Capitolul 9//Feelings

1.2K 191 17
                                    


Inima lui Jimin se distruge cu fiecare zi ce trece cu schimbările bruște a cum demonul său îl tratează și el nu știe cât timp va fi capabil să-și păstreze răbdarea cu un astfel de tratament fără ca el să îi facă ceva rău lui Yoongi.

El nu înțelege ce i-a făcut lui Yoongi până situația dintre ei s-a schimbat într-un mod rău și el are nevoie de un răspuns.

Dar lui îi este prea teamă să vorbească despre asta.

Două săptămâni au trecut și Jimin a dat tot ce a avut mai bun în fiecare zi în a fi un magician de stradă pentru a atrage pe oricine de pe stradă și oamenii au început să-l cunoască ca 'Magicianul de stradă popular' și desigur fiind cunoscut puțin deja îl face pe Jimin fericit.De asemenea e mulțumită ajutorului demonului său.

Noaptea a înlocuit ziua în timp ce ei se îndreaptă spre casă fără a purta o conversație.Ei au devenit foarte tăcuți în ultimul timp,ei vorbesc doar despre munca lui Jimin .

Pentru că yeah,relația lor nu mai e ceva mai mult decât legată de contract.Ei bine,așa e cum vor ei să fie dar în același timp ei nu vor să fie.E confuz și frustrant pentru amândoi deci doar au rămas tăcuți dacă nu e nimic necesar despre care să vorbească.

Jimin s-a așezat pe pat cu părul umed pentru că tocmai și-a terminat dușul și se holbează la podea.

Ei nu mai împart patul,nu după ce 'lucrul' s-a întâmplat între cei doi,când Yoongi i-a spus pe un ton aspru acum două săptămâni,"Concentrează-te pe a fi un magician,nimic mai mult."

Pentru Jimin e clar că Yoongi nu are sentimente pentru el pentru că tot ce face e bazat pe contract și e o minciună dacă asta nu îl demoralizează încet sub zâmbetul vesel.

Pentru Yoongi e un caz diferit.

El nu vrea să îi rănească sentimentele lui Jimin,el a spus asta pentru că îl protejează.

Îl protejează de ceva,de cineva.

"Jimin,de ce te holbezi așa la podea?Ești bine?"a întrebat Yoongi din pragul ușii ,făcându-l pe tânăr să de-a un zâmbet fals.

"Sunt bine."

Desigur,ei nu au mai vorbit mult două săptămâni dar asta nu înseamnă că Yoongi îl ignoră,fiind un demon personal el trebuie să aibă grijă de lordul său.Într-un mod credincios sau nu,asta nu înseamnă nimic în contract atât timp cât demonul îi dă ascultare lordului.

Yoongi s-a uitat la fața de bebeluș a lordului său care zâmbește fals pentru a nu fi o povară și el urăște când tânărul e așa ,dar  nu poate face nimic.

"Bine,noapte bună.Nu lăsa vrăjitoarele patului să te muște" a spus Yoongi,sperând că e un mod normal în care un om spune în viața de zi cu zi.

Jimin a înghițit în sec ,el imediat a sărit din pat și a tras încet de încheietura demonului. "D-dacă ei vor să muște tu mă vei salva,nu-i așa?"el a întrebat timid pentru că Yoongi nu știe că tânărului îi este teamă de fantome,vrăjitoare și alte creaturi.

Yoongi a chicotit și l-a împins încet la o parte."De ce?Nu-mi spune că îți este teamă de fantome."

Jimin și-a mușcat buzele cu capul său aplecat,încet el a  încuviințat.El e cam rușinat  să îi spună bărbatului asta pentru că el e un adult de 21 de ani și încă e speriat de fantome.

Demonul a zâmbit drăcește,el brusc a închis ochii lui Jimin cu mâinile sale mari și totuși subțiri.El e deja în spatele băiatului într-o clipire pentru a fi mai ușor să îi închidă ochii.

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum