24

328 15 3
                                    

-Zasniesz skarbie, będę przy tobie. - Powiedział Bars i dał mi całusa w policzek.
-Ewentualnie możesz spać ze mną. -  Powiedział Artur śmiejąc się.
Leondre wyglądał jakby nie był zadowolony z propozycji Sikorskiego.

Domino ❤️
Sis my dziś nie wrócimy na noc, będziemy spać u Sylwii wrócimy jutro po obiedzie. Nie martw się.

-Reszta wróci jutro. - Powiedziałam.
Zaczęliśmy oglądać drugi Film. Leondre wziął telefon i zaczął nagrywać jak się do niego przytulam. Ja stwierdziłam, że dawno nic na snapa nie wrzucałam. Więc zaczęłam nagrywać.
-Hejka kochani, zobaczcie do czego mnie zmusili ci źli ludzie ( tutaj pokazałam na chłopaków) wiedzą, że się boję horrorów I jeszcze je puszczają. - Powiedziałam do telefonu.
-Skarbie to tylko pretekst żebyś się do mnie przytulała. - Powiedział Leondre i pocałował mnie namiętnie.

Obejrzeliśmy już 3 filmy i w końcu idziemy spać. Nie wiem jak zasnę, bo się boję, ale się postaram. Położyłam się na łóżku, Leondre już dawno spał, a ja nie mogłam zasnąć. Wstałam z łóżka i przypomniał dobie, że mam jeszcze jedną paczkę fajek, więc wyjełam jedną i skierowałam się na balkon. Było zimno i to bardzo, ale szybko odpaliłam papierosa o się zaciagnelam.
-Kochanie co robisz? - Zapytał Bars stojący za mną.
-Nic. - Czemu nie śpisz?! I czemu masz fajkę w ręku?! Obiecałaś mi coś. - Powiedział Leondre podnoszą głos.
-Przepraszam ja nie mogła zasnąć, bo się bałam I przypomniałam sobie o tym papierosie, więc dla uspokojenia chciałam zapalić. - Odpowiedziałam.
Mój chłopak poszedł do mnie, wyrwał z ręki papierosa zgasił go i wyrzucił. Wrócił zły do środka nawet nie patrząc w moją strone.  Powoli weszłam do środka, zobaczyłam Leo z rękami na twarzy siedzącego na kanapie. Podeszłam powoli do niego.
-Skarbie przepraszam.- Powiedziałam z płaczem.
- Bałam się, a wiesz że tytoń mnie uspokaja. - Dopowiedziałam po chwili.
-To czemu mnie nie Obudziłaś? - Zapytał.
-Chciałam, żebyś się wyspał. - Czekałam na realcje chłopaka, aż tu nagle burza. Że strachu podskoczyłam.
-Chodź do mnie. - Powiedział chłopak rozkładając ręce.
-Żeby to mi było ostatni raz. - Powiedział całujac mnie w czoło. Po chwili wrpcilismy do łóżka. Cały czas byłam przytulna do mojego chłopaka, a ten mnie uspokajał.



Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz