Yoongi simte aceeași durere de cap în timp ce se ghemuiește de durere , vederea sa începe să devină încețoșată după ce Jimin a fost tras de cei doi oameni din spatele măștilor ,încet el a alunecat într-un somn adânc.
"Bună,bine ai venit înapoi."
Yoongi s-a uitat în jurul său,el brusc stă în beznă,totul fiind în jurul său extrem de întunecat.Cu excepția lui Hoseok care poartă doar haine albe,zâmbind la el ca și cum totul este normal pentru el.
"Ai terminat cu jocurile tale?",a întrebat rece demonul,făcându-l pe Hoseok să chicotească.
"Tu tocmai ai strigat de durere iar acum ești dur?Te-ai bucurat de imaginea băiatului tău fiind abuzat mental de propriile tale greșeli stupide?"a întrebat Hoseok,încrucișându-și brațele cu un mic zâmbet pe fața sa.
Yoongi și-a strâns maxilarul nervos,el e deja sătul de tot nonsensul pe care îl are.
"Să te ucid nu e greșeala mea.Ce s-a întâmplat între noi e adevărata greșeală aici,"a răspuns demonul în timp ce a râs sarcastic,făcând zâmbetul lui Hoseok să se spargă în bucăți.
Tânărul l-a împins puternic pe Yoongi și a început să lăcrimeze,"Tu te-ai schimbat!T-tu spui că niciodată nu m-ai iubit?"
Yoongi a ridicat din umeri,acum e cel care zâmbește ca și cum nimic nu s-a întâmplat."Oh,nu știu.După cum știu,tu nici măcar nu poți concura cu băiatul meu.Ești mult prea departe de locul său meritat."
Hoseok a ezitat după ce Yoongi i-a răspuns și a sfârșit prin a plânge pe podea."D-de ce?"
Demonul a răspuns calm,"Pentru că el nu mă va trăda niciodată așa cum a-i făcut-o tu,și îți amintești când am crezut că ești cel mai drăguț om pe care l-am cunoscut?Asta e cea mai mare greșeală și minciună pe care am spus-o în întreaga mea existență,pentru că știi de ce?Tocmai am găsit un înger într-un corp uman."
Hoseok a rămas tăcut în timp ce suspinele sale înăbușite devin mai puternice.
Yoongi a continuat,-"Și yeah,această persoană este băiatul meu care a fost capabil să mă facă să mă îndrăgostesc de cineva ca și un înger."
Tânărul s-a uitat în sus la el furios,"Tu te-ai schimbat!Tu te-ai schimbat!Te urăsc,Min Yoongi!"
Demonul a râs puternic,"Oh băiete,te urăsc mai mult.Acum lasă-mă să plec și încetează să fii un nenorocit.Așteaptă,asta de fapt rimează,chiar și ritmul se potrivește."
Hoseok a alergat spre demon și l-a împins dar Yoongi este încă în starea sa calmă,bucurându-se de imaginea a cât de disperat este băiatul.
Tânărul l-a împins pe demon pe podea în timp ce s-a pus deasupra sa.Felul în care Hoseok se uită la demon e plin cu furie și dezmăgire,el și-a lăsat lacrimile să cadă pe obrajii lui Yoongi.
Yoongi a rânjit,"Ai terminat să fii patetic?Deja îmi este dor de băiatul meu,el de fapt mă așteaptă deci yeah,o poți face repede fiind un patetic nenorocit?"
Demonul știe că Jimin este în regulă,nici un motiv specific,el doar știe asta.
Hoseok a mormăit frustrat,el l-a strâns pe demon de gât,înfigându-și unghiile în gâtul demonului până când sângerează dar Yoongi doar îl lasă în timp ce râde peste mica durere.
"Ai terminat?"a întrebat calm Yoongi,chiar dacă gâtul său e deja acoperit cu sânge.
Hoseok s-a oprit brusc din a-l răni când pieptul său a simțit rana dureroasă,el s-a uitat la demon cu ochi aproape închiși dar demonul nu face nimic.
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanficNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^