-Przyszedł i zobaczył jak Maja śpi przytulna do mnie i powiedziała do niej że jest zwykłą szmata. - Powiedział Artur patrząc smutna w moją stronę.
Od tego wydarzenia minął tydzień. W tym czasie bardzo zbliżyłam się z Arturem. I chyba zaczynam coś do niego czuć, ale to bez sensu przeciez znamy się krótko. Nie długo będziemy robić live'a. On je uwielbia.
Teraz siedzimy przed tv i czekamy aż Dominik wróci z jedzeniem.
-Właśnie siedzę sobie z Arturem i czekamy aż Dominik przybędzie z jedzeniem. Zjadłam bym w sumie sushi. Właśnie mam nadzieję że spotkamy się na ysc. Ja będę. Czekam na was misie. To już za tydzień.
-Nie wiedziałem, że z nami jedziesz. - Powiedział Sikorski.
-To miała być niespodzianka dla Leo, ale wiesz. - Powiedziałam z uśmiechem. Może to złe, ale nie rozpaczam już za nim. Już od pewnego czasu nasze uczucie przestawało istnieć.
-Maja, bo ja ci muszę coś powiedzieć.
-No mówkaj.
-Bo.... Bo... Bardzo mi się podobasz. - Powiedział szybko. Byłam zszokowana.
-Wiem że ty nic do mnie nie czujesz, ale ja cie kocham. I będę walczył. - Powiedziałam Artur.
-Arczi ja też cię kocham. - Powiedziałam uśmiechając się do chłopaka. Ten tylko złożył namiętny pocałunek na moich ustach.
-Więc Maju czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moja księżniczką? - Zapytał uśmiechnięty chłopak.Siemka można zadawać pytania do postaci i do mnie chętnie opowiem.
CZYTASZ
Jestem Twoim Fanem|A.S. [ZAKOŃCZONE]
FanfictionMaja Łupicka mimo młodego wieku mieszka za granicą, ma wspaniałego chłopaka i wiele przyjaciół. Jak potoczy się życie młodej tik tokerki , gdy wróci do kraju?