Pv. Maja
-Przepraszamy Charlie - Powiedziałam, po czym zeszłam z Leo i przytuliłam przyjaciela.
-Chodźcie na pizze ja stawiam!-Krzyknęłam, gdy się wreszcie od niego odkleiłam.
-O nie nie ja stawiam. - Powiedzieli równo chłopcy, z czego zaczęłam się śmiać.
-Dobra ustalimy na miejscu. Maja chcesz się nauczyć jeździć? - Zapytał Leoś.
-Jasne - Powiedziałam promiennie.
-To chodź. - Chłopak złapał mnie za rękę i pokazywał co mam robić. Na początku chyba co chwilę traciła równowagę, a Bars się ze mnie śmiał.
-Już nie chce. - Powiedziałam dość smutno, gdy za setnym razem znowu prawie upadłam.
-Czemu? Musisz trochę poćwiczyć, a nie się poddajesz. - Mówił Leondre.
-Ale ja się do tego nie nadaje, a ty się cały czas ze mnie śmiejesz... - Powiedziałam ze smutna miną.
-Bo robisz śmieszne miny, gdy się skupiasz. - Uśmiechnął się niewinnie.
-Dobra idziemy na tą pizze? - Podszedł do nas Charlie.
-Tak idziemy. - Powiedziałam szybko. Szliśmy jeszcze chwilę przez park, gdy zauważyłam tego Luka, chyba mój chłopak też go zauważył, bo od razu złapał mnie za rękę i ją dosyć mocno ścisnął. Spojrzałam na Leo, wyglądał meega uroczo. Wyjełam telefon tak żeby nie widział i zrobiłam mu pare zdjęć.
-Nie ładnie to tak robić zdjęcia z ukrycia. - Powiedział Bars i mnie objął ramieniem śmiejąc się przy tym z mojej reakcji.
CZYTASZ
Jestem Twoim Fanem|A.S. [ZAKOŃCZONE]
FanfictionMaja Łupicka mimo młodego wieku mieszka za granicą, ma wspaniałego chłopaka i wiele przyjaciół. Jak potoczy się życie młodej tik tokerki , gdy wróci do kraju?