'Puțină durere duce spre puțin dezastru.'
-
Rănit.
Jimin simte că e puțin cam greu să respire iar întreaga sa față e în durere.
El își amintește lucrurile care s-au întâmplat înainte să leșine.
Magicianul a încercat să își ajute prietenul ,el era disperat pentru că Yoongi era în afara controlului în acel moment.Jimin din greșeală a ajuns în fața demonului când încerca să îl oprească dar a sfârșit prin a fi lovit pentru că totul a fost mult prea rapid.
El ar trebui să fie nervos,trist și să își aibe sentimentele amestecate rău,totuși primul lucru pe care îl face când a realizat că tocmai s-a trezit din starea de inconștiență este să zâmbească-
Pentru demonul său care este lângă el cu degetele sale reci ținându-i strâns mâna .El doarme ,totuși strânsoarea este puternică.Vina se revarsă asupra lui.
"Yoongi hyung,"a strigat tânărul,vocea sa sună puțin răgușită din cauza 'dormitului prea mult'.Demonul și-a deschis ochii încet și s-a rezemat pe scaunul său în timp ce îi piaptănă părul folosindu-și degetele.
"Ești treaz,"a spus Yoongi,uitându-se în jos cu expresia sa inexplicabilă.
Jimin a încuviințat,uitându-se spre fereastră.E încă zi iar păsările ciripesc fericite pe crengi.
"Păsările sunt fericite,"a spus încet tânărul,aproape sunând ca o șoaptă.Yoongi s-a uitat în sus și s-a holbat la tânărul frumos care e întins pe pat cu un mic zâmbet pe fața sa.
Îmbrăcămintea albă a spitalului,părul său gri și fața sa perfectă i se potriveșc personalității.
Pur și inocent în felul său.
"Îmi pare rău Jiminnie,"a oftat Yoongi,mutându-și privirea pe podea din nou când Jimin și-a întors capul de la a se holba pe fereastră.
Jimin a apucat cu blândețe mâna rece a demonului și a strâns-o fără efort,"Sunt bine,nu te deranja."
Yoongi și-a scuturat încet capul,"Nu.."
Tânărul a rămas tăcut ,el urăște să se uite la cât de vinovat e iubitul său din cauza accidentului.
"Tu ești în această condiție din cauza mea,doar dacă aș fi fost capabil să-mi stăpânesc furia.Doar dacă aș fi fost un bun protector pentru tine ,doar dacă aș fi mai bun decât atât.."lacrimile lui Yoongi i-au oprit cuvintele,el și-a acoperit fața rușinat în timp ce și-a tras mâna din cea a lui Jimin.
"Tu ești cel mai bun pentru mine iar tu ești conștient de asta,"a spus Jimin plin de confidență,coborându-și privirea pe lacrimile lui Yoongi care au căzut pe pat.
Jimin și-a deschis gura pentru a vorbi din nou de vreme ce demonul încă a rămas tăcut în timp ce se uită în jos cu mâinile pe fața sa.
"Hyung."
Yoongi s-a uitat la el iar tânărul este deja într-o poziție cu picioarele încrucișate.El a reușit să se ridice cu lipsa sa de energie pentru că că vrea doar să îl consoleze pe bărbat.
Tânărul și-a înfășurat brațele în jurul capului lui Yoongi de vreme ce el este pe pat,în timp ce demonul e pe scaun,făcându-i pe ambii să fie la înălțimi diferite.
Fruntea lui Yoongi este rezemată perfect de pieptul lui Jimin,calmându-l cu ritmul stabil al inimii sale.Demonul l-a tras încet pe tânăr mai aproape prin a-i îmbrățișa corpul micuț.
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanficNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^