() 5 ()

634 24 1
                                    

Ik probeer los te komen waardoor hij gromt. 'Stop daarmee. Ik breng je naar mijn kamer en daar ga je douchen. Je ruikt verschrikkelijk naar alcohol.'

Ik rol met mijn ogen, en gelukkig ziet hij dat niet. Anders had ie me waarschijnlijk weer een klap verkocht.

Hij begint de trap op te lopen en door het gehobbel begin ik me misselijk te voelen. Ik heb de hele dag nog niets gegeten!

Bryce neemt me mee een kamer in en gooit me daar op het bed. Ik kreun zacht omdat ik op mijn rug beland waar de striemen nog steeds zitten.

Hij pakt mijn arm beet en trekt me omhoog. 'Wat is er' vraagt hij.

'Niets, er is niets.'

'Er is wel iets. Je kreunde, waarom?'

'Er is niets' zeg ik terwijl ik me los trek.

Hij gromt en duwt me op mijn buik op bed. Voordat ik er erg in heb heeft hij mijn shirt al kapot gescheurd. Ik krimp ineen als ik hem harder en meer gevaarlijker hoor grommen.

'Wie deed dit' gromt hij kwaad.

'I-i-ik verdiende het' zeg ik zacht.

'Wie deed dit en waarom?'

'Ik viel Matilda aan omdat ze iets over me heen gooide. Haar broer Mauro haalde me van haar af en gaf me die zweepslagen.' 

Hij gromt nog eens en slaat dan een gat in de muur. Ik schrik en kruip van hem weg verder het bed op tot het bed opeens ophoud. Met een bons val ik op de grond terecht. 'Au' zeg ik terwijl ik over mijn kont wrijf. 

Bryce loopt om het bed heen en tilt me aan mijn arm op. Eerst trekt hij me omhoog voordat hij me mee naar de badkamer sleept. 'Nu ga je douchen' beveelt hij me, 'je stinkt naar de alcohol.'

Ik trek me voorzichtig los en doe een stap achteruit. Daarna wacht ik tot hij de kamer gaat verlaten maar hij maakt geen aanstalten om dat te doen. 'Ga je nog weg' vraag ik.

'Waarom? Jij bent mijn mate, ik kan doen met je wat ik wil.'

Ik doe weer een stap achteruit terwijl ik mijn hoofd schud. Hij gromt kwaad naar me en voordat ik het besef heeft zijn hand weer contact gevonden met mijn wang. Ik val op de grond en leg mijn hand op mijn wang die ondertussen gloeit.

Bryce pakt mijn arm beet, trekt me omhoog en scheurt ruw de rest van mijn shirt van mijn lichaam. De rest van mijn kleding volgt snel en als alles uit is doet hij opeens niets meer. Tot ik tegen de muur word geduwd en zijn lippen al snel in mijn nek voel.

'Mine' gromt hij in mijn oor.

Ik doe een poging om hem weg te duwen, maar veel zin heeft het niet. Hij is veel te sterk. Wat verwachte ik ook? Ik ben maar een zwakke omega en hij een sterke Alpha.

Hoe kunnen we eigenlijk mates zijn? Dat is echt onmogelijk! De maangodin heeft zich vast vergist dat ze mij aan hem koppelde. Wat moet hij nou met een omega als Luna?

Ik probeer nog steeds los te komen uit zijn grip. Ik ben geen partij voor hem, hij is veel te sterk. Ik neem de meest radicale oplossing die ik kan bedenken, ik trap hem vol tussen zijn benen. Bryce zakt kreunend van de pijn op de grond.

Ik glip langs hem heen naar de douche. Die doe ik aan en ga erin staan. Ik pak de shampoo die er staat en doe het in mijn haar en over mijn lichaam. Daarna laat ik het wegspoelen en doe ik de douche weer uit. Als ik voorzichtig uit de douche loop zie ik een handdoek op het haakje naast de douche hangen. Daaronder staat een krukje met kleding erop. Bryce zit op de rand van het bad. Zijn kwade blik verteld me dat hij absoluut niet blij is. 'Waarom deed je dat' gromt hij.

'Omdat je me niet losliet' zeg ik terwijl ik me afdroog.

'Je bent van mij' gromt hij naar me, 'dus je moet ook naar me luisteren. Als ik jou niet loslaat dan blijf je waar je bent!'

Ik doe een stap achteruit van angst. Ik heb me ondertussen ook weten aan te kleden. Ik ben heel snel met aankleden. Bryce staat op en trekt me mee naar de slaapkamer. Daar gooit hij me op bed. 'Ga slapen' gromt hij.

Hij loopt richting de deur. 'Wacht' roep ik.

Hij blijf stilstaan en kijkt me aan over zijn schouder. 'Wat ga je doen?'

'Dat is niet jouw probleem.'

De deur slaat hard achter hem dicht en ik ben weer alleen. Als ik heb gezucht ga ik toch maar op liggen en probeer te slapen. Maar dat lukt niet, het bed ligt veel te zacht, ik ben een harde ondergrond gewend. Daarom ga ik na een paar minuten op de grond liggen met de deken over me heen. Dit ligt veel beter. Na een tijdje val ik daarom ook in slaap.

TroublesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu