() 4 ()

649 23 0
                                    

'Wat' vraag ik.

'Wat' vragen de drie meiden en  Luna Isolde tegelijk.

Alpha Bryce gooit me over zijn schouder en kijkt Alpha Samuel aan. 'Ik neem haar mee naar mijn roedel' zegt hij.

Daarna loopt hij naar buiten met me. 'Hey' roep ik, 'laat me los!'

'Bryce' hoor ik Alpha Samuel roepen, 'wacht even!'

Alpha Bryce blijft staan. 'Natuurlijk luister je wel naar hem' mompel ik.

Bryce zet me neer maar pakt snel mijn arm beet zodat ik nergens heen kan.

'Bryce' zegt Alpha Samuel, 'dit meisje wil je echt niet als Luna. Ze is respectloos, geeft een grote mond en luistert naar niemand.'

'Ho wacht even' zeg ik, 'ik doe dat allemaal omdat ik geen respect terug krijg en niemand naar mij luistert!'

Samuel heft zijn hand maar de kans om me te slaan krijgt hij niet. Bryce springt voor me en gromt dreigend. Doordat hij voor me springt laat hij me los en ren ik razendsnel naar het omega huis.

Bonnie, Claudia, Ava en Meghan komen het huis uitlopen. Waarschijnlijk doordat ze geschreeuw hoorden. Claudia en Bonnie nemen me in hun armen terwijl Ava en Meghan voor me staan. Bryce komt kwaad naar ons toelopen. 'Aan de kant' gromt hij kwaad.

'Nee' zegt Meghan.

Bryce heft zijn hand en geeft haar een mep. Ik trek me los en ga voor hem staan en begin te grommen. Daardoor geeft hij mij ook een klap.

Plots veranderd zijn kleur ogen. 'Waarom bescherm je haar' vraagt hij.

'Omdat ze familie is.'

'Hoe bedoel je? Ze is een omega.'

'Net als ik.'

'Je bent een omega?'

'Heb je door waarom hij daar me niet voorstelde aan je?'

'Pas op kitten, je wil me niet weer boos maken.'

'Wijs me dan af en laat me met rust.'

'Nee! Ik heb een Luna nodig, jij dus.'

'Nooit!'

Hij pakt mijn arm beet. 'Jij gaat met mij mee naar huis.'

'Waarom zou ik? Je sloeg me net!'

'Omdat je naar me gromde.'

'Omdat jij Meg sloeg!'

'Ze wilde niet aan de kant' gromt hij nu.

Ik trek me los. 'Ik ga niet!'

Hij gromt, pakt me beet en gooit me over zijn schouder. Hij loopt met me naar zijn auto. 'Nee' roepen de andere vier.

'Ik kom terug' zeg ik, 'en dan bevrijd ik jullie van hem!'

Luna Isolde, haar man en hun kinderen staan in de deuropening van het roedelhuis. Matilda kijkt me jaloers aan. Waarschijnlijk hoopte zij dat Bryce haar als Luna zou kiezen. Maar helaas, hij koos voor mij. Een omega als Luna, dat gaat interessant worden.

Bryce zet me in de auto en stapt daarna zelf ook in. Hij scheurt weg en richting zijn roedel door het bos.

Na een tijdje kijk ik naar hem. 'Bedankt' zeg ik.

'Waarvoor?'

'Dat je Samuel stopte om me niet te slaan.'

'Je bent mijn mate, ik moet ook al ben je een omega.'

Ik knik alleen maar en kijk weer naar buiten. Na een half uur rijden komen we aan bij een heel groot dorp met heel veel huizen. De weg is hier verhard met stenen en niet van zand zoals bij Alpha Samuel's roedel.

Bryce parkeert de auto bij een heel groot huis en stapt uit. Ik volg zijn voorbeeld en loop achter hem aan naar binnen. Hij doet de deur achter me dicht en gooit me weer over zijn schouder heen.

'Waarom doe je dat?'

'Zodat je niet van me wegloopt.'

TroublesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu