"Jiminnie,trezește-te"Yoongi i-a spus tânărului care doarme adânc în timp ce își fixează cravata în fața oglinzii.
Tânărul a clipit,uitându-se la fereastră."De când iubești tu lumina solară?" a murmurat Jimin pentru că draperiile sunt trase în loc să acopere ferestrele ca de obicei."-Și de ce porți un costum cu sacou alb?"Jimin a întrebat din nou,cu ochii închiși.
Yoongi a chicotit și s-a apropiat de pat ,ciufulind părul băiatuluil."Astăzi e ziua ta cea mare,vreau să o fac specială."
Asta a captat atenția lui Jimin de la a adormi,el și-a ridicat capul și ochii săi s-au conectat cu cei ai lui Yoongi.Demonul i-a strâns bărbia ,uitându-se la el cu blândețe."Și,vreau să arăt bine când sunt în auditoriu în timp ce privesc spectacolul lordului meu."
Jimin a spus automat"Aww".El a îmbrățisat gâtul demonului și a zâmbit."Ești cel mai bun."
Yoongi a mângâiat tandru spatele tânărului."Știu,spui asta mereu."
Jimin și-a ridicat capul din umărul demonului pentru a se uita la el cu ochii săi căprui,brațele încă în jurul gâtului său,jucăuș legănându-i corpul."Iubesc să-ți reamintesc asta de fiecare dată."
Bătăile inimii demonului au devenit mai rapide ,mai multe sentimente se amestecă în același timp.El a îmbrățișat strâns tânărul cu un zâmbet pe fața sa."Îți doresc tot ce e mai bun în seara asta."
Zâmbetul băiatului s-a mărit ."Fiind cu tine va face totul să devină cel mai bun pentru că tu,tu însuți ești cel mai bun pentru mine."
Yoongi simte căldură în jurul lui de câte ori Jimin îl apreciază,el nu a mai simțit niciodată asta înainte.
Nici un lord,nici măcar un demon nu-l vor aprecia în felul în care Jimin o face.
"Eh,spectacolul meu începe la noapte și eu tocmai m-am trezit .De ce ești atât de-"
"Park Jimin,să îți reamintesc,e deja 4:36 p.m "l-a întrerupt demonul ,dând un mic chicotit la expresia confuză a băiatului.
Jimin s-a bosumflat,"Am dormit până după-amiază?De ce nu m-ai trezit?"
Yoongi a rânjit obraznic,"Nu am vrut să te trezesc pentru că am știut că ești obosit de la micile noastre activități de aseară."
Tânărul s-a smiorcăit și a fugit în baie.El a încuiat ușa și a pășit în duș pentru a fi mai puțin ciudat.
De ce să o fac mai puțin ciudat.Asta are măcar logică.Jimin a murmurat în capul său cu un mic oftat în timp ce și-a dat jos hainele și a lăsat apa fierbinte să cadă peste corpul său.
"Pot auzi mereu ce e în mintea ta"a țipat Yoongi de afară,făcându-l pe Jimin să strângă din dinți.
"Știu asta!Acum lasă-mă să termin aici!Nu mă deranja!"
Demonul a râs la cât de adorabil e răspunsul lordului său,chiar dacă Jimin este nervos sau supărat Yoongi încă găsește asta adorabil.
El a așteptat tânărul în timp ce s-a așezat pe canapea ,citind cartea sa cu picioarele încrucișate.
----
Ei au decis să folosească un taxi chiar dacă auditoriul nu e atât de departea de casa lui Yoongi pentru că ei poartă costume ,împreună cu geanta lui Jimin care e plină cu instrumente pentru spectacolul său.
Ambii s-au așezat în spate cu o liniște confortabilă.Yoongi știe că magicianul e cu adevărat emoționat de vreme ce e prima data când performează la auditoriu pentru că sunetul inimii sale este mai rapid decât de obicei.
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanfictionNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^