1.

6.4K 130 2
                                    

znova zo srandy uverejňujem príbehy písané, keď som mala 13, don't judge me xd

Klopkanie mojich opätkov sa ozývalo po celej ulici. Mala som ich veľké asi 10 cm, čo sa u mňa často nestávalo. Ale dneska som si ich musela obuť. Mama mi  vždy vravela, že sa musím správať ako dáma, a nie sa obliekať ako  chlapec. Lebo vtedy som sa tak obliekala. Keby ma  videla teraz, tak by možno bola konečne spokojná.No ona ma už nikdy neuvidí. 

No, čo ja viem, možno ma vidí. Ale ja nemôžem vidieť jej výraz tváre. Nikdy ju už nemôžem objať a cítiť jej vôňu. Chýbala mi. Nikdy by som si nemyslela, že by mi chýbala až tak veľmi. Jedného dňa proste zmizla, a nikto nevedel kde je, a tak ju označili za mŕtvu. Niekde v kútiku duše som verila, že nie je mŕtva, ale nemohla som vedieť, či to bola pravda.

Nevieš, čo máš, kým to nestratíš.

Vždy to vravievala, no možno som to nikdy nebrala tak vážne. Boli to tie otrepané frázy, ktoré sú tak otrepané, že už stratili význam. No teraz, keď sa nad tým zamýšľam, je to celkom hlboké.

Z diaľky som počula hlasnú hudbu, ktorá sa ozýva z neďalekého baru, do ktorého som mala práve namierené. Počula som o ňom veľa. Bar je rozdelený akoby na dva časti. V jednej sú striptérky a nadržaný chlapi, čo sa na nich pozerajú; a v druhej je obyčajný bar, kde si môžeš prísť len tak vypiť a zaspievať karaoke. Nikdy som tam nebola, no veľmi sa mi páčilo to, že je tak urobený.

Robí tam moja kamarátka Elen a veľakrát mi ponúkala, aby som tam išla pracovať, tak som to teraz išla vyskúšať.

Dneska tam idem úplne po prvýkrát. Elen mi ukáže majiteľa a potom sa uvidí, či ma príjme. Chcela som pracovať v kľudnej reštaurácií, kde by som robila čašníčku, no, bohužiaľ, potrebujem peniaze a v tomto bare by som mala dostatok peňazí, čo sa o nejakej reštaurácii povedať nedá.

Tento bar je veľmi známy a ľudia pracujúci v ňom sú veľmi spokojní. Ja by som pracovala v tej druhej časti, kde by som len tak robila barmanku a počúvala, ako tam spievajú karaoke. Vážne som nemala chuť sa motať okolo tých slizkých chlapov a roznášať im drinky. Nie, žeby som bola nejaká mníška, čo nikdy nemala sex, no na toto by som sa nedala. A ešte keby som mala robiť striptérku.

Veď ja ani neviem, ako chodiť.

Žijem sama v malom byte a poriadne nemám ani na nájom. Tak preto tu teraz stojím pred barom every night, v klopkačkách a namaľovaná, aj keď som to vo zvyku nemala.

Muž, čo stál vonku, ktorý zbieral vstupné, ma pustil dnu, keď som povedala, že idem za Elen. Ona mu už povedala, že ma má pustiť. Hneď ako som vošla, tak si ma každý prezeral. Mala som obtiahnuté šaty, takže som asi vyzerala ako štetka. Lenže ja som si ich musela dneska obliecť, aby som sa trochu zladila s davom.

Elen na mňa kývla rukou, nech podídem ku nej. Práve sa rozprávala s nejakými mužmi. Prišla som ku nej a ona už so mnou išla ďalej asi ku majiteľovi.

,,Je to v pohode chlap, len musíš naňho urobiť dojem. A to ty rozhodne vieš." zasmiala sa a ja som sa len letmo usmiala, lebo som bola nervózna.

Áno, je to len práca, ale musím ju mať.

Chvíľu sme tam len tak stáli a čakali, kým príde. Bola som trochu nervózna. Dúfala som, že ma príjme. Veď potom by som asi skončila niekde na ulici ako štetka a vtedy by ma nezaujímalo, či sa viem hýbať alebo nie.

,,Už je tu." Drgla do mňa lakťom a upozornila na seba pozornosť. Podišiel ku nám starší muž okolo štyridsiatky s milým, vážne milým, úsmevom.

Po zoznámení mi poukazoval celý bar a povysvetľoval, čo by som tu robila. Všetko som odkývala a neustále sa usmievala, aby si to nahodou nerozmyslel.

,, Vyzeráš sympaticky.. zajtra príď a už môžeš začať pracovať." Usmiala som sa najkrajšie ako som vedela a rozbehla sa za Elen oznámiť jej túto novinku.

,,Vôbec to nebolo také ťažké, ako som si myslela." akože znudene som jej povedala, keď práve dávala na tácku panáky.

,,Takže ťa prijal?"

,,Zajtra nastupujem." oznámila som s úsmevom a upravila si vlasy, ktoré mi padali do tváre.

Silno zakričala a nadšene tlieskla rukami.
Objala ma a ja som sa na nej zasmiala, lebo nič iné mi ani neostávalo. Niekedy sa správala ako dieťa, ale z veľmi mála ľudí som ju mala rada.

Bola som šťastná.

,,Super, tak spolu môžeme pozorovať partiu tých sexy chlapov, čo tu chodia. Oni sú chodiaci sex, ako keď si predstavíš niečo také, tak ťa napadnú oni. Sú to mladí podnikatelia, ale ďalej nič neviem, sú úplne záhadní, a najviac ten jeden, ale vôbec nič o sebe nehovorí, takže o ňom neviem poriadne nič ani ja. Každá ho chce, no on je akoby nedostupný, ale potom nechápem, prečo tu chodí.." zamyslela sa, ,,Už sa tak teším." rozplývala sa nad nimi a ja som bola na nich zvedavá a nadšená. Bolo by super každý deň pozorovať takých pekných chlapov a pritom ich obsluhovať. Lišiacky som sa usmiala nad tými myšlienkami, ktoré sa mi preháňali hlavou, a aj Elen.

Po ohováraní chlapov, ktorý tu sedeli, som sa s rozlúčením pobrala domov. Celkom som sa na zajtrajšok tešila. Rada skúšam nové veci a teším sa aj na to, ako si konečne kúpim nejaké pekné oblečenie.

Lebo teraz som nosila len oblečenie, čo bolo asi dva roky staré, alebo zo sekáča, a vyzerala som ako kontajner na našej ulici. Teším sa aj na tých chlapov. Na roznášanie drinkov.

No, kto by sa na to už len tešil, nie? Ale ja som sa tešila z hocijakých maličkostí. Síce nebol môj sen pracovať niekde v bare, no nič nezmôžem. Po tom, čo som stratila mamu, sa inak nedalo, len sa spoľahnúť na seba. Žiadny majetok mi nezanechala. Všetko dostala tá blbá nevlastná sestra. A nevlastný otec sa už tvári, že má nepozná.

Áno, nikdy sme nemali nejaký super vzťah, no aspoň by sa mohol pozrieť, ako sa mi darí. S mamou sa dali dokopy pred dvomi rokmi, a bol vôbec zázrak, že si vtedy niekoho našla. A teraz keby vedela, akého idiota si vzala. Možno to aj vedela, len si to nechcela priznať.

To je jedno, hlavne, že mám kde pracovať.

S dobrým pocitom zo seba samej som vyšla vonku a vybrala sa domov.

Odteraz to bude lepšie.

Hravá ✔Where stories live. Discover now