Yoongi a rămas tăcut,atmosfera e tensionată și dureros de liniștită.El nu îl îmbrățișează așa cum obișnuia,el nu-i răspunde blând așa cum obișnuia,în schimb,el doar se holbează la tânăr cu ochii săi reci.
"T-te rog ,i-iartă-mă,"a spusJimin între plânsetele sale ;el a strâns tricoul lui Yoongi.
Yoongi a înghițit,el nu-l va mai răni pentru că a rămas fără cuvinte.
Demonul a vorbit într-un final,"De ce îți pare rău?"
Întrebarea sună atât de rece.
Jimin a strâns mai tare bărbatul din brațele sale,"P-pentru că am fost un i-iubit rău pentru tine!Dacă am fost cu a-adevărat drăguț,tu ar fi trebuit să mă vezi ca pe o p-persoană demnă de încredere dar n-nu,tu totuși n-nu mă crezi."
Ce?
Yoongi a apucat obrazul cald care imediat s-a topit în atingerea sa,Jimin s-a uitat în sus cu mâna demonului pe obrazul său.
"Să te cred în legătură cu ce?"
Jimin s-a bosumfat,lacrimile sale încă se scurg pe obrajii săi ,"Despre m-mine că nu sunt un î-înger."
Yoongi a rămas tăcut,el a auzit gândurile din capul tânărului iar el nu se poate opri din a gândi:
De ce nu poate avea încredere în mine?
Nu sunt suficient de bun..
El mă urăște,
Dar eu îl iubesc.
Yoongi a oftat,el și-a rezemat fruntea de cea a tânărului,făcându-l pe Jimin să se oprească din plâns, cu ochii săi umezi larg deschiși de la afecțiunea bruscă.
"Jimin."
El de abia îmi mai spune așa pe nume.."
"D-da hyung?"
"Te-am întâlnit pe tine în dimensiunea îngerilor,el arăta exact c-ca tine ,difereanța era doar că el avea..o pereche de aripi albe,"a spus demonul,cedându-i vocea când și-a amintit ce s-a întâmplat și nostalgia.
Jimin a început să plângă din nou,el s-a smiorcăit ca un copil în timp ce lovește pernele și păturile cu plânsetele sale gălăgioase.
"Dar!Nu!Sunt!Un!Înger!Ai încredere în mine Yoongi hyung!"el a strigat cu vocea s-a melodioasă,nepăsându-i de lacrimile sale care nu se opresc.
Yoongi a zâmbit la imaginea adorabilă dar ochii săi sunt încă plini cu tristețe și dezamăgire,"Jimin,oprește-te."
Tânărul nu s-a oprit.
"Yah,stop!Tu aproape mi-ai lovit dracului piciorul și uită-te la pat-"
"Nu sunt un înger!Un înger nu ar face lucrurile pe care eu le fac acum!",s-a smiorcăit magicianul,aruncând pernele în fața lui Yoongi.Răbdarea sa deja a dispărut.
Yoongi nici măcar nu a tresărit,el doar a oftat ;Jimin e atât de alintat uneori.
"Yoongi e ticălos!Yoongiticălos *Era Yoonmeanie în engleză,de aceea am lăsat legat*,sunt atât de supărat pe tine!"a spus Jimin,aruncând ultima pernă și a terminat prin a-și încrucișa brațele.
Yoongi s-a uitat la el cu neîncredere la cât de copilăros și totuși adorabil este,"Aigoo,baby al meu tocami a creat numele nostru de cuplu?",el a întrebat jucăuș,referinduse la yoonmeanie.
Jimin a împins mâna demonului de la a-i trage brațul,"Ce naiba!Mi-ai spus baby după ce mi-ai spus cuvinte supărătoare?Oh tinere,încă sunt nervos."
Demonul a îngânat,un rânjet pe fața sa,"Yeah yeah,baby al meu e nervos.Yoonmeanie a priceput că baby al lui e nervos,acum te poți relaxa puțin te rog?"
"La naiba,nu."
"De ce folosești numele casei mele?",el a răspuns pe un ton tachinator.*In engleză era "Hell no" dar dacă aș fi tradus exact cum era,nu ar fi avut nici un sens.*
Jimin a oftat,"De ce unui demon ca tine îi place să îmi facă sentimentele să se amestece!"
Yoongi a ridicat din umeri,trăgând tânărul cum trebuie la pieptul său,"Pentru că ești drăguț."
"Plâng din cauza ta ca un rahat acum!",Jimin a înjurat și imediat și-a închis gura când a realizat ce tocmai a făcut.
Yoongi a râs la reacția sa ,"Sincer să fiu mă bucur să mă uit la ochii tăi înlăcrimați , aceste lacrimi care se scurg spre bărbie.Să nu menționez,și acest plâns frumos."
Jimin a îngânat nervos,"Nu pot să cred că mă întâlnesc cu un demon sadist."
Yoongi a mușcat jucăuș degetul arătător al tânărului,"De ce mă numești sadist?Sunt foarte delicat ."
Tânărul în cele din urmă s-a mai relaxat,el a oftat și a strâns ambii obraji ai lui Yoongi,"Hyung,te rog ai încredere în mine."
Demonul și-a relaxat privirea de peJimin,felul în care se comportă și doar felul în care este el ,este deja de încredere ,dar e doar,amintirile dureroase îl sperie dacă Jimin îl va trăda vreodată.
"Baby,promite-mi un lucru."
Jimin a îmbrățișat demonul strâns,el știe că Yoongi este speriat și amintirile cu Hoseok încă îl vânează ,și de aceea nu poate fi supărat pe el mai mult de cinci minute să fie exact.Atât de mult tânărul își iubește demonul.
"Da hyung?"
"Promite-mi că vei sta cumine,indiferent de situație,"a șoptit demonul,închizându-și ochii și l-a lăsat pe lordul său să îl liniștească cu parfumul său de vanilie.
Jimin a zâmbit,agățându-se drăgăstos de pieptul lui Yoongi.
"Promit că voi fi cu tine pentru totdeauna."
Doar auzind cuvintele de încredere ale iubitului său,demonul a adormit foarte repede ,cu brațele sale în jurul taliei magicianului.
Băiatul a mângâiat blând spatele demonului în timp ce fredoanează o piesă lângă urechea sa stângă.
El nu știe,dar Yoongi s-a trezit în timp ce fredonează.
Aceeași piesă pe care îngerul a cântat-o în grădină ..
"Hyung?Nu sunt un înger.Crede în cuvintele mele și nimic nu ne va despărți,promit."
Atunci cine este el dacă tu nu ești îngerul?
----
Bam bam bam :> Încă nu ați ghicit cine e acel înger?^^---
Nu am mai tradus de ceva timp la The contract și chiar daca mai am 6-7 capitole de tradus,tot pare că amân. :))Dar gata cu amânarea.Mă pun să traduc.*-*
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanfictionNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^