Multi Hazal Diyar
Anahtarları vestiyere atıp kendimi salonda bulunan koltuklara bıraktım arslanı iki gündür görmüyordum kağanda dün hastaneden çıkmıştı onu bile almaya gelmemişti ki"hoşgeldiniz beren hanım bir isteğiniz varmı"kafamı kaldırıp 45li yaşlardaki teyzeye baktım" teyze hanım ne ya beren de bana""ama arslan bey" "siz bana beren diyin lütfen adınız ne bu arada" "ayşe kızım" gülümseyip kafa salladım"kağan nerde""odasında paşam" yattığım yerden kalkıp merdivenleri tırmanarak en üst kata geldim yani çatı katına burda dört oda vardı biri bizim odamız biri kağanın biri arslanın çalışma odası vede boş bir oda mavi kapıyı çaldığımda kağan gir diye bağırdı önce kafamı içeri uzattım"anne"diyerek kapıya doğru koşmaya başladı içeri girip onu kollarımın arasına aldım"naptı benim oğlum bugün""ooo neler neler yaptım anne resim çizdim turhan abimle top oynadım yemek yedim havuzda yüzdüm" "oo oğluşum sen ne çok şey yapmışsın bugün ama saat dokuz uyku vakti artık" kafasını sallayıp yanağımdan öptü ve koşarak yatağına girdi gece lambasını açıp odadan çıktım yatak odasına girdiğimde arslanı sigara içerken bulmayı tabiki beklemiyordum içerisi hep duman olmuştu"sonunda gelebildim""hastanedeydim" aslında hastanede değildim üvey abimle buluşmuştuk arslan elindeki sigarayı söndürüp yavaşça bana yaklaştı"nerdeydin beren" dedi dişlerininin arasından"hastanede"dememle ellerini boğazıma dolayıp sıkmaya başlamıştı nefesim kesilirken ellerini boğazımdan kurtarmaya çalıştım ama sonuç pekte iyi değildi başarısız olmuştum"bana yalan söylemiceksin kimdi bugün o buluştuğun it benim karımsın lan sen benim benim karım demek hayatında benden başka erkek yok demek"ciğerlerim sıkışırken arslan boğazımı bıraktığında yere çöktüm nefes almakta zorluk çekiyordum astım hastasıydım ben ileride ki çantama uzanmaya çalıştığımda kollarımda derman kalmadığı için yere doğru düştüm ellerimle tşörtümü çekerken sürünerek çantama ulaşmaya çalıştım"beren kalk yerden boşuna numara yapma kaçışın yok""a as astım" diye mırıldandım zorlukla arslan hızla bana döndü"astım hastasımısın" gözlerim kapanmak için direnirken kafa salladım arslan yanıma çöküp çantama uzandı içinden ilacımı çıkardığında ağzıma tuttu sona çekmecenin üstünde ki suyu yüzüme çarpıp ağzıma mendil koydu yaklaşık 15-20 dk sonra nefesim düzene girmişti ayağa kalkıp arslana bakmadan giyinme odasına girdim üstümü değiştirip yatağa geçtim arslanın yanıma yattığını hisetmiş ama tepki vermemiştim"bana yalan söyleme şimdi tekrar soruyorum o buluştuğun it kimdi""abim" diye mırıldandım gözümden alan bir yaşla" abin mi var"kafa salladım"siktiğimin çoçukları bir işide doğru yapsalar olmaz"diye mırıldanmasını duyduğumda kime dediğini anlamamıştım ama sormayada niyetim yoktu"niye buluştunuz"elimin tersiyle göz yaşımı silip arslana döndüm"lütfen beni zorlama arslan""beren" diye tısladı dişlerinin arasından"evlendiğimi duymuş para istedi""para ne kadar para kızım şu işi doğru düzgün anlat bana" "ailem tam bir para avcısıdır kendi şirketlerini batırdılar hepsini sonra bana sardılar 16 yaşında satıldım ben arslan 16 yaşında 40 yaşında adama sattılar beni sonra ben kaçtım üniversite felan derken 8 yıldır görmüyorum onu magazine çıkınca öğrenmiş ve para istemeye gelmiş"arslan kafamı tutup göğsüne çekti beni" karımsın kızım sen benim dökme göz yaşı küçük düşürme kendini aciz hissetme ne olursa olsun ağlamıcaksın bir DAHA"birşey demeden gözlerimi kapattım duyduğum en son ses arslanın"seni sevmeme izin verme"sözüydü sonrası karanlık.............................
Hazal korumalara bakıp bir kez daha göz devirdi bu haline güldüm ben bile alışmıştım onlara hastanenin belli bir kesimlerinde dikiliyorlardı bide kapıda varlardı ama onlar arabada oturuyorlardı bugün nöbetçiydim"ben kağanın kemoterapisi bitmişmi diye bakıyım"hazal birşey demezken oturduğum yerden kalktım kafetaryadan çıkıp asansöre bindim ve 3.kata bastım "nasılsın"omuz silkip tuğçeye baktım"iyi sen nasılsın""iş güç" kahka atıp duran asansörden indim karşımda bulunan odaya girdiğimde Kağan sedyede uyuyordu yanına yaklaşıp ince pikeyi üstüne örtüp baş ucuna oturdum saçları yavaş yavaş dökülüyordu ve burum kağanda dahil olmak üzere herkesi çok üzüyordu"beren"kapıdan gelen sesle o tarafa döndüm araf gülümaeyerek bana bakıyordu yanındada yaren vardı"kağanın doktoruyla konuştum bu hafta burda kalmasını söyledi abim gelene kadar bizede burda durmamızı söyledi" birşey demeden yavaşça oturduğum yerden kalktım birden gözlerim karardığında bir iki adım gerileyip koltuğa oturdum yiğit ve yaren yanıma gelirken midem ağzıma gelmişti hızla ikisini iterek tuvalete koştum içimde ne var ne yok boşaltırken arkamdan biri saçlarımı toplamıştı en sonunda kusma işlemim bittiğinde saçlarımı tutan arafa tutunarak ayağa kalktım"teşekkürler"demeyide unutmadım tabi elimi yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım 1 ay olmuştu biz ilişkiye gireli peki hamile olabilirmiyim cebimden telefonumu çıkarıp edayı aradım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
Teen FictionKendini mesleğine adamış hayatındaki zorlukları kenera bırakmış doktor BEREN ATEŞ Karanlığın efendisi yer altının korlulu rüyası adı duyulsa bile düşmanı titreten bir adam ARSLAN YALINOĞLU namı diğer ATEŞ