() 1 ()

1.1K 24 1
                                    

A/N Lieve lezers, hier ben ik dan weer. Eindelijk! Ik heb de laatste tijd weer wat ideeën voor verhalen dus kan ik eindelijk gaan beginnen met publiceren van dit nieuwe verhaal! Echter zal ik niet iedere dag gaan publiceren. De dagen waarop ik zal publiceren zullen maandag en donderdag zijn.

Ik hoop dat jullie dit een leuk boek gaan vinden. Ik vind het in ieder geval leuk om weer te schrijven. Alvast veel leesplezier met dit hoofdstuk en tot donderdag bij het volgende hoofdstuk.

xxx Mairin

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Op mijn knieën zit ik in de feestzaal van het roedelhuis. Vanavond is er een feest ter ere van het bezoek van een belangrijke Alpha, Alpha Bryce om precies te zijn. Hij is net een jaar Alpha en zijn roedel is nog steeds zo groot als eerst. Niemand durft hem aan te vallen.
Daarom is het belangrijk dat onze roedels goede vrienden worden. Dan krijgen we zijn hulp als wij worden aangevallen.

Ik kijk op door de deuren die worden open gegooid. Matilda, Romijn en Philine lopen de zaal in. Nu komt er vast gedonder. Matilda is de dochter van de Alpha. Ze is zijn prinsesje en dus erg verwend. En ze mag mij absoluut niet! Geen idee waarom maar zij en haar twee besties pesten me altijd en vallen me vaak lastig bij mijn werk waardoor ik straf krijg omdat ik het niet op tijd af heb. Meestal gaat ze klagen bij haar grote broer die me zwaar laat straffen of me zelf straft. Vaak is er zilver in het spel bij die straffen.

Matilda en haar vriendinnen hebben alle drie geblondeerd haar met veel extensions in. Matilda's ogen zijn net als die van haar vader groen. Romijn en Philine hebben beide grijze ogen. De meisjes zijn echt modieus, al zeggen ze het zelf. Hun kleding is altijd merk kleding.

Zodra Matilda mij ziet ontstaat er een grijs op haar gezicht. 'Kijk ons lieve omegatje is er ook' grijnst ze.

De drie lopen naar me toe. Ik zie nu pas dat ze alle drie een milkshake vast hebben. Oh nee! Dit gaat fout aflopen voor mij! 'Wat doe je omega' vraagt Matilda nog steeds grijnzend.

'Ik doe mijn make up in de weerspiegeling van de vloer' zeg ik, 'wat doe ik hier anders?'

Haar grijns verdwijnt en ze knijpt in de beker. Daardoor breekt de onderkant en valt alles op de vloer. 'Oeps' zeg ze glimlachend.

Philine en Romijn beginnen keihard te lachen. Matilda grijnst naar me en pakt Philine's beker. De inhoud gooit ze langzaam over me heen. 'Oeps' zegt ze daarna weer.

Ik spring op en val haar aan. 'Jij mormel' gil ik naar haar.

Precies op dat moment hoor ik de deuren weer open gaan en gegrom. Voordat ik het besef word ik van Matilda afgetrokken en tegen de grond geduwd. Degene die me tegen de grond duwt is haar grote broer,  Mauro. 'Ben je oke' vraagt Mauro aan zijn zusje.

'Wel oké. Maar ze moet wel gestraft worden.'

'Natuurlijk. Daar zorg ik persoonlijk voor.'

Mauro pakt mijn haar beet en sleept me mee naar de kerkers. Hij gooit me op de grond neer en geeft een trap in mijn maag. Ik hap naar adem en probeer rechtop te gaan zitten. Maar hij zet zijn voet op mijn zij en duwt me weer naar beneden. 'Verroer je niet' sist hij maar me.

Dat is wat ik dus doe, niet bewegen. Ik voel zijn voet verdwijnen en dan word er een bak water over me heen gegooid. Daarna word mijn shirt ruw van mijn lijf getrokken en worden mijn handen met zilveren ketenen aan de muur vastgemaakt.

Niet kort daarna voel ik de zweep op mijn rug. Meteen begint de striem te branden. Ik trek aan de ketenen door de pijn maar ik geef verder geen kick. Die voldoening gun ik hem niet.

Na 25 slagen met de zweep brand mijn hele rug en voel ik het bloed uit de wonden stromen. 'Heb je je lesje geleerd' vraagt hij.

Ik knik alleen maar. Ik ben te zwak om een woord uit te brengen. Hij trekt mijn hoofd naar achteren aan mijn haar. 'Dan ga je nu naar boven en ga je verder aan je werk. Duidelijk?!'

'Ja Alpha.'

Hij laat mijn haar los en ik kijk naar de vloer onder me. Mijn handen worden losgemaakt en ik word de hal weer ingesleepd. Ik begin de vloer weer te schrobben. Als ik klaar ben gooit Mauro een shirt voor me neer. Die pak ik snel op en doe ik aan. Mauro loopt de zaal uit en ik ruim mijn spullen op. Daarna schuif ik de tafels naar de goede plekken. Ik mag ze nu nog niet dekken, vlak voor het feest begint pas.

TroublesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu