3

603 15 1
                                    

*Maja*
Gdy się obudziłam zrobiłam makijaż, ubrałam czarna spódniczkę, bordową koszulkę i czarny kapelusz. Nagrałam musically, które nie chciało mi wyjść, ale chyba za setnym razem wyszło. Potem zeszłam na dół, gdsie siedziała cała moja rodzinka.
- Hej wszystkim- powiedziałam.
- Cześć skarbie, dziś przyjdą do nas gwiazdy Young Stars, bo musimy obgadać pare spraw. I zostają na noc, bo ja, mama i Nadia jedziemy na pare dni nad morze, a wiemy, ze my macie swojs sprawy, więc zostajecie. - Powiedział tata.
-Dobrze- Powiedziałam z uśmiechem na twarzy.
Usiadłam, zjadałam małe śniadanie, zrobiłam sobie sok owocowy i poszłam do pokoju po drodze włączając snapa, by powitać moich fanów.
- Hejka kochani moi. Niedawno wstałam i dziś nie wiem jeszcze co będę robić, ale mam nadzieję, że coś ciekawego. Dziś ogólnie będą u mnie gwiazdy Young Stars, z czego bardzo się cieszę. Niedługo na moim koncie na musically zrobię live'a. Także mam nadzieję, że wbijecie, a póki co do zobaczenia misie.
Skończyłam nagrywać i włączyłam live' a na musically, tak jak wcześniej mówiłam.Po niecałej minucie było już dosyć dużo osób.
-Hej kochani! ( Pytania od fanów będą pisane podkreślona linia~ dop.aut.)
- Ile masz lat?
- Mam 15 lat.
- Czy jesteś spokrewniona z Dominikiem Łupickim?
- Tak to mój brat.
- Czy masz chłopka?
- Tak mam jest nim Leodre z Bars and Melody.
Odpowiedziałam jeszcze na kilkadziesiąt pytań i zakończyłam transmisje. W tym czasie zdążyłam wypić cały sok. Więc poszłam na dół zrobić nowy i po coś do jedzenia.
Na dole siedzieli wszyscy z Young Stars i Dominik.
- Hej wszystkim- Powiedziałam na co wszyscy chórem mi odpowiedzieli.
- Maja rodzice z Nadią już pojechali. Także zostaliśmy sami z nimi. - Powiedziała Domino.
- Okey, a tak w ogóle Maja jestem.
- Wiemy znamy cię.- Powiedziała Lipka.
-Jak to skąd?
- Z musically. Wszyscy jesteśmy twoimi fanami. - Odpowiedział mi Jeremi.
- A właśnie, nagrasz ze mną musically? Zawsze chciałam z tobą nagrać.- Powiedziała podniecona Lipka.
- Jasne tylko zrobię najpierw sobie sok. Chcecie też? - Wszyscy pokiwali głowami na tak. Kierowałam się w stronę kuchni, gry nagle...
- Poczekaj pójdę ci pomóc.- Powiedział młody Sikorski.
Poszliśmy razem do kuchni, gdzie zaczęłam wyjmować owoce  potrzebne do zrobienia soku. Sikorski cały czas mi się uważnie przyglądał. W końcu przerwał ciszę, która była od kiedy weszliśmy do kuchni.
- Więc jak to jest być gwiazdą musically?
- Normalnie. Ja też nie jestem niewiadomo jaką gwiazdą.
- Jasne tylko jesteś w pierwszej 10 najlepszych. - Powiedział na co ja tylko przewróciłam oczami. Chwilę jeszcze pogadaliśmy i gdy sok był gotowy nalaliśmy go każdemu do szklanki i poszliśmy do sakonu, gdzie wszyscy siedzieli.
Nagrałam pare musically z każdym, ale tylko niektóre wstawiliśmy.
- Ej mam pomysł!!- Krzyknęła Lipka, my spojrzeliśmy na nią pytającym wzrokiem.
- Pograjmy w butelkę! - Powiedziała, a wszyscy się zgodzili.
Wzięliśmy pustą butelkę, najpierw wypadło na Jeremiego, potem na Dominika, parę razy na mnie i ogólnie było fajnie, dopóki.....

Hej misie!! Czy są tu jacyś fani Sylwii Lipki? Bo jeśli tak to czy widzieliście nowy filmik na jej kanale na YouTube? Ahh ta Sylwia nas rozpieszcza ❤❤ Zostawcie serduszko i komentarz, a będzie mi bardzo miło.



Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz