. 29 .

4.1K 294 20
                                    

Alejandro

- Tati mi-a povestit mult despre camera mea, care acum este plină de îngerași, crezi că a-și putea dormi în seara asta acolo?
Laura o privea cu dragoste și deși voia să-i răspundă lacrimile nu-i dădea voie.
- Nu mă treziți dacă visez, se ridică în picioare și ne atenționează, acum mi-am găsit fiica , de fapt nu am găsit-o pentru că.... Dumnezeule, pornește din nou într-un plâns și o îmbrățișează pentru a mia oară pe fiica noastră.
Însetată după atenția unei mame micuța Laura acceptă bucuroasă fiecare îmbrățișare, fiecare sărut, fiecare mângâiere.
În timpul mesei toți erau fermecați de fiica noastră de felul ei de a vorbi în mod continuu, de a râde și de fericirea ei că acum avea familia pe care și-o dorea.
Singurul care m-a încurcat și m-a incomodat cu simpla prezență a fost fostul ei soț, Vladimir , deși au rămas buni prieteni, gândul că a avut-o în brațele lui, că a făcut dragoste cu ea și i-a șoptit cuvinte dulci la ureche, mă făcea să văd negru în fața ochilor.
Alex și Miruna au vrut să ne ofere intimitate și au rămas în casa părinților, noi ne-am îndreptat bucuroși în mașina lui Alex spre casa Laurei, cea care urma să devină și a noastră.
- Unde este camera mea mami? o întrebă micuța nerăbdătoare imediat ce am intrat în casă.
La auzul cuvântului "mami" ochii Laurei i se umpluse din nou de lacrimi.
- Îngerul meu, mă tem că nu vei putea dormi în acea cameră momentan.
- De ce mami? se bosumflă.
- Pentru că acea cameră este mobilată pentru un bebeluș, mă îndoiesc că vei putea dormi în pătuț, încearcă să-i explice.
- Atunci, măcar o pot vedea?
- Bineînțeles, hai să te conduc, îi întinse mână și după ce își înlănțuie degetele cu ale ei urcă fericite scările, eu nu eram decât un spectator și nu mă deranja acest lucru, ba din contră, adoram să le savurez fiecare cuvânt , era divin totul.
Atunci când Laura îi deschide ușa camerei și îi face semn să intre, micuța cu gura căscată și ochii măriți se oprește în prag și își mișcă capul de la stânga la dreapta în continuu.
- Îți place? o întreabă temătoare Laura.
- Este minunat, este superb...își face curaj și intră înăuntru, cam mulți îngerași ce-i drept , este destul de obositor , mami îți obosește privirea, se întoarce spre noi și gesticulează cu mânuțele.
- Vom modifica totul , îți promit și asta chiar de mâine, vom căuta un designer și după dorințele tale îți va modifica camera, ce spui? o întrebă Laura.
- Ai auzit tati? mă lasă să-mi decorez singură camera, , vine la mine țopăind de fericire.
- Da scumpo, mă bucur, sunt sigur că împreună cu mama ta veți face o treabă grozavă.
Micuța se întoarce mândră spre mama ei pe care o i-a de mână și îi zâmbește poznaș.
- Mami, având în vedere că nu am camera gata, în seara asta voi dormi cu tine și cu tati.
- Cu cine? întreabă șocată.
- Voi sunteți părinții mei, asta înseamnă că dormiți împreună și...eu voi dormi cu voi, Doamne cât mi-am dorit asta!
- Dar eu nu voi dormi cu tatăl tău eu ...
- Mami, știu exact ce se întâmplă într-un pat atunci când doi oameni, adică o mămică și un tătic...
- Ce ști? De unde? o întrerupe șocată Laura, eu eram învățat cu gândirea liberă a fiicei noastre și de accea stăteam pe margine și mă distram.
- Păi de la colega mea de la grădiniță Rosa, că tati nu a dormit niciodată cu mami...cu Dalida, corectă, mi-a spus că i-a surprins ce părinții ei în pat ... jucând cărți, ne vorbește în șoaptă de parcă ne-ar fi spus un secret.
- Aham, răsuflă ușurată Laura, iar pe mine mă bufnise râsul.
- Și știi ce mi-a mai spus? continuă micuța.
- Nu? întrebă neîncrezătoare Laura.
- Că tatăl ei a pișcat-o de fund pe mama ei, își pune mânuță la guriță râzând.
- Dumnezeule, ești incredibilă...
- Tati nu vrei să-mi aduci gentuța din mașină cu  pijamalele cât fac un duș? își îndreaptă atenția spre mine.
- Dorința dumneavoastră prințesă este îndată îndeplinită, mă aplec în fața ei râzând și după ce le trimit câte un pupic în aer Laurelor mele , ies.
Ma întorc cât ai clipi nu doar cu geanta ei de haine ci și cu a mea, venisem pregătiți.
Urc rapid scările însă de această dată nu intru în camera micutei ci a Laurei pe care o găsesc stând pe scaun în fața oglinzii și își pieptăna părul pierdută în gânduri, tresare atunci când mă privește în oglindă apoi îmi zâmbește și se întoarce către mine, între timp din baie îi auzeam cântecele micuței semn că se simțea de minune.
- În primul rând vreau să-ți mulțumesc pentru că eu ți-am răpit șansa de a fi tată dar tu mi-ai redat dreptul de a fi din nou mamă, dau drumul genților pe podea și îmi întind mâinile spre ea, se cuibărește la pieptul meu și îmi inspiră parfumul.
Nu-i răspund pentru că simțeam că în acel moment este perfect fără cuvinte.
Când ușa băii se deschide puțin și zărim capul micuței înfășurat într-un prosop pufnim în râs.
- Decât să stai și să râzi de mine tati a-i face bine să-mi dai pijamalele, întinde mânuța.
- Imediat, să trăiți! mă conformez ordinelor date și scot din geantă pijamalele mov cu prințesa Sofia și Trifoi.
- Nu m-a lăsat să intru cu ea în baie să o ajut, îmi spune Laura tristă.
- Este fetiță mare în curând va împlini 5 ani.
- Dumnezeule, câți ani am pierdut din viața fiicei mele, câte lucruri infinite și de nerecuperat, începe să plângă și se așează pe marginea patului.
- Mami, apare micuța ca prin minune și îmi ia orice drept la replică, putem recupera cumva , o ia de mână și îi zâmbește încurajator.
- Cu siguranță asta vom face îngerul meu doar că...eu ...nu te-am avut bebeluș nu știu nimic despre tine.
- Asta, se rezolvă, o anunță după ce se cocoța în mijlocul patului, cu ajutorul lui tati, vei afla totul.
- Eu am nevoie urgentă de un duș, va las să vorbiți între fete, mă sustrag și întru rapid în baie, voiam să le mai ofer momente in care vor fi doar ele două, să se descopere una pe cealaltă.
După cel mai lung duș intru din nou în cameră și îmi găsesc fetele cocoțate în pat stând turcește ținând în brațe un album foto imens.
- Tati, uite vino să vezi poze cu mami când era însărcinată cu mine, mă cheamă nerăbdătoare micuța.
Laura îmi zâmbește și mă privește cu bucurie.
Pozele sunt într-adevăr superbe, Laura a fost cea mai frumoasă gravidă pe care am văzut-o în viața mea.
- Cum a fost perioada de sarcină, o întreb privind în continuare fotografiile.
- A fost o sarcină, foarte ușoară, nu ai fost deloc pretențioasă draga mea, îi mângâie părul, în schimb aveam o slăbiciune pentru înghețata cu iaurt și căpșuni.
- Tu vorbești serios? o întreabă fiica noastră cu un zâmbet larg. Înghețata cu iaurt și căpșuni este preferata mea, exclamă.
Ochii Laurei scânteiau de fericire, chipul ii era luminat de zâmbetul larg, iar mâinile îi erau transpirate de emoție.
- Când simțeam că erai agitată, mă plimbam prin grădină și îți cântam, îți povesteam lucruri despre tatăl tău...
- Același lucru făceam și eu, în perioada aceea infernală cu colicii, se liniștea doar când o țineam strâns în brațe și o plimbam prin grădină, îi îngânam scâncetele și gândul îmi zbura la tine mi amor, o iau de mână iar micuța Laura când vede acestic gest ne apuca pe amândoi de gât și ne strângem astfel că atât eu cât și Laura o sărutăm pe obraz.
Încet, încet ochii fiicei noastre obosesc, încep să caste și să se întindă.
- Abia aștept să dorm intre mami și tati, vreau să mă țineți strâns în brațe toată noaptea că o familie.
- Te voi strânge în brațe câte zile voi trăi, te voi iubi și dincolo de moarte îngerul meu.
Laura o ia în brațe și o așează în pat, ne așezăm și noi în pozițiile cerute și ne privim în tăcere.
Curând micuța adoarme ținând o mână posesiv pe mama ei care nu înceta să o privească, să-i mângâie chipul și să-i șoptească s lucruri doar de ea știute.
- Cred că a venit timpul ca noi doi să purtăm o conversație, cred că trebuie să îmi dai anumite explicații, îmi șoptește.
- Da, sigur.
Cobor încet din pat și o aștept în pragul ușii, mă urmează cu pași mici nu înainte de a o înveli pe fiica noastră cu atenție.
Intrăm în birou și îmi face semn să mă așez pe unul dintre fotolii, camera era luminată slab de o mica veioza din colț și razele lunii.
Rămâne în picioare și mă privește pierdută.
- De cât timp știi adevărul?
- De o săptămână.
- De o săptămână? mă întreabă șocată, și ai așteptat atâta timp să-mi spui?
- Îmi pare rău dar ...am vrut ca fiica noastră să se obișnuiască cu ....oftez încercând să-mi găsesc cele mai potrivite cuvinte și să înțeleagă că totul a fost pentru binele ei.
- Dar ce?
- Nu am vrut sa te respingă fiica noastră, a avut nevoie de puțin timp să se obișnuiască cu cele întâmplate.
- Și toată lumea știa nu-i așa? Părinții mei împreună cu Alex și Miruna au venit în Spania pentru ...
- Da, imediat după funerariile Dalidei ne-am întâlnit și ...
- Cum a murit Dalida?
- De ce vrei sa știi? oftez și îi fac semn spre sticla de tărie.
Deschide un dulap și scoate un pahar pe care mi-l umple cu .... apă.
- Uite paharul tău de apă minerală, cât timp în această casă va locui un copil, alcoolul va dispărea, îmi vorbește hotărât.
Deși se îndreaptă spre direcția opusa fotoliului meu o apuc cu repeziciune de mână, și o trag spre mine, intorcand-o cu spatele. Ea aterizează în poalele mele și rămâne tăcută.
Abandonez paharul nestins pe podea și îmi așez mâinile pe spatele ei pe care încep să-l masez.
Zambesc atunci când văd că nu se împotrivește, continui masajul, și încet, încet, îmi așez buzele pe gâtul ei fin, asemeni lupului care se înfinge în gâtul unei căprioare, atât de inocentă.  Respiratia mea, de pe ceafă, de pe gât, o înfioară, îi aud inima în liniștea care ne înconjoară, iar eu simt că o iau razna însă aș vrea să amân momentul.
Dă să se ridice însă o trag înapoi, aud chemarea trupului și a inimii, nu o puteam lăsa să plece, niciodată.
Frisoane pe spatele ei își fac apariția în momentul în care îi ridic maieul și îmi așez  buzele atât de fierbinți, umezite, care atunci când fac contact cu pielea ei moale si catifelata, o reacție în lanț se produce.
Se înfioară de parcă un fior rece îi străbate șira spinării, continui să-i mângâie fiecare centimetru  pe care îl și sărut în același timp Lucrurile se încing, și mai flămând ca niciodată, mă înfrupt din gâtul ei, ca un animal sălbatic, nemâncat de câteva săptămâni.
Mâinile mele pornesc pofticioase și ele la rândul lor într-o expediție de cucerire a trupului ei.
  Mângâi coapsele, burta, și apoi zona de sub sâni, și în final sânii, curând suntem învăluiri de un val de excitare, în acel fotoliu, neputincioși amândoi să ne mutăm pe canapea sau pe podeaua rece, totul era atât de intens încât nici unul dintre noi nu vroia să zică stop acelor valuri imense de plăcere.
Rămasă fără maieu doar în pantaloni scurți care îi scoteau în evidență picioarele atât de fine, și de superbe, mă determină să accelerez lucrurile.
Când își sprijină capul pe umărul meu mă repezesc spre buzele ei pe care i le devorez mărind dorința de a o avea.
Acolo, atunci, acum, amândoi, în acel fotoliu, goi, dornici si însetați ne-am dăruit unul nu doar trupul ci și inima și viața  întreagă, totul încheindu-se cu un sărut îndelungat.

Toreadorul ( Vol 1 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum