A/N dit hoofdstuk bevat smut. Jullie zijn gewaarschuwd. Ik zal twee sterren neerzetten waar het begint en waar het eindigt voor degene die het niet willen lezen.
==========================
p.o.v Bryce
Twee weken geleden is Chloe plotseling ziek geworden. Ik bel iedere dag met Samuel om te horen of ze al iets bij Meg hebben. Maar ook daar is nog niets gevonden. Meg en de andere omega's maken zich hele erge zorgen om Chloe. Ik heb ermee ingestemd dat ik ze binnenkort ook laat komen. Maar op dit moment slaapt Chloe bijna alleen maar. Heel af en toe is ze wakker en drinkt dan wat soep.
Kaïn, Adam en ik houden om de beurt wacht bij Chloe. Ik doe dat 's nachts zodat die andere twee kunnen slapen. Dat is ook de reden dat ik niet meer uit mijn huis ben geweest sinds vorige week.
Ik hoop echt dat alles goed gaat komen. 's Nachts zit ik vaak aan Chloe's bed en vertel haar verhalen over mijzelf en andere dingen. Jammer genoeg word ze nooit wakker ervan. Waarom word ze nou niet wakker?!
Ik ben ook weer naar de maangodin gaan bidden. De laatste keer dat ik dat heb gedaan was de avond dat mijn mama werd gedood door mijn vader. Sindsdien geloof ik niet meer dat er een maangodin bestaat en dat ze het beste met me voor heeft.
Nu zit ik in mijn werkkamer. Te wachten tot Samuel beld naar me zodat ik daarna kan gaan slapen. Ik weet zeker dat als ik boven op bed lig Matilda naar me toe zal komen. Dat doet ze altijd als ik dat doe. Misschien kan ik haar deze keer buiten sluiten door mijn kamer op slot te doen.
Ik word opgeschrikt door mijn telefoon. Die neem ik op. 'Bryce' zeg ik kort.
'Hallo Bryce' hoor ik Luna Isolde zeggen.
'Isolde? Waarom bel jij?'
'Samuel had een belangrijke vergadering en wilde je niet langer laten wachten.'
'Aha.'
'Hoe gaat het met jullie?'
'Niet goed. Ze slaapt nog steeds en ik weet echt niet meer wat te doen. Niemand weet wat er aan de hand is. Ik heb de bibliothecaresse ook laten zoeken of zij misschien iets kan vinden in oude boeken.'
'Mmh. Hier weten wij ook nog niets. Meg gaat heel goed, ze is al bijna weer helemaal beter. Ze wil zo snel mogelijk naar jullie komen om Chloe te zien. Als jij dat goed vind ten minste?'
'Ik weet niet of het mag van dokter Mike.'
'Dat begrijp ik, vraag het hem eerst maar voordat wij iets afspreken.'
'Dat zal ik doen.'
'Bryce? Slaap je genoeg?'
'Nee, ik maak me zorgen om haar.'
'Chloe komt er wel weer bovenop. Ze is enorm sterk.'
'Dat weet ik wel, maar ik wil dit niet.'
'Ik weet het Bryce, probeer ook nog voor jezelf te zorgen. De roedel heeft jou ook nodig.'
'Ik zal mijn best doen. Maar nu ga ik naar bed. Ik zal proberen wat slaap te krijgen.'
'Sterkte, we spreken elkaar weer.'
'Ja, tot snel.'
Ik hang op en haal een hand door mijn haar. Het is vet aangezien ik nog geen tijd heb gehad om te douchen. Misschien moet ik dat eerst maar doen.
Als ik boven mijn kamer inloop ligt Matilda in haar ondergoed op bed. 'Matilda, wat doe je?'
'Ik dacht dat je dit wel wilde. Dat je je woede wel even kwijt wilde.'
'Ga weg. Ik wil alleen maar slapen.'
Ik loop de badkamer in maar voordat ik de deur kan sluiten glipt ze naar binnen. Voor een klein meisje duwt ze me krachtig tegen de deur aan. 'Ik heb het gehad Bryce! Ik wil jou! Laat haar gaan! Zij kan toch nooit een Luna zijn!'
Ik pak haar beet en trek haar kleding van haar lijf af. Daarna duw ik haar naar de douche die ik aanzet.
'Wat ga je doen' vraagt ze.
'Dit wil je toch?'
Ik duw haar tegen de muur waardoor ze haar rug buigt door de koude tegels. 'Toch' vraag ik grof.
Ze zwijgt waardoor ik haar haar grijp en mijn vingers in haar mond duw. 'Laat me dan zien hoe graag je dit wil' sis ik naar haar.
** Ze begint zachtjes op mijn vingers te zuigen. Haar ogen zijn gevuld met verbazing maar ook lust. Ik wil dit eigenlijk niet eens. Maar ze moet een lesje leren. Daarbij heeft mijn wolf nu controle en ik jammer genoeg niet meer. Dit voelt als vreemdgaan terwijl Chloe in de kamer hier tegenover voor haar leven vecht.
Met een snelle beweging trek ik mijn vingers uit haar mond en draai haar om. Ik duw haar iets voorover en duw mijn vingers tegen haar kutje aan. Ik grinnik. 'Wat een slet ben je toch' zeg ik, 'je bent zeiknat. En dat is niet van het water.'
Ze slikt en kijkt over haar schouder naar mij. 'Wat is er' vraag ik, 'ben je nog een maagd? Misschien ben je toch niet zo'n slet als ik dacht.'
Ik duw mijn vinger diep in haar en begin die langzaam in en uit te bewegen. Matilda laat kleine kreuntjes horen. 'Dit vind je leuk? Kleine slet dat je bent.'
Ik blijf heen en weer bewegen tot haar benen beginnen te trillen en ze nog harder kreunt. Dan trek ik mijn vingers uit haar. **
Ze zakt op de grond en kijkt me beteuterd aan. 'Waarom stop je' vraagt ze.
Ik hurk neer voor haar. 'Omdat je een lesje verdiende.'
Ik sta op en draai de douche uit om me vervolgens af te drogen en op bed te gaan liggen. Het enigste wat ik nog hoor is dat Matilda de kamer uit sluipt. Dat zal ze vast nooit meer doen.
JE LEEST
Troubles
WerewolfChloe, een eigenwijs wolvenmeisje die naar niemand luistert en ook geen blad voor de mond neemt. Maar bovenal is ze een omega. Het laagste van het laagste in de roedel. Matilda, de dochter van de Alpha, maakt haar vaak het leven zuur met behulp van...