31

289 18 22
                                    

Ubrałam krótka biała koszulkę przed pępek i spodnie z wysokim stanem.
Wyszłam z łazienki, Artur już czekał na dole.
-Idziemy? - Zapytał.
-Tak. Tato idę z Arturem do kina nie wiem o której wrócę! - Krzyknęłam, usłyszałam tylko głośne "Okey" I wyszliśmy.
-Ślicznie wyglądasz, chociaż ta koszulka mogłaby być dłuższa. - Powiedział Sikorski.
-Masz ubieraj moja bluzę. - Dał mi bluzę.
-Muszę? - Zapytałam.
-Yes skarbie. - Odpowiedział całujac mnie w policzek. Ubrałam bluzę mojego chłopaka i poszliśmy razem na przystanek. Czekaliśmy chwilę na autobus i w tym czasie Arczi dzwonił do wszystkich że idziemy do kina. W sumie się cieszę, dawno nie wiedziałam Kaszuby.

Po paru minutach przyjechał autobus wsiedlismy i po 30 min byliśmy na mieście.  Wchodzilismy do galerii i nagle zauważyłam  Kaszube. Szybko do niego pobiegłam i przytuliłam.
-Siemka mała, dawno cie nie widziałem. - Powiedział Bartek.
-Siema stary. To wy się już znacie? - Zapytał mój chłopak.
-Tak poznaliśmy się jak jeszcze mieszkałam w Polsce. - Odpowiedziałam odklekając się od Bartosza.
-Idziemy? - Zapytał Jeremi z który dopiero teraz przyszedł. Przywitałm się z nim i poszliśmy do kina.
-Jaki film wybieramy? - Zapytał Jeremi.
-Horror- Krzyknęli razem Artur z Bartkiem.
-Nie ja nie idę. Idźcie sami ja idę na komedie. - Powiedziałam i zaczekam kierować się do kasy. Nagle podbiegł do mnie....

Jestem Twoim Fanem|A.S.   [ZAKOŃCZONE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz