Capitolul 23//3 am

836 131 11
                                    

"Hyung,trezește-te!",Jimin a mișcat corpul bărbatului la 3 am pentru că Yoongi se mișcă prea mult în somnul său.

Demonul s-a uitat în jur și imediat s-a poziționat,uitându-se în jur cu teamă.

E doar un vis.

"Yoongi hyung,ești bine?",o voce de miere l-a calmat.Yoongi i-a luat mâna lordului său și a sărutat-o cu grijă.

"Să dormim,sunt bine,"a răspuns demonul cu un zâmbet,el este rănit și enervat din cauza visului.

El știe că persoana din visul său vine ca și mort.

Jimin a încuviințat și și-a înfășurat brațele în jurul gâtului demonului său drăgăstos în timp ce și-a închis ochii,cu brațele lui Yoongi pe spatele tânărului pentru a-i ține aproape unul de altul.

"Somn ușor Yoongi hyung," a murmurat băiatul și a adormit imediat.

Yoongi a oftat în timp ce a frecat spatele dragostei lui."Nu voi dormi în această seară dragostea mea."

În timp ce ceasul ticăie,arătând că a trecut deja jumătate de oră și Yoongi încă își închide ochii fără să doarmă de vreme ce mintea sa e foarte gălăgioasă cu imaginea persoanei care a apărut în somnul său,el devine din ce în ce mai obosit.

El s-a holbat la fața calmă a tânărului cu sentimente amestecate în timp ce degetele îl mângâie pe Jimin sub ochi,memorând fiecare detaliu al lordului său.

Vreau să te protejez.

Vreau să te iubesc până moartea va veni.

Tu ești prima mea dragoste Jiminnie.

Iar tu știi asta,eu știu asta.

Dar sunt prima dragoste a cuiva.

A cuiva din morți.

Crede-mă baby,prima mea dragoste încă ești tu și vei rămâne tu pentru totdeauna.

Și de aceea trebuie să plec pentru un timp.

"Te iubesc," a șoptit Yoongi în urechea lui Jimin,dându-i un ultim sărut pe frunte înaintă să își ia lucrurile de care va avea nevoie cât va fi plecat.

El a scris o notă,lăsând-o pe masa dintr-o parte și cu asta a plecat.

"Îmi pare rău Jiminie."


--

Jimin  s-a trezit în jurul ore opt dimineața din cauza luminii soarelui lovindu-i fața.El simte răceala din pat,de obicei aici ar fi căldură lângă el dar căldura nu mai e aici.

Yoongi nu mai este aici.

Jimin s-a simțit neliniștit în timp ce l-a strigat pe bărbat dar nu e nici un răspuns ca de obicei.

El s-a uitat lângă el și a văzut că este o notă pe masă, a luat-o încet și a citit-o.

Trebuie să merg undeva pentru a rezolva problema pentru propria ta protecție lordul meu.Îmi pare rău,îți promit că nu voi fi plecat prea mult timp.Te rog ai grijă,te iubesc ,prima mea dragoste.

-Yoongi.

Jimin și-a lăsat lacrimile să se scurgă pe obrajii săi,el a ținut nota în timp ce plânge în pernă.Oricând Yoongi nu e în jurul său,el știe că procentul propriei sale vieți va deveni mult mai riscant dar Yoongi e prea concentrat pe cineva.

Cineva,e acest cineva atât de special?Sau,a fost special..?

Puțin Yoongi își amintește de existența lui Jeon.


-----

În capitolul următor veți afla mai multe despre Hoseok. ^^

Și cine credeți că va apărea în următorul capitol? :>

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum