. 12 .

4.4K 290 10
                                    

Alejandro

Surpriza pe care am reușit să io fac iubitei mele cum era și de așteptat nu a rămas fără urmări, având în vedere că cererea i-am făcut-o în sediul redacției , întregul eveniment a fost fotografiat, filmat și publicat, astfel că ziarele din România și din Spania au anunțat cu surle și trâmbițe nunta noastră.
De atunci au trecut 3 săptămâni mai exact, mă gândesc să mă stabilesc în România, chiar dacă nu voi închide afacerile  în Spania.
Acum stau în fața redacției așteptând nerăbdător să coboare viitoarea mea soție, inima și sufletul meu, întregul meu.
Mă prefac că nu o văd atunci când coboară și continui să butonez telefonul, aud tocurile pantofilor tot mai aproape și mă prefac mult mai atent de telefon.
Mă abțin să nu râd și să nu ridic privirea spre ea atunci când se oprește în fața mea și începe să tușească.
Renunț la planul meu atunci când o zăresc cu coada ochiului când pune mâna pe o piatră cu scopul de a mă lovi.
O iau prin surprindere atunci când mă reped spre ea ridicând-o în brațe.
- Ale... m-ai speriat, se preface supărată.
- Ți-am spus astăzi că te iubesc? O privesc în ochi și îmi stăpânesc momentan dorința de a o săruta
- Nu....da din cap.
- Cum să nu-ți spun?
- Nu mi-ai spus " TE IUBESC" , mi-ai spus " TE AMO".
- " TE AMO" și " TE IUBESC"  în același timp, o privesc sincer în ochi.
- Acum te rog să mă lași jos, vreau să mergem acasă sunt obosită, începe să se plângă.
Nu-i răspund și după un sărut dulce, o așez pe scaunul din dreapta a mașinii, mă urc si eu la volan și pornesc mașina, încercând să-mi caut în minte subiecte de discuție cu scopul de a o ține ocupată și să nu vadă drumul pe care îl vom parcurge.
- Și cum a fost azi ?
- O zi plină, ca toate de altfel, tu?
- Mai nimic, toate vechi.
- Ale, ăsta nu este drumul spre casă, îmi atrage atenția.
- A ... Nu? mă prefac mirat.
- Ale, ce naiba pui la cale? mă întreabă supărată. Unde mergem?
- Să ne căsătorim mi amor, îi iau mâna și i-o sărut.
- Ce comic ești, nu știu cum este în Spania dar la noi actele trebuie depuse înainte cu 10 zile , deci îmi pare rău dacă ți-am omorât entuziasmul.
- Dă-mi voie mie să-ți ridic entuziasmul pentru că documentele sunt depuse deja de 10 zile, mă mir cum de nu ai observat că îți lipsește buletinul.
- Mi-ai luat buletinul? începe să îl caute prin geantă și mi-l arată triumfătoare atunci când îl găsește.
- Ți l-am pus aseară înapoi, îi fac din ochi , apoi îi fac semn spre mulțimea de oameni care ne așteptau în fața casei căsătoriilor.
- Ce caută ei aici ?
- Participă la nunta noastră.
Se întoarce spre mine, îmi cuprinde mâinile în mâinile sale iar ochii i se umpluse rapid de lacrimi.
- De ce plângi, îi cuprind fața în mâini, nu vrei să te căsătorești cu mine? Te-ai răzgândit? Nu mă mai iubești? o întreb speriat.
- Nu este asta, te iubesc și niciodată nu voi înceta să o fac, doar că nu-mi vine să cred, că ai organizat totul, fără ca eu să știu...nu pot să cred.
Îi sărut ochii înlăcrimați apoi obrajii încă umezi , urmând să ajung buze unde staționez cam mult ce-i drept și mă înfrupt lacom.
- Ești bine?
- Ale...Te rog să-mi vorbești în șoaptă.
- De ce? o întreb râzând.
- Pentru că atunci când îmi vorbești în șoaptă vocea ți se schimbă și simt cu tot corpul meu se relaxează.
Mă apropii de urechea ei și încep să-i șoptesc.
- Te iubesc și te amo în același timp.
Începem să râdem amândoi și îi fac semn să coborâm, cei prezenți deja  erau nerăbdători.
- Credeam că v-ați răzgândit, glumește Alex.
Laura era copleșită de prezenta tuturor,era îmbrăcată într-o rochie crem, dimineață o îndemnasem eu să o poarte, pe cap Miruna îi puse pe cap o coroniță din margarete albe și în mână un buchetel de lăcrămioare, florile ei preferate.
- Tu ai organizat totul? mă întreabă pentru a nu știu câta oară.
- Vreau să-ți prezint pe cineva, o iau de mâna și o trag după mine.
- Bunico, ea este Laura cea mai importantă femeie din viața mea. Laura ea este bunica mea cealaltă femeie importantă din viața mea.
Emoționată întinde mâna însă bunica o trage într-o îmbrățișare puternică.
- Ea te va face fericit dragul meu nepot, îmi spune bunica înainte să mă îmbrățișeze puternic și pe mine.
Momentul căsătoriei a fost, unic, emoționant și perfect, Laura a avut ochii înlăcrimați pe tot parcursul momentului și când ofițerul de stare civilă ne-a spus la sfârșit: " Felicitări domnule și doamnă Sanchez, casă de piatră"  am sărit în sus de bucurie la propriu.
- Putem sări peste masa organizată de părinții tăi? îi șoptesc la ureche în timpul ședinței foto din fața clădirii.
- Nu, nu ar fi politicos din partea noastră, având în vedere că este și bunica ta, vom avea timp pentru noi o viață întreagă, mă sărută pe obraz cu scopul alinării.
Știa că nu acesta era răspunsul pe care îl așteptam însă...avea dreptate, mereu avea dreptate.
- Mergem? ne întreabă Adrian după ce le conduse în mașină pe Dana și bunica mea.
- Da, sigur imediat, îi răspunde Laura.
- Știu că nu mai aveți răbdare, se apropie Adrian de noi și ne șoptește, dar dacă vreți puteți face un ocol și o oprire în partea nordică a pădurici, este un loc retras, ne face din ochi.
- Tată, se înroșește Laura când îl aude.
- Nici să nu te gândești, mă atenționează cu degetul și se urcă în mașină pe locul șoferului.
- Nu te lasă înșelat de apartenență dragă ginere, în fața iubirii orice femeie devine slabă, succes, îmi urează și pornește spre mașina unde era așteptat.
Îmi frec ceafă și tresar atunci când Laura apasă prelung claxonul semn că nu mai avea răbdare.
Mă resemnez și urc pe locul din dreapta că un copil ascultător, trebuia să mai aștept cel puțin 2-3 ore.

Laura

Nu-mi venea să cred ce mi se întâmplă, totul era organizat până în cel mai mic detaliu, toți complotase pe la spatele meu iar eu culmea nu mi-am dat seama de nimic.
Mă amuză copios nerăbdarea lui de a ajunge acasă și de a face dragoste, poate dacă stau bine și mă gândesc cred că eu sunt cea impacientată dar nu vreau să arăt acest lucru.
Când în sfârșit am reușit să ne luăm rămas bun de la cei dragi, după ce ne-am urcat în mașină amândoi am respirat zgomotos apoi am început să râdem.
Am început să ne sărutam din lift, să-i desfac nasturii cămășii și cureaua, ne-am oprit pentru câteva clipe pentru a nu lăsa o impresie greșită vecinilor și atunci când am intrat în casa a urmat dezmățul.
- Avem șampanie, se ridică rapid și îmi aduce două pahare pe care le umple.
- Pentru noi și pentru căsnicia noastră, ciocnim.
- Vreau să te anunț ceva, îmi spune în timp ce îmi mângâie obrazul.
- Hmmmm, despre ce o fi oare? glumesc.
- Voi renunța la coridă...
- Știam eu...
- Însă peste 3 zile voi avea ultimul meu spectacol, cel de retragere.
- Ce? mă ridic nervoasă, nu te înțeleg Ale sincer, pentru ce naiba mai continui? Ea este moartă tu făceai asta pentru ea, pentru Dumnezeu.
- Laura, stai să îți explic , maestrul meu... încearcă să se justifice.
- Știi ce Ale? îi fac semn cu mâna să tacă, sunt obosită, vorbim mâine.
Îmi așez paharul nestins pe masă și intru în dormitor fără să privesc în urmă.
Când am intrat în dormitor mă simțeam murdară și tristă, în drum spre baie mi-am aruncat rochia și pantofii, am dat drumul la duș și m-am băgat nerăbdătoare sub jetul de apă rece.
Iau buretele și îmi torn gel de dus pe el, însă îmi alunecă din mână imediat ce încep să îmi frec corpul, când mă aplec să-l caut  brusc simt cum niște mâini puternice îmi cuprind pofticioase sânii.
Mângâi brațele viguroase continuând cu trupul musculos și bine făcut.
- Îmi pare rău, strig disperată și încerc să mă întorc cu fața spre el pentru a-l saruta.
- Stttt, îmi șoptește liniștit.
Rămân cu fața la perete atunci când începe să îmi mângâie cu un deget coloana.
El întotdeauna a încercat să mă facă să mă simt importantă chiar și în momentele noastre unice, și a reușit de fiecare dată, pentru el tot ce conta era să mă ducă în extaz și să mă excite, să-mi demonstreze că pot trai unele dintre cele mai explozive sentimente.
Dar în acest moment, cu starea mea de vinovăție, sub jetul de apa, cu mâinile sale puternice pe sânii mei și cu săruturile excitante pe gât n-am mai putut să rezist în fața dorintei sale.
La fel de excitantă și senzuală era și spuma gelului care începea să se prelingă spre anumite zone ale corpului.
În fața acestor imagini am explodat pur și simplu de excitație și nu-mi doream decât un singur lucru - să fac dragoste cu soțul meu.
Ale era pasional, iar atingerile sale mi se pareau mai tandre decât de obicei și mai hotărâte. A început să mă pătrundă încet, fără să mă rănească - își dorea să se bucure de plăcerea mea, de dorința mea nepotolita de a-mi savura fiecare părticică a corpului.
În momentul în care am devenit una și aceeași persoana, el si-a pierdut controlul, iar eu am ajuns pe culmile extazului, acolo unde doar el reușea să mă ducă.
Am făcut dragoste și când am intrat în dormitor, nu reușeam să mă satur de el, el nu reușea să se sature de mine.
Ispitită de mirosul de cafea proaspătă, dimineata dansam incredibil de liniștită și fericită în bucătărie.
În această dimineață, prima de altfel și el coborâse din pat odată cu mine, iar acum lenevea pe un scaun și citea cu atentie rubrica sport a ziarului.
- Esti soțul perfect! i-am spus și l-am sărutat recunoscatoare.
- Serios?  mă întreabă el cu un ton nevinovat și mirat parcă de reacția mea.
- Înseamnă că nu mai esti supărată pe mine după discuția de ieri?
- Uite, îmi pare rău, regret, știu că tu m-ai susținut în tot ce ține de munca mea și același lucru trebuie să fac și eu însă.....
- Ultima coridă, este doar de retragere, aici nu este vorba doar de mine ci de o întreagă echipă care depind de acel salariu.
- Și când va avea loc, oftez.
- În câteva zile și apoi îmi pot lua rămas bun ....astăzi pot veni să te iau și să luăm prânzul împreună?
- Da.
- Te amo și te iubesc în același timp

Noapte buna dragelor :-*

Toreadorul ( Vol 1 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum