Mereu mi-a plăcut să mă plimb prin bazar, niciodată nu m-am considerat mai presus de nimeni, chiar dacă aveam bani și faimă, la ce mă ajutau acum că nu-i mai aveam pe părinții mei alături?
Bunicii mei au fost cei care m-au crescut de la vârsta de 10 ani, părinții mei au sfârșit intr-un tragic accident aviatic .
Bunicul meu a fost un prosper om de afaceri aici în Sevilla și după moartea lui eu am fost cel care m-am ocupat de ele, însă spre tristețea bunicii mele m-am hotărât să îmi urmez și visul în paralel, acela de a deveni un toreador.
- Și sora ziaristei este la fel de bună ? mă întreabă într-un final Alex curios.
- Da, să zicem, îi răspund în timp ce plătesc ponchoul pe care l-am achiziționat.
- Ale, ăsta nu este un răspuns, îmi spune nemulțumit.
Alex este cel mai bun prieten al meu, l-am cunoscut în urmă cu 6 ani în clubul meu și tot de atunci suntem și asociați.
- Cumva sora ziaristei este blondă , cu ochi verzi, buze cărnoase și cu un trup de zeiță? începe să mi-o descrie iar eu mă uit la el uimit și el îmi face semn spre cele două femei care se plimbau pe la tarabele cu suveniruri , de această dată îmbrăcate lejer și extrem de zâmbitoare.
- Da, ele sunt , privesc cele două femei.
- Hai să mergem să le salutăm, mă trage după el.
- Hola, le saluta Alex care îmi face semn să intru în jocul lui.
- Hola , Hola! Ne salută sora ziaristei cu un zâmbet larg și foarte bucuroasă, doar ea este cea care își dă ochii peste cap deloc încântată de întâlnirea noastră.
- Eu sunt Alex, prietenul marelui toreador, se prezintă și întinse mâna spre cele două femei.
- Ce mai onoare, mormăi Laura în română și eu mă abțin să nu râd.
De fapt nici nu-mi pasă ce crede ea despre mine, cea care îmi atrage atenția este sora ei, probabil sunt învățat cu femei ușoare care se așează în palma mea imediat ce o întind.
- Eu sunt Miruna, se prezintă prietenului meu iar ea este Laura sora mea, face aceleași prezentări.
- Este o plăcere să vă cunosc, văd că ați ieșit la plimbare, ce spuneți dacă ne alăturăm și noi, cu siguranță aveți nevoie de un ghid, le propune Alex.
- Nu este nevoie, intervine Laura, ne descurcăm, de fapt suntem destul de obosite și ne întoarcem la hotel, o apucă de mână pe sora ei încercând să plece dar aceasta se împotrivește.
- Stai Laura, hai să mergem să ne plimbăm, doar nu m-ai adus în Spania să stau închisă într-o cameră de hotel.
- Atunci plimbare plăcută, eu plec, se răsucește pe călcâie și pleacă.
Miruna se întoarce ușor stânjenită spre noi încercând să caute câteva scuze pentru comportamentul Laurei.
- Sora mea este puțin mai dificilă.
- Nici o problemă, este ok, încerc să îi dau de înțeles că nu sunt deloc afectat de comportamentul ei.
De fapt cred că mint destul de bine, mă simțeam jicnit, orgoliul meu de bărbat era rănit, niciodată nici o femeie nu m-a ignorat.
- Mergem să bem ceva? lansează Alex invitația.
- Bineînțeles, exclamă fericită și pornim toți trei spre teresa din apropiere.
- Ce vrei să bei ? o întreabă după ce ne așezăm și o privesc scurt .
- Nu știu, ce-mi recomandați?
- Ce spui de o tequila ? ți-ar prinde bine, îi spune Alex .
- Nu știu... dacă ajung mirosind a alcool în cameră , Laura o să mă culce în baie.
- Așa de rea este? o întreb zâmbind.
- Nu este rea, doar o perfecționistă, de aceea nu și-a găsit până acum nici un bărbat, râde.
- Pretențioasă, comentează Alex.
- Destul, mereu i-am spus să încerce să se relaxeze, sa experimenteze, dar ea nu tot ce contează este să salveze animale .....,face o pauza și își pune mâna la gura semn că a vorbit mai mult decât trebuia.
- Poți să îmi spui, o încurajez, suntem prieteni nu?
Brusc interesul meu pentru Miruna dispare, poate din cauza interesului prietenului meu pentru ea sau a Laurei?
- Ea normal nu voia să vină și mai ales să îți ia interviul, înțelegi tu, dar șeful ei trebuie să așa la pensie și ea este propusă să îi ocupe scaunul, dar totul ține de articolul despre tine, și sincer după cum au mers treburile, mă cam îndoiesc .
Informatoarea mea își îndreaptă apoi privire spre paharul de techila servit de chelner, o privesc cu interes și îi studiez trăsăturile atât de diferite de ale surorii sale.
Alex o soarbe din priviri, așa că este momentul să mă retrag și să-i las un pic de spațiu.
- Și unde sunteți cazate ?
- La hotelul "El Sol" , îmi răspunde înainte de a gusta din pahar.
- Interesant, răspund surprins, ce cameră?
- Serios? o întreabă mirat Alex.
- 204.
- Vă supărați dacă mă retrag? îi întreb.
- Lasă-mă să ghicesc, te duci după sora mea, îmi face din ochi Miruna.
- Răspuns corect, îi fac din ochi la rândul meu și părăsesc masa.
CITEȘTI
Toreadorul ( Vol 1 )
RomanceLaura Vasiliu o ziaristă corectă și neînfricată, aspirantă la postul de editor, este trimisă în Spania de către șeful ei pentru a-i lua un interviu celui mai bun toreador din toate timpurile, Alejandro Sanchez, un tânăr de 32 de ani, arogant , afeme...