Po ďalšej krásnej noci s Oliverom som sa rozhodla, že pôjdem odprevadiť Elen do baru a poprípade ich tam všetkých pozdravím. Nečakala som, že by ma prijal naspäť, tak ich len pozdravím a uistím ich v tom, že som nažive.
Obliekla som si na seba veci a následne sa sama najedla, lebo Oliver bol preč. Síce mi nič nepovedal ani nenapísal, ale nič som si z toho nerobila.
Obliekla som si kabát, keďže vonku bola zima, a zliezla po schodoch dole na prízemie. Elen ma čakala vonku, a keď ma uvidela, usmiala sa a vykročila ku mne.
,,Ešte si mi vlastne nepovedala, ako ste sa dali dokopy s pánom záhadným." usmievala sa a dočkávala sa odpovede.
,,Nie sme spolu.. No, ja vlastne neviem. Spali sme spolu len dvakrát a.."
,,Oh, bože, musíš mi porozprávať, aké to je. No tak.. nie je to vôbec divné, len to chcem vedieť. Ani nevieš, koľkokrát som si to s ním predstavovala." zasnívala sa a ja som mala chuť ju vysmiať.
,,Lepšieho som nemala," priznala som, ,,A teraz ty. Vlastne si mi ešte neporozprávala o tom ďalšom záhadnom mužovi."
A tak začala rozprávať a ja som mala takú radosť, že ju mám späť. Ale niečo tu nepasovalo. Aspoň mne nie.
Len som čakala, kedy príde ďalšia búrka.
****
,,Amy, ty žiješ?" zasmial sa majiteľ, ktorý sa mimochodom volal Mike. Keď som vošla do klubu, okamžite si ma všimol a musel prísť ku mne.
,,Asi to tak bude." opätovala som mu úsmev.
,,Chceš dneska skončiť skôr?"
,,Čo? Ty ma chceš naspäť? Veď som ani nič nedala vedieť a len tak zmizla.." začala som so značným prekvapením v hlase.
,,Som rád, že žiješ." Povzbudivo ma pohladkal po ramene a zadíval sa tým smerom, kde sedeli hostia.
A keď som videla jeho sexy tvár, hneď mi to došlo.
Prišla som ku nemu, keďže sedel sám, a následne si tam aj sadla. Usmieval sa, stále a nádherne, a potiahol ma ku nemu tak, aby som mu sadla na kolená.
,,Ďakujem." poďakovala som mu a on veľmi nevyzeral, že ma počúva, lebo mal hlavu na mojom odhalenom krku a malými bozkami mi ho obsypával.
,,Možno si zaslúžim odmenu." usmieval sa.
,,Tebe prejde asi všetko." Zasmiala som sa na jeho skúmavom pohľade a vstala skôr, než by sa mi to vymklo spod kontroly.
,,Nemyslel som možno, ale naozaj. Naozaj si zaslúžim odmenu. Zato, že som taký úžasný."
,,Tak si počkáš." Ešte jeden bozk a potom som už išla do šatne, kde som sa následne prezliekla.
Keď som si upravovala silónky, začala som sa cítiť zvláštne. Myslela som, že sa pozvraciam a následne si rozbijem na tých zvratkoch hlavu.
Rýchlo som išla do kúpeľne, čo tu bola, aby som to vypustila. Spláchla som za sebou a opláchla som si tvár.
Začala som rozmýšľať, kedy som mala naposledy menštruáciu, a keď som zistila, že mi mešká, zľakla som sa.
Mohlo by sa to stať?
Taká dráma na koniec..
YOU ARE READING
Hravá ✔
ActionObidvaja majú spoločného nepriateľa, a tak sa ich cesty spoja celkom nečakane. Začalo sa to všetko tak nevinne v bare, kde pracovala. A zatiaľ, čo chystajú pomstu pre šéfa mafie, začnú po sebe túžiť. V tých najťažších situáciách sa navzájom podržia...