-נקודת המבט של שוהם-
״הנאשם גדי רוזנשטיין לאור הודאתו בהלבנת הון, סחיטה באיומים ומעילה בכספים, נגזר על הנאשם שש שנים של ריצוי מאסר בפועל, שישה ימים ינוכו על שהייתו במעצר בגין תיק זה, הנאשם יתייצב לריצוי עונשו ביום שני העשרים ושבעה לאוקטובר, התיק נסגר.״
השופט קם ממקומו ואבי שישב שם הרכין את ראשו ביאוש ואכזבה מגזר הדין, עורך הדין ששילם לו הון הבטיח לו עסקת טיעון שבה ירצה לכל היותר שלוש שנים, ולמרות שידעתי שאבא שלי יזכה לתנאים של מלך בכל כלא אליו ילך עדיין הלב שלי התכווץ כשהבנתי שהוא חומק לי מבין האצבעות לשש שנים.
הרכנתי גם אני את ראשי ורפאל, אחי הגדול כרך את זרועו סביבי והידק אותי אליו.
לא הייתי טיפשה, אבא שלי יצא בזול, ההאשמות שלו היו מהקלות ביותר ממה שבאמת ביצע בחייו שלו, אבא שלי רצח, אבא שלי גנב, אבל שלי מעל, אבא שלי הורה לרצוח, אבא שלי לא היה בן אדם טוב, אבל הוא היה אבא שלי והוא היה עולמי, הייתי התינוקת שלו ועד כמה שבחוץ הוא היה נורא ומאיים עבורי הוא היה מלך העולם, חם ודואג ובעיקר אוהב.
״הכל בסדר שושה, הוא חזק, אנחנו כולנו פה פיצית,״ רפאל לחש באוזני, וכל הבטחה שלוותה בחיבוק החם של אחי סדקה את סכר הדמעות שנשבעתי לעצמי להחזיק בתוכי.
״אני יודעת, אני יודעת.״ טפחתי על חזהו וניסיתי לשכנע את עצמי שהכל יהיה בסדר, בדיוק כמו שאחי ניסה לשכנע את עצמו.
רפאל היה בן עשרים וחמש, גדול ממני בשנתיים, באופן מוזר ולא אופייני לילדי משפחת פשע רפאל יצא רגיש, מבין ורגוע, הוא מעולם לא התחמם מהר ולא פעם אימפולסיבית, הוא היה הקרוב אליי ביותר, אולי בגלל פער הגילים הקטן או אולי בגלל האופי הרגוע שציינתי, שהיה כל כך מרענן ושונה מהכאוס היום יומי שחייתי בקרב המשפחה שלי.
אבל אין איפה לטעות, רפאל אחי היה רגוע, עד שמישהו היה מצליח לעצבן אותו, ואז אחי שאפשר לדמות למים הופך לאש ומסוגל לשרוף את אותו האדם שבו לגמרי לא הייתי מקנאת, רפאל היה שקט אבל היה קטלני, ולפחות את זה הוא לקח מאבא שלי.
יניר, השני בשרשרת קם ממקומו בשקט ויצא ביחד עם כל ההמון שכלל חברים מהארגון, משפחה ועיתונאים שהגיעו לסקר את האירוע המיוחד לו כולם חיכו.
לשמוע את גזר הדין של אבי.
יניר, בשקט מחכה שכולם יתקדמו בכדי שיוכל להתערבב בניהם ולעוף מהמקום שהוא שנא כל כך. הוא התנהג כאילו רק הוא סובל ובשביל שאר האחים בית המשפט ולמפות באביהם נשלח לריצוי מאסר היה לונה-גל.אחי יניר היה האח הלא ברור עבורי, יניר בן העשרים ושמונה הוא בחור שתמיד מסוגר בתוך עצמו, טוב כל כך עם מספרים שניתב את היתרון בכדי להפוך למנהל חשבונות מצוין שאבי מיד שם אחראי על העסקים החוקיים של המשפחה, נדל״ן, השקעות בבורסה, שותפויות בעסקים וכ׳ו.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...