21

323 14 0
                                    

-Jak dała Ci numer, a ty się szczerzyłeś do niej jak głupi... - Powiedziałam i chciałam się odwrócić ale Leondre mocno złapał mnie za rękę.
-Głuptasie ja kocham tylko Ciebie i tak ta laska nie była tak cudowna jak ty. - Powiedział patrząc mi prosto w oczy.
Przytulił mnie. Tak bardzo tego potrzebowałam.
-Ja też cię kocham. - Powiedziałam całujac go w usta.
-Ale dalej nie rozumiem czemu wziąłeś od niej numer. - Powiedziałam.
-Szczerze? To dam go Charliemu i powiem żeby zadzwonił. - Powiedział uśmiechając się do mnie słodko.
-Wracamy do niego? - Zapytał.
Ja tylko kiwnęłam głową na tak. Gdy byliśmy już na miejscu okazało się że Charlie zjadł już pół pizzy.
-Ej zostaw coś dla nas, ja też jestem głodny. - Powiedział oburzony Leo.
-Zostawiłem wam połowę. - Odpowiedział broniąc się Charls.
-Ja nie chcę możesz zjeść cała, to znaczy to ci zostało. - Powiedziałam siadając na swoim miejscu i uśmiechają się do mojego chłopaka.
-O nie. Musisz zjeść chociaż kawałek. - Powiedział z całkowita powagą Leondre.
-Ale ja nie jestem głodna, a poza tym wiesz ile to ma kalorii, jak to zjem to będę jeszcze grubsza niż jestem. - Odpowiedziałam.
-Nie jesteś gruba, a nawet jakbyś była to i tak bym cie kochał. Więc jedz.
-Ehh no dobra, ale jak będę gruba to twoja wina. - Powiedziałam dość pokazujący mu język.

Przepraszam, że mnie tak długo nie było, ale miałam oceny do poprawy, potem obóz. Postaram się regularnie wstawiać rozdziały.

Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz