7.

2.7K 105 2
                                    

Túto cestu autom som si užívala, lebo to bolo také pohodlné a ja som sa už dávno nevozila na aute, takže som si užívala zmeškané. Vnútri bolo príjemne teplo a konečne som sa necítila ako kus ľadu. Išli sme už asi päť minút, a už stačilo ešte ďalších päť, a budeme pred mojim bytom. Teraz som si v pokoji mohla zapnúť vrchnú gombičku, ale keď som to urobila, zase mi ju rozopol.

A že vraj nedostupný pán.

,,Ako sa vlastne voláš?" opýtala som sa, aby sa už nezameriaval na moje kozy. Neviem prečo to robil, ale prišlo mi to vtipné.

A ani som mu v tom nebránila.

,,Volajú ma Rein." Jasné, že ho volajú pán záhadný, keď nikomu nepovie svoje meno. 

,,Dobre, a teraz tvoje pravé meno?" znudene som sa ozvala. Keď zostal ticho, tak som si len vzdychla a pozrela von. Jasné, že to nepovie len tak hocikomu.

,,Oliver. A dúfam, že si poctená, že som ti to vôbec povedal." po chvíli priznal svoju identitu. Prikývla som a znova sa započúvala do jeho božského smiechu. Dopekla, keby som teraz mala zomrieť, tak s tým budem úplne v pohode. 

Oliver Patel.

Nenormálne, až choro sexy a nie až taký záhadný, akým sa zdá byť.

Sakra, asi mi premokli nohavičky, keď si pretiahol tričko cez hlavu, a ešte k tomu sa ani trochu neodchýlil z cesty. Nepoznala som dôvod toho, že sa vyzliekol, ale popravde mi to ani nevadilo.

Veď ktorej ženskej, či už je lesba alebo nie, by to vadilo? Lebo keby ho videli nejaké teplé ženy, tak by sa hneď preorientovali.

,,Môžeš mi teraz vyhoniť vtáka?" spýtal sa, ale vôbec nie zo srandy. 

,,Som lesba." povedala som, aj keď by som najradšej naňho skočila a jeho vtáka by som lízala aj celý deň. A ako som vravela, aj keby som lesba bola, tak by som ňou okamžite prestala byť.

,,Nevyzeráš ako niekto, o kom každý vraví, že je záhadný a nedostupný, keďže si mi tu sám navrhol, aby som ti lízala tvojho vtáka." Čakala som, kým niečo povie, a zatiaľ som napísala Elen správu, že som v pohode.

,,No, to sa tým ženám len zdá, keď ma vidia v bare. V skutočnosti si každý deň, čo tam prídem, vyberiem nejakú a potom s ňou robím, čo sa mi zachce. Tie ženy o tom nehovoria, možno to bude aj tým, že si nič nepamätajú. Ale v tomto bare si nechodím užívať, ale kšeftovať, tak možno preto som taký záhadný." vysvetlil mi svoju taktiku.

,,Zaujímavé." 

Keď mi jeho ruka pristála na stehne, odložila som mobil a pozrela naňho. Bála som sa, že keď dá ruku trochu vyššie, tak ucíti to, aká som bola mokrá. Lebo ja som bola najviac mokrejšia, ako sa dalo.

Robila som sa, že to so mnou nič nerobí, no vnútri som celá horela od vzrušenia. Chcela som si to s ním rozdať rovno tu a každým skokom, by som trúbila na klaksón. A zas som sa nechala uniesť tými myšlienkami, a ani som si neuvedomila, že stojíme pred mojim bytom. Keby som teraz Elen povedala, že som bola s ním, tak by mi to vôbec neverila.

,,Viem, že nie si lesba." povedal, keď zastal na parkovisku. Len som sa slabo usmiala a chcela otvoriť dvere, aby som vystúpila, ale bolo zamknuté. S povzdychnutím som sa naňho pozrela, no on sa k žiadnemu pohybu nemal.

A ja som mala super plán. Naklonila som sa k jeho perám a jeho to prekvapilo presne tak, ako som aj očakávala. Rukou som mu prešla od krku, až po brucho, a dostala som sa presne ku jeho vtákovi. Slabo zaťal sánku a ja som vedela, že som ho vzrušila. Hlavou som zašla ku jeho krku a stále mala ruku na jeho penise, a mohla som aj cez nohavice cítiť, že je poriadne veľký. Keď som si pomyslela, že toho bolo dosť, tak som klikla na tlačítko a odomkla si dvere na mojej strane. Rýchlo som ich otvorila, aby ich nestihol zavrieť, a ešte pred odchodom som mu povedala: ,,Ešte sa uvidíme, Oliver Patel."

Lebo ja som s ním ešte neskončila. A nebolo to kvôli nejakému sexuálnemu potešeniu, ale kvôli zisťovaniu informácií. A pomôže mi, či bude chcieť, alebo nie.








Popravde tento príbeh mal byť trochu iný, ale v poslednej chvíli som ho zmenila, ale páči sa mi. 

Hravá ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora