. 4 .

5.1K 359 24
                                    

- Nenorocitule, nenorocitule!!! Cum îți permiți să îmi spui astfel de lucruri având în vedere că nu mă cunoști! cad în genunchi și încep să plâng , nu știu ce mă durea mai mult faptul că avea dreptate , că viața mea se învârtea doar în jurul articolelor și a animalelor sau că își permise să îmi atribuie o etichetă.
Singura vinovată a celor întâmplate nu era decât Miruna, abia așteptam să se întoarcă în cameră.
Îmi scot pachetul de țigări din geantă și îmi aprind una, trag cu sete și încerc să îmi controlez mâinile care tremură, mă întorc spre măsuță să scrumez însă, scrumiera zace spartă pe jos.
Intru în baie și mă postez în fața oglinzii țigară aruncând-o în chiuvetă.
Mă priveam atent și îmi examinăm chipul, micile riduri din jurul ochilor acum erau destul de pronunțate din cauza plânsului, nu eram o femeie frumoasă, cel puțin eu nu m-am considerat niciodată însă încercam să găsesc o explicație a vieții mele, de ce până la această vârstă nu eram și eu căsătorită, nu aveam un copil.
Aud ușa deschizându-se și pe Miruna intrând furtunos, ies și eu din baie însă gândul de a mă certa cu ea dispare atunci când îi văd chipul plâns.
- Ce naiba ai pățit și tu ? o întreb.
- Un nenorocit, țipă trântindu-se în pat aruncând pernele pe jos.
- Lasă-mă să ghicesc toreadorul? îmi încerc norocul.
- Ei toreadorul, se ridică în șezut, prietenul lui, după ce că i-am dat voie să mă sărute, voia să fac și sex așa din prima .
- Mda, cine se aseamănă se adună, mă așez plictisita lângă ea pe pat.
- Laura trebuie să-ți spun că Alex și toreadorul sunt....
- Destul , o opresc dacă mai aud un cuvânt despre el o să o iau razna, mă ridic nervoasă din pat și îmi aprind iar țigară.
- Ce naiba ai făcut? privește îngrozită Miruna podeaua plină de cioburi.
- Vrei să îți desenez ? De ce naiba l-ai trimis ?
- Eu ? El a fost cel care m-a întrebat unde suntem cazate.
- Și tot el te-a întrebat dacă de articol depinde scaunul meu de editor? țip.
- Îmi pare rău, își lăsă capul în pământ.
O ignor și merg în baie unde îmi arunc restul de țigară în wc de acesta data, mă întorc în cameră și îmi deschid laptopul începând să scriu articolul în tot acest timp Miruna încercând să strângă ciorburile de pe podea.
- Laura nu vrei să ieșim în seara asta? mă întreabă.
- Să ies? o întreb nervoasă, din aceasta cameră voi ieși mâine cu bagajele, pentru că mâine placăm acasă.
- Ce????Ai înnebunit?
- Tu poți rămâne, cazarea este plătită pentru o săptămână.
- Dar nu mă poți lăsa singură, te rog, se așează în genunchi lângă mine.
- Am spus nu, eu în orașul ăsta , în țara asta mânjită cu sânge nu rămână, mă ridic nervoasă de pe scaun și mă îndepărtez de ea.
- Laura, ce-i ăsta? îmi face semn spre laptop.
- Articolul, îi răspund în timp ce-mi masez tâmplele.
- Tu vorbești serios? mă întreabă amuzată, cum să te prezinți în fața lui Johnny cu articolul asta ?
- Este părerea mea personală, sunt o ziaristă corectă.
- Da, nu contest dar cum dracu să începi articolul astfel: " Alejandro Sanchez, un criminal , arogant, narcisist...." , începe să citească.
- Gata, destul pentru astăzi, mă apropii și închid laptopul, la somn domnișoară.
- Dar cu coboram să mâncăm ceva ? mi-e foame, începe să se plângă.
- Poți coborâ tu, sau îți poți comanda ceva în cameră, eu sunt obosita și nu vreau decât să dorm, mă trântesc în pat și îmi trag pilota peste umeri.
- Câteva ore Laura mai ai de suportat, mâine dimineața cu primul avion vei pleca acasă, mă încurajez și închid ochii așteptând să adorm.

- Bună dimineața, tu chiar ai vorbit serios ? mă întreabă îngrozită Miruna proaspăt trezita din somn privind spre valiza mea pregătită lângă ușă.
- Bineînțeles, eu nu glumesc, merg să plătesc ce am spart aseară, îi spun înainte de a deschide ușa.
- Laura să știi că ....
Vocea Mirunei dispare atunci când închid ușa în urma mea, nu mă putea convinge să mai rămân.
- Bună dimineața, salut recepționista cu zâmbetul pe buze, aseară din greșeală am spart vaza și scrumiera din cameră, vreau să le plătesc, cum procedez?
- Bună dimineața, eu nu vă pot ajuta, unul dintre manageri tocmai a sosit, cu dumnealui trebuie să discutați, luați liftul și urcați la etajul 15 , acolo găsiți birourile, cât urcați dumneavoastră eu voi anunța.
- Mulțumesc , o zi bună, îi urez și mă îndrept spre lift apăsând butonul care indică etajul cu Nr 15.
- Bună ziua, sunt întâmpinată de o secretara sexy.
- Bună ziua, vreau să ....
- Mi-a explicat colega de la recepție, puteți intra, îmi face semn spre ușa neagră.
Bat ușor și intru, inspectez rapid biroul extrem de spațios și scăldat în soare, managerul tocmai se întoarse cu scaunul spre mine și mă întâmpină cu un zâmbet.
- Tu???

Toreadorul ( Vol 1 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum