() 68 ()

315 10 0
                                    

Ik word wakker door de zon. Hij schijnt al aardig fel. Hoe laat is het?

Naast me hoor ik gegrom. Bryce is dus ook wakker. Ik draai me op mijn zij en kijk naar hem. Zijn ogen gaan langzaam open en kijken naar mij. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Goedemorgen' zegt hij.

'Goedemorgen.'

'Hoe voel je je?'

'Ik voel me goed, en jij?'

'Kan echt niet beter.'

Hij gaat rechtop zitten en geeft een kus op mijn lippen. Daarna strijkt hij wat haar aan de kant en kijkt naar mijn nek. 'Nu ziet iedereen dat je aan mij toebehoort' zegt hij.

Ik grinnik en trek zijn aandacht weer door me uit te rekken. 'Zullen we naar beneden gaan en ontbijten' vraagt hij.

Ik knik en wil rechtop gaan zitten, alleen val ik halverwege weer terug de kussens in. 'Gaat het' vraagt Bryce bezorgd.

Ik knik. 'Er zit alleen een soort pijn in mijn buik.'

'Hoe voelt die pijn?'

'Alsof er spanning is.'

'Dat is spierpijn. Je hebt je spieren gisteravond zo aangespand dat ze nu zeer doen. Dat is normaal.'

Ik kijk hem aan en knik. 'Gaat dat snel weg?'

'Het zal morgen waarschijnlijk nog pijn doen en overmorgen is het weg.'

Ik knik en ga rechtop zitten. De pijn in mijn buik verdwijnt als ik helemaal rechtop zit. Bryce en ik stappen van bed af. 'Laten we eerst maar douchen' zegt hij.

Ik knik en loop voor hem de douche in. Hij volgt. Deze keer douchen we ook echt en wassen we onszelf. Daarna lopen we naar beneden. Bente is al in de keuken. Zou Bryce het goed vinden dat Bente alleen 's avonds voor ons gaat koken? Misschien moet ik dat met hem bespreken.

'Goedemorgen Bente' zegt Bryce.

'Goedemorgen Alpha en Luna' zegt Bente, 'wat wilt u voor brunch?'

'Brunch' vraag ik verbaasd.

'Een combinatie van lunch en breakfast' zegt Bryce.

'Ik weet wat brunch is' zeg ik, 'maar waarom brunch. Zo laat is het toch niet?'

'Het is al twee uur Luna' zegt Bente.

Ik kijk Bryce aan die alleen maar begint met lachen. 'Dan hebben we aardig lang geslapen, of niet?'

'Blijkbaar wel' zeg ik.

'Maak maar tosti Bente. Dan gaan we daarna even praten over dat plan van jou.'

Bente knikt en begint met het maken van tosti's. Bryce en ik brunchen. Daarna gaan we naar zijn werkkamer waar hij me op zijn schoot trekt. 'Dus wat is het plan' vraagt hij.

'Weet ik  niet zeker. Ik denk dat we een campagne moeten voeren.'

'Een goed plan. We kunnen een artikel laten plaatsen in de krant.'

Ik knik. De rest van de dag werken Bryce en ik aan het artikel. We sturen het op naar meerdere kranten om te publiceren. Als we aan het avondeten zitten komt Adam de keuken ingerend. 'Kom even buiten kijken' hijgt hij.

Bryce en ik fronsen voordat we naar buiten lopen. Daar staan wat mannen in zwarte pakken en de koning. 'Ik val even binnen' zegt de koning grijnzend.

TroublesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu