Capitolul 48//Work 2

785 99 31
                                    

Aerul devine apăsător,același lucru se întâmplă și cu privirea rece a lui Yoongi pe ei.Lui Jimin îi e teamă că demonul nu se va mai putea controla și accidental îi va ataca pe cei doi bărbați care sunt cunoscuți ca oameni de afaceri  a unei companii de magie.

El știe că demonul său e protector și știe și că dacă nu îi va opri,lucrurile se vor înrăutăți la sfârșitul conversației lor.

"Ah,domnilor,să o luăm ușor.Ce ar fi dacă voi doi ați sta cu noi și vorbim despre asta?",a întrebat politicos Jimin,arătând spre scaunele libere din fața sa.
Yoongi s-a apropiat de partea sa și și-a odihnit brațul în jurul gâtului lui Jimin în timp ce se uită la ei cu o expresie rece.

Între timp,cei doi bărbați au zâmbit fericiți și s-au așezat pe locurile oferite.Bărbatul care are gropițe în obrajii săi a dat un zâmbet larg în timp ce i-a înmânat lui Jimin o foaie."Aici, informațiile companiei noastre."

Jimin a luat foaia și a întors-o,el nu se poate concentra bine pe ce este scris pe foaie pentru că mintea sa se gândește la unde și când i-a întâlnit pe cei doi înainte,dar amintirile sunt prea încețoșate.

"Deci ce crezi?",blondul a întrebat,uitându-se la Jimin cu expresie prietenoasă.

-Dar desigur,în spatele măștii fericite;Yoongi știe că ei sunt altceva.

Jimin a înghițit,"E perfect,domnule Seokjin și domnule Namjoon dar de obicei lucrez singur.Mă bucur să fiu un magician independent ,plus,deja am propriul meu ajutor.,"el a încercat să decline cât de politicos poate.

Yoongi a rânjit,"Vedeți?Nu avem nevoie de zâmbetele false ale voastre.Acum plecați de aici."

Jimin a pișcat încet coapsa bărbatului,mental certându-l pentru că este nepoliticos dar Yoongi fiind Yoongi,de câte ori simte că ceva e greșit,el niciodată nu se va abține de la a-l apăra pe lordul său.

Cei doi l-au ignorat pe Yoongi în timp ce au dat din cap,"Aici,ia numărul meu.Simte-te liber să mă suni dacă te răzgândești;amintește-ți domnule Park,ești un magician tânăr atât de bun,îți promit o viață plină de  succes după asta."

Zâmbetul lui Jimin a dispărut când acele au ieșit din gura lui Namjoon,el a luat cardul iar cei doi oameni de afaceri s-au ridicat cu un zâmbet întunecat pe fețele lor."Până ne vom întâlni din nou,domnule Park."

Tânărul magician s-a uitat în jos,nu s-a deranjat să zâmbească înapoi deoarece capul său a început să îl doară.

"Îți promit viața plină desucces după asta."

Cuvintele acestea,sunt exact aceleași ca și..

Cuvintele lui Yoongi când au făcut contractul, seara,la clădirea veche.

"Jiminnie?Baby,ești bine?",Yoongi a apucat cu grijă lordul său când a icnit de durere."H-hyung,mă doare capul..."

Yoongi își simte furia ridicându-se în pieptul său,el a luat cardul de la Jimin și brusc,cuvintele de pe card au dispărut.

"La dracu,"ochii lui Yoongi s-au lărgit la imagine pentru că el știe,el știe pentru ce este cardul.

Cardul este un blestem pentru ghinion,pentru omul care îl ia de la demon,iar Jimin;El l-a luat.

Yoongi a rupt cardul,el a oftat când și-a amintit a cui abilitate este asta.

Josnicul Jeon Jungkook.

Clopotul a sunat,însemnând că un nou client a intrat;

Ambii s-au uitat în sus ,iar Jimin a tras mâneca bărbatului cu ochii larg deschiși,holbându-se la clienți.

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum