7

454 10 0
                                    

Oglądaliśmy film, to znaczy Leo oglądałam, a ja sie za nim chowałam, bo sie bałam. Po filmie poszliśmy po jakieś przekąski do sklepu i pojechaliśmy do mojego domku. Po drodze Leo oczywiście się wygłupiał, bo to on. Po pewnym czasie byliśmy na miejscu.
- Hej wszystkim! - Krzyknęłam,gdy przekroczyliśmy próg.
- Maja gdzie ty byłaś i dlaczego nie odbierasz od nas telefonu!!!?- Podbiegł do nas Dominik i Arturem.
-Pojechałam po Leo i poszliśmy do kina, a nie odbierałam, bo nie słyszałam.- Powiedziałam, a Dominik mnie przytulił. Natomiast Artur wyglądał na złego.
-Dobra to ja i Leo idziemy do mojego pokoju, jak będziecie coś chcieli to wołajcie.-Powiedziałam i razem z Leo poszliśmy do mojego pokoju i zaczęliśmy oglądać film.  Oczywiście Leo wybrał horror, a ja się mega boję ich oglądać i dlatego cały czas się chowałam, a on się śmiał i mnie przytulał. To chłopak idealny.
Jakiś czas po filmie zaczęliśmy nagrywać tik toki i ogólnie się wygłupiać. Potem zeszliśmy na dół i zjedliśmy kolacje, pogadałam chwilę z Dominikiem i razem z moim debilem poszliśmy spać.

Następnego dnia wstałam i zaczęłam się ogarniać, bo Leo jeszcze spał.
Ubrałam się w czarne spodnie z wysokim stanem i białą koszulkę. Zrobiłam szybki makijaż i wróciłam do pokoju. Leoś już nie spał, ale siedział w telefonie. Więc położyłam się obok niego i zaczęłam robić to co on. Gdy usiadłam obok Leo mnie przytulił i pocałował w głowę.

Przepraszam was misie ale zawieszam książkę na jakiś czas.

Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz