'Amintește-ți de noi'
-
Yoongi s-a uitat la frumoasa creatură din fața sa cu un zâmbet rănit.El nu s-a așteptat niciodată ca asta să se întâmple și totuși se întâmplă în mod inexplicabil.
Jimin,cea mai pură creatură stă în fața sa cu aripi albe în spatele său.El a îngânat când Yoongi nu a spus nimic,în schimb el doar se uită la înger.Rânjetul a părăsit fața sa,doar o linie dreaptă.
"Ești okay?"a întrebat blând Jimin cu capul său înclinat puțin pe o parte .
Yoongi a clipit,găsindu-se în realitate el a răspuns scurt,"Da."
Jimin a zâmbit drăgăstos,"Mă bucur să aud asta,și din nou,cine ești?"
Demonul își poate simți inima rupându-se în bucăți.El niciodată nu a experimentat o astfel de situație și niciodată nu s-a gândit la ea.Yoongi știe că tânărul e cu adevărat pur și plin cu pozitivitate dar el nu e un înger.
El s-a adunat în fața sa,"Oh,nu-ți face griji, sunt nimeni."
Sunt nimeni.
Îngerul a mers spre el și cu grijă și-a pus mâna rece peste obrazul cald al lui Yoongi.După ce nu a primit o împotrivire de la demon,el a zâmbit.
"Tu arăți dezamăgit dar îmi pare chiar rău să spun că nu știu cine ești.Nici măcar numele tău,Domnule demon,"a spus Jimin trist,el nu vrea ca celălalt să fie trist din cauza sa, totuși el o face chiar dacă nu știe nimic.
Yoongi și-a înghițit nodul din gât,el simte că picioarele îi tremură încet.Dragostea vieții sale tocmai a uitat de el."Sigur.E-n regulă."
Jimin s-a bosumflat puțin și și-a mutat mâna în părul argintiu al lui Yoongi.El a mângâiat părul cu multă blândețe când a văzut cât de rănit este demonul,"Te deranjează dacă te întreb-Cum e Jimin?"
Bărbatul s-a uitat în ochii îngerului,"Ca tine."
Îngerul și-a încruntat sprâncenele,"Scuze?"
"El e ca tine.Nu doar bazat pe aspectul exact,cuvintele sale și inocența sa sunt ca a unui înger,"a spus Yoongi,simțindu-și pieptul rănindul vorbind despre tânăr.
Ochii îngerului s-au deschis larg,el a pășit puțin înapoi și și-a ronțăit buza inferioară,"C-Cumva,tu te-ai îndrăgostit de un om?"
Yoongi s-a uitat la el cu o mască de necitit,"Să o fac mai rău,el e lordul meu."
Îngerul s-a uitat în altă parte,încercând să-și găsească cuvintele pentru a-i răspunde dar el nu poate găsi nici unul.
"De vreme ce tu nu ești cel pe care îl caut,voi pleca,"a spus scurt Yoongi și s-a întors,ascunzându-și lacrimile care încet cad pe iarbă.
Îngerul și-a scuturat capul ,"Nu,așteaptă!Vreau doar să spun,e bine că îl iubești pentru că el te iubește foarte mult.Chiar dacă e împotriva naturii,cred în dragoste adevărată și tu,nu renunța în a-l căuta.El te iubește."
Yoongi s-a uitat încet în spate,corpul său se simte amorțit iar așa se simte și inima sa slăbită."Tu de unde știi?",el a întrebat,referindu-se la partea cu iubirea.
"Pentru că știu.Asta e pentru acum,Dumnezeu să te binecuvânteze,"îngerul a spus șoptit,închizând ochii demonului,folosindu-și aripile.
"Nu am nevoie de binecuvântarea Lui,"a spus aspru Yoongi și înainte ca el să poată spune mai mult,vederea sa se întunecă.Simte că i se prăbușește corpul,același lucru întâmplndu-se și cu mintea sa.
Și ultimul lucru la care se gândește înainte ca întunericul să î lînghită este Jiminnie..
"Yoongi hyung!"
Această voce..
----
Este cineva care ghicește cine este această "copie" a lui Jimin?
Fiți atenți la cuvintele înclinate,cu ajutorul lor puteți înțelege mai multe lucruri :>
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanficNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^