Jimin s-a trezit cu o durere de cap,el s-a uitat în jur suspicios.
"Deja te-ai trezit?"Yoongi a apărut brusc în spatele lui ,ținând un pahar cu apă în degetele sale pale.Jimin a icnit încet și și-a umflat pieptul,"Oh,jur pe Dumnezeu că voi muri la o vârstă atât de tânără deoarece mereu îmi dai un atac de inimă."
Yoongi s-a îndreptat spre el,așezându-se lângă tânăr."Unu:Nu vorbi despre Dumnezeu cu mine.Doi:trebuie să te obișnuiești cu asta pentru că voi fi cu tine până vei muri din cauza contractului pe care l-am făcut.Și trei:bea și fă-ți un duș.E deja dimineață."
Jimin a pufăit iritat,"Ești atât de autoritar .Stai,e deja dimineață?Ast înseamnă că nu poți merge afară,ha!De aceea draperiile tale sunt atât de groase,nu poți suporta lumina"a spus tânărul,sunând atât de mândru de explicația lui.
Yoongi și-a scututrat capul ,el a lovit încet fruntea lui Jimin și s-a ridicat."Ți-am spus,vampirul e o invenție umană.Teoria cu lumina solară,desigur că o pot suporta.Nu sunt slab ca un 'vampir' despre care vorbești .Voi aștepta afară."
Jimin a tras mâna lui Yoongi ,"Dar tu ești un vampir."
Yoongi a oftat la tânăr,care chiar se comportă copilăresc cu el .El s-a apropiat de fața băiatului,fețele lor fiind foarte aproape și asta îl face pe Jimin să își piardă cuvintele."Repet,nu sunt un vampir.Sunt un demon,demonul tău",Yoongi a spus nervos ,împingându-l pe Jimin încet pe pat și s-a îndepărtat.
Tânărul s-a bosumflat,"El e ca un bunic morocănos!"
"Pot auzi asta Park Jimin!"Yoongi a țipat de afară,făcându-l pe Jimin să chicotească în patul său.
Desigur că el se simte timid în jurul lui Yoongi,dar Jimin iubește să îl enerveze pe bărbat.
El găsește asta distractiv și atractiv.
Amintirile i-au asaltat mintea când s-a uitat în oglindă și a văzut cele două puncte de pe gâtul său.
Nghh..
Fața lui Jimin s-a făcut foarte roșie când și-a amintit cum a gemut când demonul i-a supt sângele noaptea trecută."Oh,noaptea trecută a plouat.."tânărul a murmurat pentru sine și s-a uitat la hainelepe care le poartă.
Haine noi.
Cumva hainele lui Yoongi?
"E-el m-a văzut dezbrăcat noaptea trecută?E-el mi-a schimbat tricoul și...
El a verificat ceva ce ar trebui,"Și pantalonii?!"El a oftat în relief pentru că boxerii lui nu au fost schimbați de vreme ce nu au fost uzi noaptea trecută.Jimin a oftat stânjenit din cauza a ceea ce s-a întâmplat și a sărit în pat,rostogolindu-se agresiv."AaaAaAA!Atât de stânjenitor!"el a țipat în pernă și a lovit cearșafurile.
"Jimin."
Jimin a înghețat în locul său unde stă întins pe stomacul său,cu perna pe cap,pătura strânsă în jurul corpului său.
"D-dorm" a spus băiatul și a blestemat când a realizat că devine foarte prostuț ,spunându-i că el doarme după ce a țipat.
El nu a auzit un răspuns de la Yoongi așa că și-a ridicat încet ochii din pernă.El a sărit înapoi și a căzut din pat când la văzut pe Yoongi chiar în fața sa și el știe că a dat-o în bară pentru că aproape a lovit podeaua.Dar doupă mâini mari i-au prins încet corpul cu multă blândețe.Pătura a căzut într-o parte ,dezvăluindu-l pe Jimin care se uită la bărbat cu gura căscată.
"C-cum?Cum ai f-fost atât de rapid de a-acolo până a-aici?"Jimin a întrebat timid ,bâlbâindu-se foarte tare.
Yoongi s-a aplecat mai mult,zâmbetul său transformându-se într-un rânjet ."Ești atât de naiv.Ți-am spus,sunt un demon."
Jimin a înghițit în sec emoționat."Ahaha,d-da!Oh,ar trebui să-mi fac un duș,da,m-mulțumesc!"
Tânărul a alergat spre baie închizând puternic ușa în urma lui.Yoongi s-a ridicat si a chicotit."Atât de timid,huh?Ăsta e singurul mod de a controla o persoană încăpățânată ca tine Jimin-ah",Yoongi a murmurat pentru sine și a ieșit din cameră pentru a-l aștepta pe băiat.
.........
Jimin a ieșit din camera sa și l-avăzut pe Yoongi cititnd o carte.
Un demon citind o carte,huh?
Adorabil.
"Sunt gataaa!"a țipat fericitJimin și s-a așezat în fața bărbatului care se uită la el cu fața lui lipsită de emoții.Jimin a râs la fața lui și a lovit jucăuș umărul bărbatului."De ce ești atât de matur?"
Yoongi a închis cartea și s-a holbat la tânăr."Nu știu,poate pentru că sunt mai bătrân decât tine cu sute de ani?"bărbatul a întrebat sarcastic ,lăsându-l pe Jimin bosumflat ca un copil.
Demonul și-a pus un picior peste altul,"Deci,când vom începe?"
Jimin și-a ridicat sprâncenele cu o față confuză.Yoongi și-a lovit fruntea."Promisiunea,vrei să fii un magician de succes;tu îmi vei da sângele tău iar eu te voi ajuta cu munca ta.Va trebui să explic totul din nou?" a spus nervos Yoongi când tânărul a clipit la el cu o față inocentă.
Jimin a clipit,"Oh,da,îmi amintesc.Scuze,noaptea trecută a fost.."
El s-a înrosit din nou,făcându-l pe demon să rânjească jucăuș."Dacă vei continua cu această atitudine copilăroasă nu te pot face lordul meu",a spus Yoongi ducându-și mâinile la bărbie.
Jimin și-a scuturat capul,"Nu sunt un copil!Desigur că sunt matur și-Ce?Lordul tău?"
Bărbatul a încuviințat ignorând cuvintele lui Jimin."După ce contractul a fost făcut ,practic ești lordul meu.Tu mă deții până în ziua morții tale;când deja te-am ajutat în cariera ta de magician,contractul dintre noi va deveni mai puternic și automat vei fi lordul meu",el a explicat cu fața sa obișnuită,fără emoție.
Jimin și-a mușcat buzele,"Un lord?E un lucru bun sau nu?"
Yoongi a ridicat din umeri,"Bazându-te pe cum ești tu,ești om.Știi cum să fii bun sau rău,nu știu nimic despre a fi bun.Doar îți voi urma ordinele."
Tânărul a încuviințat,"Îți pot spune să faci orice vreau?"el a întrebat nerăbdător.
Bărbatul a aprobat,"Yeah.Iar în schimb energia mea se va consuma mai repede și tu știi de ce anume am nevoie după."
"S-sângele meu?"
Yoongi a încuviințat,"Absolut.Deci,ești gata să începem munca?"
Jimin a înghițit în sec,el e emoționat cu această schimbare bruscă în viața sa din cauza demonului care zâmbește diavolește în fața lui.
Dar să fie un magician e visul lui dintotdeauna.
Deci el acceptă asta.
"Să începem munca noastră."
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
أدب الهواةNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^