Capitolul 33//Glare

833 126 31
                                    

"Cine e acesta?"a întrebat Yoongi,uitându-se urât la bărbatul care își plăteste băutura după ce Jimin l-a ajutat.

Jimin a ridicat încet din umeri,"Nu am nici o idee cine e el,doar un tip care a avut nevoie de ajutorul meu."

Demonul a pufăit,"Okay."

"Cineva e gelos~",l-a tachinat Jimin jucăuș,luând o înghițitură din cafeaua sa.

Yoongi și-a rotit ochii,"Niciodată nu voi fi."

"Ah bună!Scuze că te deranjez,vreau doar să îți spun mulțumesc încă o dată înainte să plec,"Taehyung a apărut brusc,salutându-l politicos pe Jimin,magicianul făcând același lucru în timp ce Yoongi a mormăit.

Și deci,el părăsește restaurantul cu Jimin făcându-i cu mâna sa mică lui Taehyung care facea celași lucru dar cu mâna sa mult mai mare care arată diferența evidentă.

"Ai terminat sau ceva cu acel tip?"a întrebat Yoongi,rezemându-și obrazul în pumn.

Jimin a îngânat în timp ce zâmbește,"Nu știu,o fac?"

Yoongi i-a aruncat o privire urâtă tânărului,"Te voi pedepsi rău când ajungem acasă dacă vei continua cu această atitudine obraznică.Cine dracu te-a învățat asta?"

Jimin a chicotit din cauza geloziei care îl deranjează pe demonul său.

"Ei bine,de fapt tu ești cel care m-a învățat.Dă vina pe tine,pedepsește-te singur," a spus Jimin,complet inconștient de cuvintele ridicole pe care tocmai le-a spus.

Demonul și-a scuturat încet capul,"Tu ești cu totul unic și o durere în fund."

Jimin s-a bosumflat,"..Okay."

Okay,m-a numit așa.

El mă urăște acum.

Okay,sunt sigur că nu glumește.

El niciodată nu m-a iubit.

Demonul a zâmbit la gândurile copilăroase ale lordului său în timp ce ascultă foarte atent."Am auzit asta,Park Jimin,"a spus Yoongi,încrucișându-și brațele.

Jimin s-a prefăcut că plânge în timp ce își șterge obrajii ,bosumflându-se,"Răsfață-mă,Yoongi hyung."

Demonul și-a lins buzele,holbându-se la acei ochi frumoși ai iubirii sale.

"Hey,vreodată te-ai gândit la ce suntem noi?Ca și oficial," a întrebat bărbatul,zâmbind călduros la tânărul care s-a oprit din a se îmbufna.

"Nu,pentru că nu m-am gândit la știi tu,chestii ca iubiți,"a răspuns Jimin,obrajii săi deja au o urmă de roz.

"Și de ce nu?"

"Pentru că tu ești un demon,"a răspuns băiatul,sincer deja aprins cu atmosfera din jurul demonului.

Yoongi a îngânat."Iar tu ești un om,"el a spus.

Jimin a încuviințat,"Evident."

Bărbatul s-a aplecat mai aproape,"Crezi că noi putem funcționa,relația noastră?"

Tânărul a încuviințat,"Desigur!"

Yoongi a zâmbit fericit,"Știam că vei spune asta,doar verificam."

Magicianul s-a uitat în altă parte,"C-ce suntem noi hyung?"

Yoongi i-a făcut semn să vină mai aproape pentru că vrea să șoptească ceva.

"Relația noastră este specială.Tu nu ești doar oficial iubitul meu,tu ești de asemenea baby boy adorabil al meu iar eu sunt-"

"Hm?"

"Satan daddy al tău."

"Ah hyung!Asta e atât de rușinos,suntem în public!"a spus băiatul,împingându-l în timp ce și-a ascuns fața,rezemându-și coatele  pe masă. *sună foarte ciudat cuvântul ăsta. *-*Coatele..parcă cineva a pus litere la nimereală. ;-;*

Urechile sale sunt deja roz de la această discuție murdară,să nu menționeze de public.Pentru oricine poate fi obișnuit,dar pentru el nu este.

Ei bine,el nu s-a mai întâlnit cu cineva înainte.

Yoongi a rânjit,aplecându-se în fața lui Jimin de vreme ce e așezat în fața lui."Urechile tale sunt roz,făcându-mă să vreau să le mușc ușor."

"Aish hyung,e atât de rușinos~Mai târziu!",s-a smiorcăit Jimin,încă ascunzându-și fața roșie.

"Okay,când ajungem acasă.Promiți?Promiți,"a șoptit Yoongi și a ciufulit drăgăstos părul moale al tânărului.

Acest demon e al naibii de excitat.

"Am auzit clar asta.La naiba,îți voi ataca mica ta gură bravă grav,"a spus demonul ,lovindu-i încet capul cu meniul,făcându-l pe Jimin să râdă.

"Noi tocmai am vorbit murdar sau doar glumeam?"Jimin a întrebat după ceva timp ,când mâncarea e deja servită pe masa lor.

Yoongi a ridicat din umeri,dându-i zâmbetul său întunecat în timp ce și-a împins obrazul cu limba.Nu poate minți,Jimin deja se simte ca și cum ar saliva la asta.

"Nu știu dar sigur te voi face să participi în discuția noastră murdară când ajungem acasă."

La naiba.

----

Boyyy vreau și eu să particip în discuția voastră :)))

----

Am observat că sunt multe greșeli și o persoană m-a informat același lucru.Chiar mă mir că doar o singură persoană îmi atrage atenția. *-*

Sper că nu vă speriați de toate greșelile pe care le vedeți :))Deja am început să corectez cartea și la sfârșit sper să existe cât mai puține greșeli.

---

Îmi vine să mă dau cu capul de tastatură .Eu sunt acel gen de persoană care nu vorbește urât și este practic o adevărată comedie când dau de aceste cuvinte.

În ultimul capitol pe care l-am tradus din această carte *nu ultimul al cartii* am dat peste cuvântul fuck de trei ori la sfârșitul capitolului și de două în aceeași propoziție parcă.Unde traduc am lasat cuvântul fuck dar știu că trebuie să îl pun în română când îl postez :)))

---

De asemenea vă mulțumesc pentru 10 mii de citiri și peste 2.2k de voturi :3 <3

De ceva timp cartea a început să crească repede la citiri și sunt atât de bucuroasă.:3

Vă mulțumesc pentru toată susținerea. ^^


The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum