MULTİ ARSLAN YALINOĞLU
Arslan son bavuluda bagaja koyduğunda kutayı kucağımdan alıp arka koktuğa yerleştirdi"kağan nerde"omuz silkip evi gösterdiğimde gözlerini devirip eve doğru adımladı 5 dakika sonra kucağında kağanla geldiğinde güldüm kağan uykuya aşık bir insan olmaya başlamıştı artık beyefendiyi uyandıramıyorduk"anne babama birşey dermisin"kafamı iki yana salladığımda arslan onuda arka tarafa otutturup sürücü koltuğuna geçti bende yanında yerimi aldığımda hemen harekete geçmişti"yaa kış ayında ne tatiliii""aybii" kutay Abisine bakarken kağan gözlerini devirip ona döndü kutay yaşıtlara göre baya hızlı gelişen bir çoçuk olmuştu 11 aylıktı ve baba anne abi amca dayı diyebiliyordu bide olmazsa olmazımız süt vardı😂 onlar kendi aralarında konuşmaya devam ederlerken arslana döndüm"nereye gidiyoruz""kış mevsimindeyiz ve tatile gidiyoruz farkındaysan ve en sıcak ülkeyi buldum yani dubaiye gidiyoruz" "ohaa ciddimisin" gülüp kafa salladığında eğilip yanağını öptüm"ani hareketler yapıp durma kızım hamilesin"gözlerimi devirip yerime oturdum"anne bu çoçuk başka kelime bilmiyormu""o daha 11 aylık bebeğim senin gibi konuşamazki" hmmlayarak önüne döndü en sonunda havaalanına geldiğimizde bende korumalar nerde diye düşünüyordum meğerse hepsi burdaymış ben kağanı alırken arslanda kutayı alıp içeri doğru adımladı özel uçağa bindiğimizde herkezin burda olduğunu anlamam uzun sürmemişti hepsine selam verip yerlerimize oturduk"dayyıı"kutay abime doğru uzandığında abim gülerek onu kucağına aldı" birdaha dayı de bakıyım"kutay kafasını iki yana salladığında kıkırdadım"efendim herşey hazır kalkıyormuyuz""hayır eksik var" kaptan kafa salladığında kaşlarımı kaldırıp arslana baktım omuz silkip kapı tarafını gösterdiğinde babamları gördüm gülümseyip ayağa kalktığımda babama kollarımı doladım dolunayı kağan kenara çekmişti bile"hoşgeldiniz defne abla nasılsın""iyiyim tatlım sen nasılsın" "iyi" gülümsediğinde gülümsemesine karşılık verdim camdan dışarı baktığımda uçak çoktan havalanmıştı bile kahkalar eşliğinde devam eden yolculuğumuzu dolunayın kağan demesi böldü hepimiz şaşkınca ona döndüğümüzde defne ablanın gözleri dolmuştu bile"konuştu vallaha billahada kağan dedirttim kızımmmm evlenicem ben senle yeminle evlenicemmm"kağan hem bağırıp hem yerinde zıplıyordu dolunay ise onun bu haline gülüyordu hepimiz gibi"şşş ufaklık sen benim kızımla evlenmek için benden izin aldın mı"babam sözünü bitirdiğinde kağan tek kaşını kaldırıp babama baktı" dedecim evleniceğim insan için senden izin alma gibi bir zorunluluğum yok ben kağan yalınoğlu ve istediğim herşeyi elbet birgün elde ederim versende vermesende"ağzım o şeklini alırken arslan kağanı kucağına almış gururla ona bakıyordu oğlumuda kendine benzetmişti iyice.........
En sonunda otele geldiğimizde şaşkınlığımı üstümden atamamıştım otel o kadar güzeldi kiİnsanı kendine hayran bırakan bir cinstendi kapıdaki adam hızla yanımıza geldi
-mrhbana bik fi 'arslan bik(hoşgeldiniz arslan bey)
Arapça bildiğim için şanslıydım galiba
-nahn muteabun jiddaan wanawd 'an nadhhab 'iilaa gharafina ealaa alfawr(çok yorgunuz hemen odalarımıza çıkmak istiyoruz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK
Teen FictionKendini mesleğine adamış hayatındaki zorlukları kenera bırakmış doktor BEREN ATEŞ Karanlığın efendisi yer altının korlulu rüyası adı duyulsa bile düşmanı titreten bir adam ARSLAN YALINOĞLU namı diğer ATEŞ