spele dinții și să arunce apă pe fața sa în timp ce a furat câteva priviri la ușa dormitorului.Sperând că Jimin va ieși,dar nu,el nu a făcut-o pentru că încă plânge.

Yoongi a ieșit din casă și s-a așezat pe cea mai apropiată bancă de casa sa.Sunt doar câțiva oameni care sunt deja treji la ora asta,câțiva aleargă iar câțiva merg la muncă.

Demonul și-a închis ochii,el chiar îl iubește pe tânăr dar singurul lucru care le oprește relația e-problemele de încredere.

"Nu îl poți răni prin a-l iubi."

Yoongi și-a deschis ușa,îndreptându-și spatele când a auzit pe cineva șoptind lângă urechea sa.

El s-a uitat în jur și nu a obținut nimic.Nu e nimeni,nici măcar o persoană nu este în apropiere.

Yoongi a oftat,el s-a uitat în jos cu pumnii pe capul său.

"El e un înger,nu-l răni."

Demonul s-a uitat în sus iar ochii săi s-au lărgit la imagine.Nu,împrejurimile sale.

El nu mai este în același loc.

Doar alb.

Yoongi și-a încordat maxilarul,"Știu că ești tu,Hoseok."

Hoseok a apărut în spatele său,bătând încet din palme,"Ți-a fost dor de mine?"

Demonul a scuipat pe pantofii săi,"Rahat ca dracu,acum încheie jocul.Yeah?"

Hoseok și-a mușcat buzele cu sprâncenele încruntate,"Așa îți întâmpini tu fostul tău iubit?Tu mă iubești foarte mult,ce e greșit?"

Yoongi a rânjit leneș,"Iubit,haha nu e nevoie să îți corectez cuvintele pentru că niciodată nu te-am iubit oricum."

Cuvintele l-au făcut pe Hoseok nervos,"Tu m-ai trădat pentru acel nenorocit!"

Am avut suficient.

Yoongi și-a pus limite și Hoseok clar a trecut peste limitele sale.El a alergat spre Hoseok și l-a apucat de gât în timp ce îl ridică."Vorbești despre tine?Tu nu-ți aminești ce mi-ai făcut?"

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum