Capitolul 30//Escape pt 1

753 112 5
                                    

Jimin și-a deschis pleoapele grele cu puțină durere de cap,clipind în timp ce se uită în jurul său.Fără motiv el a oftat ușurat când a văzut că nu este în bâlci ci în spațiul alb din jurul său.

Nu ca înainte,era beznă.

"Te bucuri de priveliște?"

Jimin s-a uitat la direcția de unde s-a auzit vocea și a observat că este Jungkook cu obișnuitul său costum negru,arătând elegant ca întotdeauna.

Magicianul doar și-a ridicat sprâncenele,"Cine sunt ei?"

Jungkook s-a așezat lângă el și a murmurat încet,"Ce vrei să spui,cine?"

"Locul unde m-ai dus,au fost doi oameni în bâlci,neincluzându-i pe Yoongi hyung și Hoseok."Jimin a explicat,chiar dacă inima sa s-a simțit puțin mai singură când a spus numele demonului său.

Jungkook a chicotit,"Eh,ei.Ei sunt,um,tu poți spune prietenii mei."

Jimin și-a mușcat buzele în timp ce s-a uitat în altă parte,el este foarte obosit în acest moment pentru a procesa tot ce tocmai s-a întrebat.

Prieteni?

"Ah,încă un lucru.Tu de fapt îl cunoști pe unul din ei,voi v-ați întâlnit înainte,"a spus Jungkook,punându-și un picior peste celălalt.

Jimin și-a încruntat sprâncenele,el de abia își amintește de cineva de la bâlci.Judecând după fața confuză a tânărului Jungkook doar a renunțat la subiect pentru că știe că Jimin a fost drogat de ei.

"Ei ți-au dat o băutură?",a întrebat demonul,câștigând o încuviințare de la tânăr.

Jimin a oftat,"Băutura a fost groaznică,mi-a rănit capul până acum."

Jungkook a mângâiat brusc capul băiatului blând,"Și de aceea te-am adus înapoi,ei au spus că ai leșinat în timp ce plângeai.Îmi pare rău,băutura nu e unul din jocurile mele.Este al lor,ei sunt doar extrem de răuvoitori."

Jimin s-a uitat la bărbatul mai înalt cu o fața lipsită de expresie dar inima sa s-a încălzit puțin în modul prietenos.

De ce  brusc se comportă drăguț?

Chiar dacă Jungkook este drăguț cu el ,căldura mâinii sale care îi mângâie capul niciodată nu va concura cu cât de drăgăstoasă căldura lui Yoongi se simte peste pielea sa.

Jungkook și-a curățat gâtul în timp ce s-a așezat înapoi pe locul său,el se holbează la băiatul care se uită în jos obosit.

El a decis să întrebe ultima întrebare.

"Hey,de ce încă vorbești cu mine drăguț după ce ți-am făcut?"

Jimin s-a uitat fix în ochii lui Jungkook cu tristețe și singurătate în ochii săi căprui."Pentru că toți merită bunătate și șanse,"el a răspuns încet,terminându-și răspundul cu un zâmbet slab.

Jungkook și-a înghițit saliva după ce a simțit cum inima sa tocmai s-a rupt ascultându-i răspunsul.

După o liniște lungă după ce întrebarea a primit un răspuns,Jungkook s-a ridicat brusc.Bărbatul a spus blând,"În regulă,jocul s-a terminat.Așa cum am promis,te voi lăsa să pleci acum."

Jimin s-a uitat la el cu un zâmbet fericit pe fața sa.

"D-de ce?",el nu se poate abține să întrebe cu vocea sa veselă pentru că Jungkook are o personalitate care îl face confuz uneori.

Jungkook a mers spre el și i-a închis încet ochii în timp ce a răspuns în șoaptă,"Pentru că sunt acel tip de demon care își ține promisunea."

Jimin și-a închis ochii și încet i-a deschis.

El este deja în dormitorul său și al lui Yoongi.

Doar,Yoongi nu este aici încă.

Dar Jimin poate simți asta,demonul său vine.

Iubitul meu se va întoarce.

----

Și acest capitol e scurt dar următoarele vor fi mai lungi.

Autoarea mă face atât de confuză . ;-;

---

Când voi începe să postez mai des înseamnă că am terminat de tradus cartea^^

--

De acum înainte o să citesc de 3 ori o carte înainte să cer permisiunea să o traduc *-*

----


The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum