30

301 17 0
                                    

-Głupek. - Powiedziałam uśmiechając pod nosem.
-Coś mówiłaś? - Zapytał siadając obok mnie.
-Jaaa ależ skądże. - Powiedziałam uśmiechając się do niego. Ten mnie tylko pocałował i przytuliłam.
-Robimy tego live'a? - Zapytał chłopak.
-Musismy się chce mi się. - Odpowiedziałam I położyłam się na łóżku. Ten tylko włączył live'a na moim telefonie oczywiście i zaczął nagrywać.
-Hej wszytskim. Poczekajcie chwilę spróbuję ją do was przyprowadzić. - Powiedział i podszedł do mnie i podniósł na pannę młodą.
-Przyniosłem. Witajcie ponownie. Zadawajcie pytanka do nas. - Powiedział Arczi.
-Hejka. - Powiedziałam uśmiechając się do telefonu.
-Jesteście razem? Tak - Powiedział Artur całujac mnie krótko.
-Jak zareagował Dominik jak się dowiedział? Cieszył się, ale powiedziała, że jak coś jej zrobię to mi krzywdę zrobi. - Powiedziałam śmiejąc się.
- Ooo Jeremi napisał. Czuję się obrażony, że dowiaduje się ostatni. Jeszcze nie jesteś ostatni Memiś. - Powiedziałam.
-Co dziś będziecie robić? Może pójdziemy do kina? Co ty na to skarbie?-Powiedzial Sikorski.
-Spoczi to może z Lipą i naszym biednym Memisiem. - Powiedziałam uśmiechając się do niego.
-Dobra my kończymy tego live'a I zbieramy się do kina. Pa kochani - Powiedziała I zaczęłam machać do telefonu jak głupia. Wyłączyłam transmisje i podeszła do szafy. Ubrałam krótka biała koszulkę przed pępek i spodnie z wysokim stanem.

I jak się rozdział podoba?

Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz